Scarver = de local. Het verklaart alles
Voor de rest kan ik me wel in jouw verhaal vinden. Maar zoals altijd werkt het weer aanstekelijk en wordt het weer tijd om bochten te nemen![]()
Scarver = de local. Het verklaart alles
Voor de rest kan ik me wel in jouw verhaal vinden. Maar zoals altijd werkt het weer aanstekelijk en wordt het weer tijd om bochten te nemen![]()
Efkes ne ouwen thread terug oppikken.
Vind dees zo'n knap tripke, da'k de route simpelweg ga inpikken
(Allez, dan toch als guide-line)
Vertrek komende zaterdag, de volle 3 weken uitgetrokken.
Zal nog wel ne nieuwe thread starten, maar in ieder geval: Merci voor de routes, Fré![]()
Road: KTM Superduke 1290 R '19
StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)
@Bart (12-06-2017),Cowboy (12-06-2017),CrossBlade (12-06-2017),E.M. (12-06-2017)
In de routes da'k u gaf staan zelfs nog de meeste hotels, b&b's etc ...
Wel rekening houden dat Moraira stopt bij ne maat thuis, dus nie helemaal tot ginder volgen.
Hou der ook rekening mee dat dit voor mij ook een echte route test was.
Ik heb daar express ook een paar zeer rotte wegen ingestoken. (zodat ik ook de absolute minima op mijn wegkwaliteit schaal kon meemaken), al zijn het er echt wel maar een paar.
En ik heb er ook speciaal alle types wegen zowat ingesmeten, verhard dan toch (zelf ook wat onverhard gedaan voor de fun, natuurparken in voor een rookstopke).
Kwa bandenstop kan ik ook al ene aanraden, al zal dat misschien wat te vroeg zijn.
Die in Lleida was ook dik ok (veel beter zelf), maar da's echt een kutomweg
Persoonlijk zou ik, in uw periode, wel een paar stukken echt vermijden.
De Mont Ventoux vonds ik al te druk, en dat was gewoon op een zondag buiten seizoen.
Dat wil ik echt nooit doen in het seizoen.
En euh, ga op tijd tanken. Maar echt op tijd.
Ik heb die les veel te laat geleerd, en zelfs toen ik dacht dat ik safe speelde (nog 50km te doen en beginnen zoeken) nog is zonder gevallen wegens geen tankstation in de buurt.
2011 Kawasaki Z1000SX (black)
Braaaaaaaap braaaaaaap
De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!
SuperDuke08 (12-06-2017)
2011 Kawasaki Z1000SX (black)
Braaaaaaaap braaaaaaap
De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!
Cowboy (13-06-2017),CrossBlade (12-06-2017),SuperDuke08 (12-06-2017)
Bladwijzers