2011 Kawasaki Z1000SX (black)
Braaaaaaaap braaaaaaap
MEDEDELING VAN HET BESTUUR:
De 2fast4u kalender voor 2019 staat online
.
schrap me maar definitief van de lijst .. zondag is net als zaterdag "werkdag" zonder "recup" in de week .. ik wordt daar zo moe van![]()
fuck me, das vroeg (iets na 6u thuis vertrekken).
ma alst droog is moogt ge mij derbij zetten![]()
Braaaaaaaap braaaaaaap
.
Mijn sloefkes kunnen jammer genoeg geen moezelrit meer doen.![]()
dit weekend lukt me niet, maar mocht de tocht toch uitgesteld worden ben ik wel kandidaat voor de week erna
Bertem is serieus uit de richting voor mij.
Waar haakt onze Vielsalm man precies aan? En vooral hoe laatIk neem aan dat exp_mat ook niet tot in Bertem rijdt?
Braaaaaaaap braaaaaaap
.
Zoals reeds vermeld, heb ik geen GPS. Mijn rij instructeur bezat indertijd nog een kompas en een papierke (geheugensteuntje) onder het lipke van de tanktop. 't Is dat systeem dak nog toepas.
Ik heb dan ook geen Track van deze rit, ik ga wel ietske kalmer bollen want ik verlies telkens men papierkes.![]()
In Vielsalm ga ik zelf niet passeren, in Basse-Bodeux sla ik aan de rotonde rechtsaf (GPS stem - "aan de rotonde; neem eerste afslag"); 't Is een bijkomend bochtenbaantje hetgeen ik niet links (euh rechts in dit geval) kan laten liggen.
Ik weet alleen niet exact welk uur ik daar ga doorbollen. Ik denk ± 8u30 aan de rotonde.
@ Claus: ik vertrek liever goed vroeg dan kan ne motar meer genieten van de dagtrip he.
Laatst gewijzigd door scarver; 13-06-2013 om 07:43.
Comming soon, new tripsDe hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
Bladwijzers