Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 t/m 32 van 32

Onderwerp: combined brake system

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    1152
    Even On-topic quoten:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maniakske Bekijk Berichten
    Het dcbs gedeelte heb ik daarna op de Vfr nog tegengekomen en heeft mijzelf nooit verrast, je weet dat het er is en je voelt het ook bij sportief rijden maar ikzelf heb het nooit als negatief ervaren.
    Ik kan niet zeggen dat ik dat voel, ik kan ook niet zeggen dat ik mijn achterste rem veel gebruik, maar
    - de keren dat ik zacht rem is het zodanig dat mijn voorste rem niet merkbaar meeremt
    - ofwel rem ik kei-hard omdat ik wil dat de achterband wat gaat schuiven, en dan heb ik de voorste rem ervoor al ingedrukt om het gewicht hiervoor beter te verdelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
    De enige reden dat ik zie om die DCBS weg te hebben is omdat je zo'n über race piloot bent, dat het absoluut noodzakelijk is om voorrem en achterrem apart te bedienen<snip>
    zelfs bij snellere ritten geen gevoel gehad dat dat remsysteem mij zou tegenwerken,

Registratie
    Aug 2004
    Thanks
    3
    Hier ook combi remsysteem, echter op de k of op de GS heb ik achterrem nog nooit afzonderlijk gebruikt.
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten