En dan verschieten dat bPost een slechte score krijgt...
En dan verschieten dat bPost een slechte score krijgt...
Cowboy (23-08-2019),SuperDuke08 (22-08-2019)
Frustratie? Nee hoor, gewoon volgende punten kots beu....
De gips/brace, niet goed kunnen liggen in bed met dat spel aan, de beperkte bewegelijkheid tijdens de "polsoefeningen", het missen van een bruikbare duim, pijn langs den andere kant van de pols, het vervellen...
Gas geven op ne moto zal precies een oefening van lange duur worden...
en dan daarna het besef dat dat allemaal relatief is... en van beperkte duur...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
NOOIT zeggen ze iets over de MotoGP op de radio of op TV. Zeggen ze nu wel niet, terwijl ik in de auto naar 't radionieuws zit te luisteren, dat MM wereldkampioen is geworden zekers ????
'k Moet gvd de race nog zien !!!!! PARTY POOPERS !!!!!
Ik vervoehe ja en nin. Joak.
Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
't È nie moeilik. Nint.
Verstoa j 't nie ? Nieg ?
Bike history:
Honda Cbr600F Sport (2008 -> 2014)
Ducati Streetfighter 848 (2014 -> ...)
flupp (16-10-2019),Schussboelie (14-10-2019),SuperDuke08 (12-10-2019)
Man man man miserie miserie net iets ontdekt bij men motor, The Beast. Ik ben er nog niet goed van, hopelijk komt het goed en is dit op te lossen. Indertijd had ik problemen met de juiste plaatsing van een schijfremslot, daar kon ik stilaan mee leven dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakte waar je dit schijfremslot plaatste als ge het maar gewoon verwijderd bij het vertrekken, maar dees, dees is nie normaal. Afin, als ik wat meer tijd heb zal ik eens enkele foto's nemen en info vragen bij de fasters hier over het hoe en wat en vooral waarom.![]()
Comming soon, new tripsDe hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
Bladwijzers