Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 33

Onderwerp: papieren bij verkoop moto

papieren bij verkoop moto

Twee maanden geleden heb ik een andere motor gekocht. De nummerplaat van mijn vorige moto heb ik op mijn nieuwe geplaatst en dus alle papieren laten overzetten.

Nu wil ik mijn vorige motor verkopen, die dus geen verzekering meer heeft en niet meer ingeschreven is. Kan dit dat ik dus geen inschrijvingsbewijs meer heb doordat dit ingehouden is bij mijn verzekeraar. ik vind het allesins niet meer terug.
    Het enige papier dat ik nog heb is het gelijkvormigheidsattest.

Kan dit of maak ik me druk voor niets

Registratie
    Sep 2008
    Gelijkvormigheidsattest is genoeg om te verkopen.

oef, ik had al op alle mogelijke plaatsen gezocht maar kan hem niet vinden, dus wss is hij dus idd gewoon ingehouden bij de verzekering.

'k wil natuurlijk niet dat er iemand komt de motor kopen en dat ik de papieren niet vind ;-).

Registratie
    Apr 2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SDR
    Gelijkvormigheidsattest is genoeg om te verkopen.
    Ooit al eens een 2dehands moto proberen inschrijven zonder dat je een inschrijvingsbewijs hebt van de vorige eigenaar? Ik wel... Ik wens u veel geluk, maar dat lukt niet

Bij een moto die verkocht wordt (voor straatgebruik, niet circuit) moeten 2 papieren bij zijn, gelijkvormigheids attest en inschrijvingsformulier.

hmmm, das weeral minder, maar ik kan toch geen inschrijvingsbewijs (roze kaart) meer hebben van een motorfiets waarvan ik geen nummerplaat meer heb? Of zie ik dit verkeerd?

Registratie
    Apr 2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dr.trimble
    hmmm, das weeral minder, maar ik kan toch geen inschrijvingsbewijs (roze kaart) meer hebben van een motorfiets waarvan ik geen nummerplaat meer heb? Of zie ik dit verkeerd?
    Je hebt u nummerplaat laten overzetten op de nieuwe moto, en hebt daarvoor een nieuw "roos formulier" gekregen. Het roos formulier van de vorige moto moet ge nog hebben.
    Als je dat niet meer hebt moet je aangifte van verlies gaan doen bij de politie, aangezien die moto het laatst op u naam gestaan heeft. En dat papier meegeven aan de verkoper, daarmee heeft de nieuwe eigenaar genoeg om hem in te schrijven.

Registratie
    Jun 2005
    doe is eens belleke naar uwe verzekerings agent .
    als het buiten regend , op mijn fjr is een en al zonneschijn .

vraag je een duplicaat aan. moet een attest van de flikken hebben van verlies, en dan naar de DIV en een duplicaat aanvragen... redelijk simpel
    suc6
    R.I.P Marco #58
    http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

heb ik daarnet gedaan en hij twijfelt eigenlijk zelf. Volgens hem heb ik die kaart niet meer nodig omdat de moto niet meer ingeschreven is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skippy79
    vraag je een duplicaat aan. moet een attest van de flikken hebben van verlies, en dan naar de DIV en een duplicaat aanvragen... redelijk simpel
    suc6

dat zal inderdaad waarschijnlijk het simpelst zijn, maar aan de andere kant ... welke nummerplaat moet er dan op staan. Mijn nummerplaat staat nu al op de nieuwe moto, hé

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten