Pagina 866 van 877 EersteEerste ... 366766816856863864865866867868869876 ... LaatsteLaatste
Resultaten 8651 t/m 8660 van 8762

Onderwerp: Het Frustratie Topic.

Registratie
    Oct 2015
    Thanks
    12

Registratie
    Jun 2007
    Thanks
    0
    Ah, zoeen. Dat is een andere die ik in gedachte had.
    Maar is die dan echt nergens meer te vinden?

Registratie
    Oct 2015
    Thanks
    12
    Hopelijk in de parkeergarage op het werk , en anders wat zoeken op het internet. Gebruikt zal dat wel nog ergens te vinden zijn, hopelijk in een aanvaardbare staat.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3269
    Damn, zwaar balen nethus.
    Succes met de zoektocht!
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Zondag 4 augustus 2019: 2fast4u Ardennenrit

5. The Following User Says Thank You to E.M. For This Useful Post:

nethus (16-04-2019)

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    235
    Tijdens de Paasrit hard geremd op een kaarsrechte baan. Begreep maar niet waarom de voorrijder daar zou willen remmen. Ik moest redelijk hard afremmen en toen zag ik pas het fameuze gat in de weg. Daar ben ik dus keihard al remmend ingevlogen met mijn remmen dicht. Mijn voorwiellager heeft het niet overleefd merk ik nu. Tijdens de verdere rit begonnen mijn remmen ook keihard te piepen. Maar omdat het piepen een tijdje wegbleef, dacht ik hier niet verder over na. Tot gisteren dat ik nog eens een toerke ging doen. Gierend geluid vooraan, bochten die "sloppy" aanvoelen, mindere controle tijdens het rijden, remmen die terug beginnen te piepen en ook een ietwat daverend gevoel in het stuur. Had 1 week voor de Paasrit o.a. mijn voorwiellagers al laten vervangen, maar ik zal maar terug een afspraak maken. Hopelijk kan dit voor 1 mei, want dan vertrek ik naar de Vogezen.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3269
    Kut dagje vandaag.
    Had de nood om wat uit te waaien na een zware (kut) werk week, dus dacht ik binnendoor naar Recht te rijden. Elke bocht suckte door een versleten voorband. Maar niet enkel deze gleed, ook de achterband gleed. Toch nog op stevig tempo naar Lux kunnen rijden.
    Voltanken, cremmeke eten, bandenspanning nakijken... Damn 2.3 ipv 2.7 deze ochtend.
    Cremmeke op en ik zie dat ik een pannier mis

De volle 105 km Ardennen terug, tegen 70 met de ogen gefixeerd op de berm vh ander baanvak. Saaaaai, en zonder resultaat. Onderweg begon de moto echt raar te doen kwa handling en vering. Ik check de achterband en 0.5 bar
    Mijn bandenkit, die ik al 3x vervangen heb en nog nooit gebruikt heb stak natuurlijk in de pannier die verloren is, samen met mijn kleren, toiletzak, schoenen, Snapjack, speciale bestelling voor de camionette waar ik 2 a 3 weken op moest wachten etc...
    Pannier foetsie.
    Band opgepompt en naar Spa gereden, waar die terug plat is.
    Vanavond nog 2 S22s steken, maar in leren pak en moto boots in den donker, gaat plezant worden.

Hopelijk kan ik me morgen wat ontdoen van frustraties in de Eifel.

Het was echt mijn dagje niet

Braaaaaaaap braaaaaaap

8. The Following User Says Thank You to E.M. For This Useful Post:

keke1983 (02-06-2019)

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3080
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Het was echt mijn dagje niet

Niet leuk om te lezen

Hopelijk snel op naar betere tijden (en ritten )
    In de garage: TRIUMPH Tiger Explorer XCa & Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    327
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Kut dagje vandaag.

Mijn frustratie voorbije weekend, sursprise, wielerterroristen.
    Fankeltje doen, rustig beginnen wegens erg druk weekend en grote kans op tegenwoordig veelvuldig aanwezige pakkemannen daar.
    Klim vanaf rond punt Bocht 8 rechts, blind, hoewel maar op 70% alle zeilen moeten bijzetten om vol in de ankers de drie auto's te ontwijken die vast zaten achter groepje (Belgische aan hun arrogante commentaar te horen!!!) wielerterroristen met bijhorende buik die peletonnetje aan het spelen waren alsof ze in de tour zaten tegen 2 per uur. Dat gedrag vraagt om slachtoffers, en raad eens wie dan de hooligan is?... Straf dat ik daar in Tenerife geen last van had vorig jaar maart toen ik blijkbaar verschillende "échte" profs voorbij ging die daar op training waren, die hoeven blijkbaar de weg niet te versperren door naast elkaar te rijden maar in een lint van 5 man groepjes. Ieder zijn hobby behalve als dat mensen gevaarlijk hinderen is.
    Bijkomend een gevalletje haantjesgedrag van een NL motorrijder. Bebouwde kom klim met reeks haarspelden, voor mij een koppeltje NL waarvan mevrouw aan het staartje duidelijk erg veel moeite had met de haarspelden. Traag en vervelend, maar we zijn allemaal moeten beginnen dus met respect erachter gebleven tot open kans. Blijkt dat een NL meneer uit een andere groep achter ons, die ons in bochtencombinaties duidelijk niet mee kon, het nodig te vinden ons in de haarspeld even wou tonen dat je voorbij kan door de bocht binnendoor op tegemoet komend rijvak af te snijden. Meneer heeft repliek gekregen, en niet in woorden maar in daden. Marquez kon er iets van leren
    Eerste lang weekend met warm weer en het was er verdomme stevig aan te merken op veel vlakken.
    S1000XR

11. The Following User Says Thank You to Antropos For This Useful Post:

keke1983 (05-06-2019)

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3269
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antropos Bekijk Berichten
    Eerste lang weekend met warm weer en het was er verdomme stevig aan te merken op veel vlakken.
    Idd, de takeldiensten waren overbezet !

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    May 2015
    Thanks
    926

Het Frustratie Topic.

Hier ook 2 pummels gehad die in een blinde bocht het nodig vonden op mijn vak te komen in tegengestelde richting.

Heel mijn lichaamstaal liet verstaan dat dat not done was, heel hun lichaamstaal liet mij verstaan: wtf doe ik verkeerd?

Zucht

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Yamaha TDM850 4TX: crashed
    Yamaha FZ6N S2 ABS: sold
    BMW S1000R: sold!
    Speed Triple RS 2019: current

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten