Pagina 3 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 t/m 30 van 68

Onderwerp: ik wil een ardennenrit doen..

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    0
    de weg die ik moet doen is zo een bolleke pijltje's systeem en als we om moeten rijden ik zal in geval van nood een wegenkaart meebrengen
    i dont drive slow
    i fly fast!!

beter 1 wiel op de grond, dan geen wielen

aprilia rsv1000 crosair

Registratie
    Jul 2004
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door folksy
    aangezien ik een goede kameraad mee heb wil mijn broer ook mee naar de ardennen heeft er iemand nog een plaatsje achterop vrij voor hem??

groetjes
    Helaas geen plaats vrij.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Registratie
    Jun 2004
    Thanks
    0
    folksy,

ik heb hier thuis ook nog een tourke liggen in West-Vlaanderen dan, die mijne pa nog gemaakt heeft in de tijd voor de MAG. Hij stopt aan enkele motocafés. Moest je geďnteresseerd, laat maar iets weten (tis ook bolleke pijltje systeem)
    great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Registratie
    Jul 2004
    Thanks
    0
    Er zullen zeker nog mensen zijn die mooie routes hebben, het is misschien een goed idee om deze motoroutes te verzamelen en deze hier op dit forum beschikbaar te stellen voor de leden. Wat denken de admins hierover.

Dit zou nog een meerwaarde kunnen zijn voor het reeds geweldig toffe forum.

Registratie
    Feb 2004
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
    Er zullen zeker nog mensen zijn die mooie routes hebben, het is misschien een goed idee om deze motoroutes te verzamelen en deze hier op dit forum beschikbaar te stellen voor de leden. Wat denken de admins hierover.

Dit zou nog een meerwaarde kunnen zijn voor het reeds geweldig toffe forum.
    Had ik ook al aan gedacht maar ...
    Probleem ligt em bij copyright stuff, andere mensen hebben dergelijke roadbooks gemaakt, en als wij die hier aanbieden en die reklameren hebben wij een proces aan ons been dat we zowieso verliezen. En we willen websites zoals motortoerisme en motoroute nie benadelen, die mensen doen echt hun best schone routes op gps en roadbook aan te bieden (tegen betaling van lidgeld).

Eigen routes zijn altijd welkom, en mogen altijd gemaild worden. In zover dit mogelijk is maken we er een roadbook van en dan kan niemand iets zeggen.
    Al de routes van het forum zullen binnenkort er ook wel opstaan.

We gaan binnenkort trouwens voordeelkaarten aanbieden, als de vzw in orde is en we voldoende handelszaken hebben. Dan kan je tegen betaling van jaarlijks lidgeld een kaartje krijgen, waar kortingen in winkels en andere voordelen aan vast hangen. Misschien dat je via deze lidkaart routes van 2fast4u.be kan afhalen en anders niet, kwestie van iets terug te krijgen voor het harde werk.

Nu ja we zijn er nog niet uit, dus kan nog alle kanten op

Registratie
    Feb 2004
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwenny
    folksy,

ik heb hier thuis ook nog een tourke liggen in West-Vlaanderen dan, die mijne pa nog gemaakt heeft in de tijd voor de MAG. Hij stopt aan enkele motocafés. Moest je geďnteresseerd, laat maar iets weten (tis ook bolleke pijltje systeem)
    Hebt ge toevallig ook iets tegen de kust liggen? We hebben nog geen route voor de kustrit, en ik ben ook niet bekend in die streek. En het grootste probleem is de afstand. Ik verlies een halve dag om op en af te rijden naar de kust.

Registratie
    Jul 2004
    Thanks
    0
    Ik bedoelde dus inderdaad eigen roadbooks, die men dus zelf gemaakt heeft. had al verschillende posts zien voorbijkomen waar men meldt een roadbook ter beschikking te willen stellen.

Die membercard zie ik zeker zitten, vooral als jullie een dealtje kunnen maken met verschillende handelaars

Registratie
    Feb 2004
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
    Ik bedoelde dus inderdaad eigen roadbooks, die men dus zelf gemaakt heeft. had al verschillende posts zien voorbijkomen waar men meldt een roadbook ter beschikking te willen stellen.

Die membercard zie ik zeker zitten, vooral als jullie een dealtje kunnen maken met verschillende handelaars
    Al deze roadbooks mogen zeker gemaild worden naar [email:3bo5e9kp]info@2fast4u.be[/email:3bo5e9kp]
    We gaan ze wel eerst controleren en in de 2fast4u.be layout steken alvorens ze op de website beschikbaar te stellen (al dan niet met die lidkaart).

Ben gisteren eentje van 2001 gaan rijden, en na een 35km zat ik compleet vast wegens heraangelegde wegen, straten waar je niet in mocht, noem maar op

Registratie
    Jul 2004
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
    Al deze roadbooks mogen zeker gemaild worden naar info@2fast4u.be
    We gaan ze wel eerst controleren en in de 2fast4u.be layout steken alvorens ze op de website beschikbaar te stellen (al dan niet met die lidkaart).

Ben gisteren eentje van 2001 gaan rijden, en na een 35km zat ik compleet vast wegens heraangelegde wegen, straten waar je niet in mocht, noem maar op
    Das inderdaad een risico bij oudere roadbooks, misschien is het dan ook aangeraden om er een creatiedatum bij te vermelden. Dan weet degene die een roadbook download van drie jaar oud tenminste dat hij mogelijkerwijze verrassingen zou kunnen tegenkomen

Maar toch zou het tof zijn om routes van anderen te rijden, ik rij helaas niet zoveel wegens tijdsgebrek en als ik dan eens wil gaan rijden met een aantal kameraden weten we meestal niet goed waar naartoe, dan rijden we dus maar op goed geluk rond. Vaak heb je dan niet de mooie wegen waar je echt van je moto kunt genieten, daar zouden die roadbooks mooi van pas komen.

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    0
    de weg die we morgen zullen doen stond in de motoren ne toerisme van vorige week dus die zal normaal wel kloppen

het weer valt mee morgen droog bewolkt met af en toe een plaatselijke bui
    i dont drive slow
    i fly fast!!

beter 1 wiel op de grond, dan geen wielen

aprilia rsv1000 crosair

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten