Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 3456
Resultaten 51 t/m 53 van 53

Onderwerp: Deze zomer: 5,5 dag op schok door 9 landen, over een boel Alpenpassen, het verslag!

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2

Re: Deze zomer: 5,5 dag op schok door 9 landen, over een boe

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRX
    Goeie maand geleden ben ik een weekske (iets meer) naar IOM geweest tgv de TT. Ben daar trouwens Lucasfalt tegengekomen .
    De zaterdag vertrokken (4e juni), eerst op vrijdag nog een circuitdag gereden als voorbereiding .

Tegen de zondag er op nog maar 1600km gereden (aja, op dat eiland rij je niet zoveel rond é).
    Dan de maandagmiddag vanuit Liverpool naar Schotland gereden en tegen de zaterdagavond stonden er nog eens een 3.350km extra op de teller. 5 dagen rondgereden in Schotland, gemiddeld iedere dag iets meer dan 500km, op zaterdag van Melrose (borders) naar Folkstone gereden en dan van Calais nog naar huis (= 800km).

Die 500km op een dag was goed te doen, ondanks dat het heel dikwijls maar single track roads waren. We hadden beiden wel een uitstekende moto voor zo'n trip, ik zelf met een KTM 950 adventure en EVH met zijn Triumph Tiger, 2 hoogpoters, ideaal voor de kleien baantjes die soms wel heel kort op en neer gaan (veel van de grond geweest tijdens de congé ).

Zo'n trip doen op een sportmoto zou ik niet zien zitten zunne .
    Verslagke van maken hé man ziet er e schoon tripke uit en we want pic's !!
    Ivm da rijden op ne sportmoto da moete e wa gewoon zijn denk ik, ik heb vroeger nog met nen sp1 gereden en zoals ge wel zult weten is da comfort daarop nihil (ne maat van mij ging erop zitten en vroeg waar de vering en het zadel gebleven waren ) maar meestal ben ik diegene die de kop pakte omdat ik de planning maakte en dan kwamen er al gasten na 200km zagen voor is te rusten tanken en gaas gdvdm liggen kan ik in mijne zetel thuis ook
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Registratie
    Aug 2005
    Thanks
    0

wij ook terug van een 7 daagse alpentour (thomas cook) met in de heen-en terugreis een tussenstop in Heidenheim(Duitsland) ook zo'n 3600 km gereden met 2 pan's ne varadero ne hornet 600 en ik met de blade en met duo ,moe zeggen wel wat vermoeiend maar goed gelukt toch blij dak er af was na 9 dagen opeenvolgend op de moto
    [IMG]http://i53.tinypic.com/wj6v5h.jpg[/IM

Registratie
    Jan 2009
    Thanks
    0

Mooi verslag kerel !

Ik wou dat ik al de GS 1200 had :-) en mijn racer verkocht was.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 3456

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 1
    Laatste bericht: 05-09-2012, 17:52
  2. naar moto gp in brno door 10 landen
    Door roosje62 in forum Algemene Motorpraat
    Reacties: 50
    Laatste bericht: 13-02-2011, 03:04
  3. TT-Assen deze zomer?
    Door Bas in forum Motortreffens, Evenementen en Beurzen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 29-05-2010, 20:39
  4. Rare boel !?
    Door PsyStof in forum Algemene Motorpraat
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 16-07-2005, 13:57
  5. Het nieuwste speelgoed voor deze zomer !!!!
    Door Dynojet in forum Off-Topic
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 10-07-2005, 19:23

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten