Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 t/m 20 van 32

Onderwerp: combined brake system

Registratie
    Jun 2008
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbros
    gewoon een paar remleidingen herleggen (en op maat laten maken) en probleem is opgelost
    verklaar u nader ???

Registratie
    Sep 2007
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door faijerbleed
    bandendruk 2.9 voor en achter zoals voorgeschreven, banden warm en op het industrieterrein is de weg zeer goed.
    Niet met de fireblade , de R1 van mn vriendin ben ik achter ooit weggeschoven op het industrieterrein. Rijd 25.000 km per jaar en een 10 tal dagen op meerdere circuits en nog nooit heeft een achterband zo geschoven met het remmend insturen en teruchschakelen.
    juist alsof je op ijs rijd. volgens mij schakel ik te heftig terug voor de remmende kracht vanachter. maar als ik de voorrem inknijp wil ik remdruk vanvoor en niet voor en achter.
    voor sportief te rijden is volgens mij het systeem waardeloos ....
    Ik heb ook een jaar gereden met een honda hornet met dit systeem en had dit probleem nooit. Enkel bij te vlug terugschakelen had ik dit voor. Moet wel zeggen dat ik nooit extreem sportief rijd dus ben misschien niet echt een referentie.

Registratie
    May 2008
    Thanks
    3
    bandendruk 2.9 voor en achter zoals voorgeschreven, banden warm en op het industrieterrein is de weg zeer goed.
    Niet met de fireblade , de R1 van mn vriendin ben ik achter ooit weggeschoven op het industrieterrein. Rijd 25.000 km per jaar en een 10 tal dagen op meerdere circuits en nog nooit heeft een achterband zo geschoven met het remmend insturen en teruchschakelen.
    juist alsof je op ijs rijd. volgens mij schakel ik te heftig terug voor de remmende kracht vanachter. maar als ik de voorrem inknijp wil ik remdruk vanvoor en niet voor en achter.
    ik herhaal : op een normale ondergrond, met DCBS enkel de voorrem inknijpen zal NOOIT uw achterwiel doen blokkeren. als het blokkeert door de motorrem door te heftig te schakelen, dan heeft het DCBS daar niets mee te maken, dan moet ge gewoon wa meer voeling met uwe koppeling krijgen. maar das normaal, 't is nen nieuwe bike

Brunetti
    Croix : 1.01.67 | Mettet : 1.14.743 | Nürburgring GP : 2.21.588
    Folembray : 59.60 | Zolder : 1.47.082
    Francorchamps : 2.45.879 | Ecuyers : 2.05.xx
    Assen : 2.03.02 | Hockenheim : 1.58.51 | Trackbike : Dholda CBR1000RR SC59

Registratie
    Dec 2006
    Thanks
    0
    normaal als je een leiding van je rempomp naar je remklauw legt en het 2de gat van de remklauw een boutje indraait (zodat het dicht is) heb je een gewoon rem systeem.

hebben ze bij de bioblade ook gedaan.

Registratie
    Mar 2009
    Thanks
    0
    Had ge misschien ni beter gekozen voor ne supersport , ik heb ook ne blackbird gehad en het is nu eenmaal geen gooi en smijtmachine.
    Ik moet ook zeggen dat ik het probleem dat gij hebt ook nooit heb gehad , integendeel van mij mocht die achterrem gerust wat harder bijten.

Registratie
    Jun 2008
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racerat
    Had ge misschien ni beter gekozen voor ne supersport , ik heb ook ne blackbird gehad en het is nu eenmaal geen gooi en smijtmachine.
    .
    mn vriendin en ik rijden teveel kilometers voor nog op sportmotoren te rijden.
    na twee fireblades en een R1 was ik dat spartaans rijden beu. Zij wil hare R1 niet wegdoen maar ik wilde wat meer comfort.
    ben heel content over de blackbird , veel stabieler en je kan hem toch nog goed smijten dankzij zn extra kilo's
    alleen zit dat remsysteem mij erg dwars .

Registratie
    Jun 2008
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeXion
    normaal als je een leiding van je rempomp naar je remklauw legt en het 2de gat van de remklauw een boutje indraait (zodat het dicht is) heb je een gewoon rem systeem.

hebben ze bij de bioblade ook gedaan.
    gaan we proberen

Registratie
    Sep 2009
    Thanks
    0
    verklaar u nader ???
    Waarschijnlijk bedoelt hij dat je het gecombineerde systeem van elkaar moet scheiden. Ik weet niet hoe en waar dat systeem gecombineerd word en of er elektronica aan zit. Maar als je systeem opbouwt zoals de "normale" moto, zal je probleem opgelost zijn. Dus leidingen die misschien van je handrem naar je achterwiel lopen afkoppelen, en je achterrem alleen aansluiten op je voetrem, ben je klaar.

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    1
    vandaag dus op het industrieterrein het tempo wat opgedreven en ben er achter gekomen dat het voor mijne rijstijl zelfs gevaarlijk is !
    Het kan misschien dat uw rijstijl gevaarlijk is?
    Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!!
    DIKKE TETTEN !!!

Registratie
    Jun 2008
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dedjutoch
    Het kan misschien dat uw rijstijl gevaarlijk is?

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten