Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 t/m 20 van 39

Onderwerp: 2de moto inschrijven en verzekeren.

Registratie
    Jul 2009
    Thanks
    30
    Interessante topic, zat ook met idee om in de toekomst een zondagfiets aan te kopen.
    Betaal nu jaarlijks 200 en nog wat voor moto (auto is ook daar) 50euro zou dan wel zeer tof zijn.

Registratie
    Jul 2006
    Thanks
    0
    Ge moet wel appelen met appelen vergelijken hé ...
    Er zijn er die voor de tweede moto evenveel betalen en er zijn er die maar een extreem laag bedrag betalen zoals 50€.
    Maar vergelijk ook eens beide contracten! Mogen jullie dan ook met de twee voertuigen tegelijk rijden?
    Wij zijn hier verzekerd voor de auto + 2 moto's. Moto kost ongeveer 160€ per jaar voor elk maar elk voertuig mag ook tegelijk op de baan zijn!
    Ik mag dus met mijn moto rijden terwijl mijn vrouw met de tweede moto rondbolt en mijn auto mag bijvoorbeeld door mijn moeder bestuurd worden op hetzelfde moment.
    Als ge maar alleen bent heeft dat natuurlijk geen belang.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    0
    ethias tweede moto juist 100€ iedereen en gelijk wanneer mag er mee rijden

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dany
    ethias tweede moto juist 100€ iedereen en gelijk wanneer mag er mee rijden
    Eén moto zonder auto bij Ethias: meer dan 500,00 €.
    Nu 2 moto's elk 179,00 € bij H-D.
    Fly with the eagle or scratch with the chickens.

Loud pipes NEVER saved a life .

Registratie
    Jul 2007
    Thanks
    319
    bij onze sponsor kreeg ik de keuze uit 2 verzekeringen.......

auto + moto + moto waarbij auto en 1 moto gelijktijdig gebruikt mogen worden
    bij deze formule kostte moto 1, €150 aan verzekering en moto 2 kostte €50, maar was de auto omnium duurder dan huidig verzekeraar

auto + moto + moto waarbij alle voertuigen gelijktijdig op de baan mogen
    hierbij kostte beide moto's € 200 /stuk, EN was de auto omnium een pak goedkoper, dus hebben we hiervoor gekozen.
    Totaalbedrag kwam voor auto omnium en beide moto's eventjes €570 lager uit dan de vorige verzekeraar

Registratie
    Aug 2007
    Thanks
    0
    Bij mij is het eigenlijk toch maar om met 1voertuig gelijktijdig op de baan te zijn. Ik ben de enigste in de familie met motorijbewijs en het is ook de bedoeling dat de R1 voor in de winter en zomers op circuit gebruikt wordt terwijl de ducati enkel in de zomer zou rijden. De reden waarom ik ze misschien beide wil verzekeren is omdat toch zoiezo voor beide taks moet betalen dus op een mooie dag in de winter, of in de zomer ter afwisseling wil ik misschien de andere ook eens nemen.

Maar het voordeel dat ik er alleen mee rijdt is dus ook het nadeel dat ik 3x taksen +3x verzekering alleen moet betalen dus dat het wel wat leefbaar moet zijn.
    11/5 Croix Race plus, 15/5 Mettet Expert 2, 29/6 Mettet vrij rijden, 25/7 Zolder minder snel, 12/8 Francorchamps , ...

Registratie
    May 2009
    Thanks
    0
    2 moto's: fireblade kost € 260 per jaar, 600rr kost € 240. Beide motoren staan op mijn naam maar moeten tegelijk kunnen rijden omdat mijn vriendin ook zelf een motorrijbewijs heeft...

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    194
    Ik betaal via MAG ook maar €50 voor de 2e moto.
    Daar mag er inderdaad maar 1 tegelijk van op de baan,maar dat is in mijn geval geen probleem.
    BOCHTENPIKKERS.BE

Registratie
    Jul 2009
    Thanks
    0
    Als ik het ooit nog doe, een tweede op de baan, ga ik ook misschien via M.A.G. ofzo, als de omstandigheden het toelaten (ik kan me inbeelden als ge een vriendin hebt die ook met de moto rijdt, 't leuk is als ge beiden al es van moto kunt wisselen zonder veel plannen)

Ik had bij fortis meestal €245 voor de ene, €235 voor de tweede. Voor mijn laatste luxebak was het een volle €70 (100cc'ke)
    Toch duur genoeg, en altijd es onderhandelen.
    "Fire it up, Let the engines roll"
    Freedom over security!
    I never signed to be a good boy

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
    bij onze sponsor kreeg ik de keuze uit 2 verzekeringen.......

auto + moto + moto waarbij auto en 1 moto gelijktijdig gebruikt mogen worden
    bij deze formule kostte moto 1, €150 aan verzekering en moto 2 kostte €50, maar was de auto omnium duurder dan huidig verzekeraar

auto + moto + moto waarbij alle voertuigen gelijktijdig op de baan mogen
    hierbij kostte beide moto's € 200 /stuk, EN was de auto omnium een pak goedkoper, dus hebben we hiervoor gekozen.
    Totaalbedrag kwam voor auto omnium en beide moto's eventjes €570 lager uit dan de vorige verzekeraar
    ik heb ook eens rond gekeken en bij KBC kwam mijn auto verzekering met grote omnium 600€ goedkoper uit dan waar ik nu ben verezekerd alleen zit er een addertje onder het gras bij KBC is de factuurprijs verzekerd en bij de andere de nieuwprijs zonder kortingen.

Wat houd dat in bij KBC krijg ik bij totalos max 18.000 terug terwijl ik de auto 25.000 betaald heb en bij de andere totalos 33.000 omdat dit de prijs is van waar de garage vertrek en ben je zeker dat je dezelfde terug kunt kopen als je dat wilt dus das geld verdienen .

Dus kijk uit je doppen als je zegt dat je weinig verzekering betaald wat niet en wel verzekerd is want het zijn allemaal bandieten banken en verzekeringen
    Dont Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly...

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten