Resultaten 1 t/m 7 van 7

Onderwerp: Mappy Motor GPS wil niet koppelen aan mijn headset

Registratie
    Mar 2012
    Thanks
    0

Mappy Motor GPS wil niet koppelen aan mijn headset

hallo,

Na een weekje wachten is mijn motor gps een mappy mini aangekomen. Ik zag dat er ook een bijhorende headset bijzit, maar ik heb reeds de scala pro rider Q2 op mijn helm hangen dus dacht ik: dat is handig kan ik meteen daaraan koppelen, maar niets is wat het lijkt, hij vond enkel de bijgeleverde headset.
    Nu mijn vraag is of dit normaal is dat mijn scala pro rider Q2 niet kan koppelen met mijn gps

Registratie
    Jun 2005
    Thanks
    0

Re: Mappy Motor GPS wil niet koppelen aan mijn headset

ben gene kenner he ,als ik u versta is de bijgeleverde headset reeds gekoppeld aan u gpske !!
    Mischien moet ge uwe gps resetten of via instellingen ....en de huidige verwijderen vervolgens de scala connecteren .Waar hebt ge hem gekocht => neem is contact op met die mensen en doe u verhaal is .
    Als da allemaal niet werkt , ge hebt waarschijnlijk ergens wel ne grote hamer liggen .
    suc6
    als het buiten regend , op mijn fjr is een en al zonneschijn .

Registratie
    Aug 2006
    Blog Entries
    1
    Thanks
    0

Je zet de Scala toch eerst in pairing-mode voor je de mappy naar de headset laat zoeken?

Registratie
    Mar 2012
    Thanks
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi
    Je zet de Scala toch eerst in pairing-mode voor je de mappy naar de headset laat zoeken?
    Pairing-mode.. das voor mij chinees :-)

Registratie
    Aug 2006
    Blog Entries
    1
    Thanks
    0

SET UP FOR BLUETOOTH GPS DEVICE: PAIRING
    If you have a Bluetooth enabled GPS device and would like to transmit navigation instructions and sounds from the GPS device through the headsetÂ’s speakers, you must first pair your headset to the GPS device.
    NOTE: Not all Bluetooth enabled GPS devices allow connections to Bluetooth headsets like the scala rider Q2. Please consult your GPS deviceÂ’s User Manual for more information.
    TO PAIR THE SCALA RIDER Q2 TO A BLUETOOTH GPS DEVICE:
    1. Turn on your GPS device.
    2. With the scala rider Q2 headset turned ON, press and hold the CTRL Button for at least six seconds until the Red and Blue Lights begin rapidly alternating.
    3. Search for Bluetooth headsets on your GPS device by following the deviceÂ’s instructions. Please consult your GPS deviceÂ’s User Manual for more information.
    4. If your GPS device prompts for a PIN or Passkey enter 0000 (four zeros).
    5. Your GPS device will confirm that pairing has succeeded. The headset will begin flashing slowly in Blue.
    6. If you wish to use a Bluetooth mobile phone to make and receive calls through the headset, you must now pair your mobile phone to your GPS device by following your GPS and/or mobile phoneÂ’s instructions.
    NOTE: If the Pairing process is not completed within two minutes the headset will return to Standby mode.
    Vond geen NL Q2 handleiding dus hier de engelse versie.

Registratie
    Mar 2012
    Thanks
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi
    SET UP FOR BLUETOOTH GPS DEVICE: PAIRING
    If you have a Bluetooth enabled GPS device and would like to transmit navigation instructions and sounds from the GPS device through the headsetÂ’s speakers, you must first pair your headset to the GPS device.
    NOTE: Not all Bluetooth enabled GPS devices allow connections to Bluetooth headsets like the scala rider Q2. Please consult your GPS deviceÂ’s User Manual for more information.
    TO PAIR THE SCALA RIDER Q2 TO A BLUETOOTH GPS DEVICE:
    1. Turn on your GPS device.
    2. With the scala rider Q2 headset turned ON, press and hold the CTRL Button for at least six seconds until the Red and Blue Lights begin rapidly alternating.
    3. Search for Bluetooth headsets on your GPS device by following the deviceÂ’s instructions. Please consult your GPS deviceÂ’s User Manual for more information.
    4. If your GPS device prompts for a PIN or Passkey enter 0000 (four zeros).
    5. Your GPS device will confirm that pairing has succeeded. The headset will begin flashing slowly in Blue.
    6. If you wish to use a Bluetooth mobile phone to make and receive calls through the headset, you must now pair your mobile phone to your GPS device by following your GPS and/or mobile phoneÂ’s instructions.
    NOTE: If the Pairing process is not completed within two minutes the headset will return to Standby mode.
    Vond geen NL Q2 handleiding dus hier de engelse versie.
    No problem! thnx voor de info!

Registratie
    Sep 2006
    Thanks
    0

Ik had hetzelfde probleem: geen pairing met de Scala, wel eenvoudig met de bijgeleverde BT headset. Nochtans de juiste procedure herhaaldelijk geprobeerd: zie Maxxi's reactie hierboven. De Mappy GPS vraagt geen Passkey (misschien ligt hier wel de oorzaak). Ik heb de Scala al geretourneerd. Van de bijgeleverde BT headset heb ik het luidsprekertje afgeknipt, er een 2.5mm jack aan gesoldeerd en nu kan ik hem via deze jack aan mijn intercom audio-ingang aansluiten. Kan mijn duo er ook van genieten. Heb trouwens ook de IGO8-software op mijn Mappy gezet.
    Groeten, speedyhenry

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Mappy 340 naar nederlands
    Door chaccamacca in forum GPS, intercom, Camera: Vragen en Tips
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 25-08-2013, 13:18
  2. Mijn nieuw zomerproject "een motor voor mijn vrouw"
    Door ChrisCross in forum Algemene Motorpraat
    Reacties: 26
    Laatste bericht: 15-08-2012, 08:57
  3. een mappy gps
    Door yves46 in forum GPS, Communicatie, Intercom en Camera