Pagina 920 van 922 EersteEerste ... 420820870910917918919920921922 LaatsteLaatste
Resultaten 9191 t/m 9200 van 9212

Onderwerp: Het Frustratie Topic.

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    521
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xsaartje Bekijk Berichten
    auwtsch, hier paar weken geleden ontstoken patellapees, voel je pijn..... en dan nog dubbel
    veel beterschap!
    thx
    yup kvoel pijn, nu na de spuit meer dan ervoor, is normaal omdat ze eigenlijk (ik noem het positieve ontsteking) inspuiten om de ontsteking aan te vallen..
    na 3 weken mag ik pas kine beginnen doen om de prp eerst de kans te geven goed te werken, maar vooral thuis veel oefeningen doen na de eerste kine beurt om de quadriceps sterker te maken..
    achtereen zijn mijn dagen te kort van al de oefeningen die ik moet doen
    Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    4259
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    thx
    yup kvoel pijn, nu na de spuit meer dan ervoor, is normaal omdat ze eigenlijk (ik noem het positieve ontsteking) inspuiten om de ontsteking aan te vallen..
    na 3 weken mag ik pas kine beginnen doen om de prp eerst de kans te geven goed te werken, maar vooral thuis veel oefeningen doen na de eerste kine beurt om de quadriceps sterker te maken..
    achtereen zijn mijn dagen te kort van al de oefeningen die ik moet doen
    Enig idee waarom de ontsteking begon?
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)
    2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    521
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Enig idee waarom de ontsteking begon?
    waarschijnlijk te intensief getraind, denk ik..
    Nochtans nooit iets gevoeld, en van het moment ik iets voelde mijn trainingen dadelijk gestopt, moet nu van eind october geleden zijn, maar geen beterschap ondertussen nog 2x 10min geprobeerd maar dadelijk gestopt bij de minste aanwijzing van pijn, dus bij dr Toon Claes langs geweest.
    Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Dec 2020
    Thanks
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    Nog maar is een paar uren int ziekenhuis gezeten
    Na de aanslepende dubbele golf ellenbogen en tennis ellenbogen waar ik al bijna 2j mee loop te sukkelen, nu voor mijn knieën int ziekenhuis.
    verdict na foto's en echo, zowel links als rechts mijn patella pezen ontstoken, direct PRP spuit in de linker knie, zalt onderhand gaan ja
    Ik begin er moedeloos van te worden
    Ik heb vroeger ook gesukkeld met tennisellebogen.
    Heb toen ook vanalles geprobeerd: spuitjes , kine, allerlei oefeningen etc... doch allemaal tevergeefs.
    Het enige dat per slot van rekening heeft geholpen was rust, rust en nog eens rust.
    Ik wil je niet ontmoedigen maar enkel daarmee komt het in orde maar het vergt wel wat tijd ....
    Suc6 !

5. The Following User Says Thank You to Essewee For This Useful Post:

Chr-Re-ie (15-02-2021)

Registratie
    Feb 2021
    Thanks
    0

aanvraag tot inschrijving

Gisteren eindelijk aanvraag tot inschrijving papieren gekregen.. deze vrijdag afspraak bij DIV en dan nog de platen krijgen via Bpost alhoewel ik liever een andere koerierdienst wil dat mijn platen komt brengen haha

Binnenkort eindelijk mijn nieuwe moto uitproberen (Suzuki GSX-R 600 2013) nou ja,.. wheelie ga ik niet doen met deze moto.. veel te duur gekost en geen zin om min rijbewijs kwijt te geraken. gewoon lekker genieten and that's it

Registratie
    Oct 2015
    Thanks
    56
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    ...
    Misschien toch eens OpenStreetMap in basecamp smijten.
    voor topografische kaarten ben ik aan het overstappen naar OpenTopoMap. Voor wegenkaarten ga ik stilaan ook eens kijken om de OpenStreetMap kaarten toch al minstens in Basecamp te zetten.
    Jammer, want vroeger was ik echt wel tevreden van de Garmin kaarten. Maar nu: De kwaliteit van de POI's is behoorlijk achteruitgegaan, snelheidsaanpassingen die reeds 2 jaar geleden gebeurd zijn staan er na de laatste update nog steeds niet in,... en dat zijn dan niet eens kleine baantjes.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    4259
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nethus Bekijk Berichten
    voor topografische kaarten ben ik aan het overstappen naar OpenTopoMap. Voor wegenkaarten ga ik stilaan ook eens kijken om de OpenStreetMap kaarten toch al minstens in Basecamp te zetten.
    Jammer, want vroeger was ik echt wel tevreden van de Garmin kaarten. Maar nu: De kwaliteit van de POI's is behoorlijk achteruitgegaan, snelheidsaanpassingen die reeds 2 jaar geleden gebeurd zijn staan er na de laatste update nog steeds niet in,... en dat zijn dan niet eens kleine baantjes.
    Ivm. de POI's van Basecamp: daar heb ik al lang geleden geleerd er niet op te vertrouwen.
    Zonder naft vallen in centrum Anderlecht met de moto, op de warmste dag van het jaar, met kostuum onder mijn motopak (bedoeling was snel van een meeting naar de andere te gaan).
    Te voet de moto 1.7km aan't duwen met een paar heuvels onderweg naar het dichtsbijzijnde tankstation in Basecamp ... dat blijkaar al jaren dicht was. Het traject naar het wel nog bestaande tankstation was maar 100m verder en had gemakkelijker geweest
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)
    2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    May 2008
    Thanks
    16
    Papieren aanvragen bij Yamaha......
    22 dec aangevraagd via de lokale dealer.... nog niets, behalve gisteren een telefoontje dat ik zeker nog 3 weken moet wachten
    sinds hun verhuis naar NL blijkt het daar 1 grote knoeiboel te zijn
    Pink is not just a color.... it's a lifestyle
    A racer NEVER looks back...
    R6 2004 it's Barbie bitch!

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    309
    Als die moto reeds ingeschreven is geweest,heb je toch geen GVA of COC nodig om je plaat aan te vragen?
    Je moet het wel hebben,maar daar vraagt toch nooit iemand naar bij een controle,ik heb dat nooit bij.
    BOCHTENPIKKER

Registratie
    May 2008
    Thanks
    16
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Als die moto reeds ingeschreven is geweest,heb je toch geen GVA of COC nodig om je plaat aan te vragen?
    Je moet het wel hebben,maar daar vraagt toch nooit iemand naar bij een controle,ik heb dat nooit bij.
    ik heb die moto ooit (lees 8 jaar geleden als circuittuffer gekocht) en blijkbaar papieren in verhuis kwijtgeraakt.
    Ik heb voor ze terug in te schrijven het GVA nodig, plus het attest verlies inschrijvingsbewijs met de oude nummerplaat op.....
    Pink is not just a color.... it's a lifestyle
    A racer NEVER looks back...
    R6 2004 it's Barbie bitch!

Pagina 920 van 922 EersteEerste ... 420820870910917918919920921922 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Frustratie MSSZ
    Door Diablo.one in forum Circuitrijden Algemeen
    Reacties: 90
    Laatste bericht: 12-02-2016, 20:40
  2. van frustratie gesproken
    Door VerSeg in forum Off-Topic
    Reacties: 43
    Laatste bericht: 25-03-2011, 15:19
  3. FF frustratie kwijt
    Door burton.bmc in forum Off-Topic
    Reacties: 39
    Laatste bericht: 13-11-2006, 00:59
  4. wil hier ff mn frustratie kwijt!!!!!!!!
    Door zeske in forum Off-Topic
    Reacties: 82
    Laatste bericht: 18-02-2006, 11:43

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten