Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 19 van 19

Onderwerp: wie heeft er ook een zzr 1400

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3191
    Bedankt

BTW, niet vergeten om zelf regelmatig eens een nieuwe van jouw machine te posten hé.
    Hoe bevalt hij tot nu toe? Al uit rodage??
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Mar 2014
    Thanks
    963
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swankyshark1400 Bekijk Berichten
    Hey,

Ik wou eens een keer polsen bij jullie motormuisen of er een moedige man of dame bij zit die een zzr 1400 heeft.. wat zijn je ervaringen goed of slecht.
    Ikkeuh! Ik ben die gast die 2 weken geleden ook aan "'t rond punt" stond met u. Zwarte ZZR van '08.

Binnenkort als de temperaturen nog ietsje hoger kruipen zal ik hem eens "dopen" in de Ardennen, peins ik. Daar ben ik met de deze door omstandigheden nog niet aan toegekomen.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CrotchRocket Bekijk Berichten
    Ikkeuh! Ik ben die gast die 2 weken geleden ook aan "'t rond punt" stond met u. Zwarte ZZR van '08.

Binnenkort als de temperaturen nog ietsje hoger kruipen zal ik hem eens "dopen" in de Ardennen, peins ik. Daar ben ik met de deze door omstandigheden nog niet aan toegekomen.
    Aan de belgische ardennen gade oek niks gemist hebben, daar kunde beter met ne crossmoto of nen all terrain naartoe gaan. Zou eerder opteren voor een lux ritje

Registratie
    Mar 2014
    Thanks
    963
    Bwa, d'r zijn toch wel schone baantjes voor baanmotoren ook zulle Maar ja, niet te vergelijken met de Eifel, Moezel, Zwarte Woud of de Alpen natuurlijk...

Registratie
    Oct 2013
    Thanks
    0

ritje?

ik ga vandaag een ritje placeren....iemand zin om mee te bollen?
    lekker rustig lang ritje met leuke bochtjes als iemand een voorstel heeft laat het me dan weten...

Registratie
    Oct 2013
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    Bedankt

BTW, niet vergeten om zelf regelmatig eens een nieuwe van jouw machine te posten hé.
    Hoe bevalt hij tot nu toe? Al uit rodage??
    zal ik zeker doen het seizoen is er terug dus dat zal er niet aan mankeren...en hij is inderdaad ondertussen uit rodage!!

Registratie
    Mar 2014
    Thanks
    963
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swankyshark1400 Bekijk Berichten
    ik ga vandaag een ritje placeren....iemand zin om mee te bollen?
    lekker rustig lang ritje met leuke bochtjes als iemand een voorstel heeft laat het me dan weten...
    Sorry, ik was gans dit weekend op trot met de raket Maybe next time... Maar euh, zelf ken ik eigenlijk ni echt leuke ritjes, ik rijd gewoonlijk altijd mee met iemand die er kent

Wat is een menselijke afstand voor u voor een dagrit? Enkele jaren terug ging ik af en toe eens een toerke doen in de Ardennen. Autostrade naar Huy en dan van daaruit binnendoor over Tinlot, Ouffet, Hamoir, Manhay, afdaling naar La Roche en dan terug naar boven langs Marche-en-Famenne, Havelange terug naar Huy. En dan terug autostrade op naar huis. Autostrade naar Huy is ongeveer een 100km, toerke Huy - Huy is er 200 en dan nog eens 100 naar huis dus ~400 in totaal. Die stukken autostrade zijn er teveel aan maar jah... ge kunt de Ardennen ni naar Antwerpen halen eh

Zitten wel een paar leuke baantjes tussen. Helaas ook een paar saaiere stukken. Er zijn wellicht nog veel meer leuke baantjes in de regio daar maar ben er eigenlijk ni zo bekend. Die rit ken ik maar van m'n tijd als testrijder voor een autofabrikant, dat was een van de routes die regelmatig gereden werd
    Laatst gewijzigd door CrotchRocket; 09-03-2014 om 20:37.

Registratie
    Jan 2009
    Thanks
    57
    ik ga dit weekend eens testrijden met de ZZR1400...
    Ik ben enorm benieuwd
    de K1300R zit mij als gegoten en rijdt enorm leuk, maar toch.. ik weet niet..
    Als ik zo een ZZR1400 zie staan, dan sta ik toch altijd even te kwijlen hoor....
    "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Registratie
    Mar 2014
    Thanks
    963
    Het is idd nog steeds een erg impressionante moto, zowel qua looks (dit is natuurlijk subjectief, mensen genoeg die hem lelijk vinden) als prestaties.

Ben benieuwd naar je bevindingen als je hem hebt testgereden, vooral naar hoe hij vergelijkt met de K1300, wat ik ook altijd een ferme moto heb gevonden. Vraag zeker voor een onbegrensd model, hé
    '99 SV650 (sold) => '03 SV1000 S (sold) => '06 CBR1100XX (crashed ) => '08 ZZR1400 (crashed ) => '15 MT09 Tracer

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten