Pagina 2 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 t/m 20 van 111

Onderwerp: Zero Motorcycles

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    Onderhoud zou moeten meevallen want eigenlijk is er op de remmen en banden na niks dat onderhoud nodig heeft

Tijdje geleden vergelijkingstest gelezen tussen een Honda 500cc en een Zero omdat die qua vermogen en gebruik ongeveer gelijk uitvielen en als je de aankoopprijs en verschil in onderhoud in beschouwing neemt begint de Zero profijtig te worden na........150.000km

Zolang ze aan die prijs niks doen zal het dus voor de enkelingen blijven vrees ik
    Ik dacht gelezen te hebben dat er ook nog een ketting op lag ... bij sommige heeft die idd ook geen onderhoud nodig

Van al mijn nieuwe moto's was de hoogste kms stand na 4j 57dkm bij verkoop .... de kans dat ik met ne moto +150dkm ga doen is nihil dus da spel is veel te duur ... voor 1700€ koop ik 1ne

Registratie
    Mar 2005
    Thanks
    28
    die zero ds trekt op nie veel inzake vering en rijwielgedeelte over de looks zullen we maar zwijgen.
    wacht ik toch nog liever dat de Energica in produktie wordt genomen in 2015.

Die zit wel goed inzake vering, remmen en rijwielgedeelte. Op EICMA al uitgebreid mogen kennismaken

http://www.energicasuperbike.com/

richtprijs is rond de 22000€ heeft men mij toen wijs gemaakt.
    Manager zoekt dringend importeurs in benelux.

Actieradius is ts de 160-200km, net genoeg voor 3 ritjes woonwerkverkeer maw.
    ...en 100% aftrekbaar op belastingsbrief
    My talent outweighs my ambition

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3373
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
    Ik dacht gelezen te hebben dat er ook nog een ketting op lag ...
    Ja...........en neen

Het is een aandrijving met een riem en die moet om de 40.000km vervangen worden naar het schijnt
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Deze doe mij denken aan de benelli tornado ziet er al wel uit als een echte moto

22000€ de batterijen zijn precies heel duur :d

Registratie
    Mar 2005
    Thanks
    28
    Mijn RC8 was ook 22000€, een jap sbk kost tegenwoordig ook al 18000 petoerers en daar dien je dan nog de nodige benzine in te kappen over de prijs van een panigale zullen we maar zwijgen
    Het is zoals met computers de eerste zijn de duurste, daarna zullen de prijzen flink dalen, je betaald in eerste plaats een deel ontwikkeling.
    De Tesla is ook megaduur, maar als je dan bekijkt hoeveel er op naam van een BVBA staan ingeschreven, die 120% mogen inbrengen als bedrijfsonkost (er is zelfs een regeringsvoostel in de maak voor 150% aftrek , enkel voorbehouden voor de inside club )

Als particulier heb je niet veel mogelijkheden om belastingen te vermijden, maar zo'n e-bike is er 1 van.

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    1
    zolang het batterij-probleem niet opgelost geraakt, zal het een niche-produkt blijven.

Registratie
    Mar 2005
    Thanks
    28
    enige probleem is het te hoge gewicht van zo'n motorfiets, de range anxiety is vooral bij langere afstanden.
    Het is geen moto voor mee op verlof te gaan, maar perfect voor woon-werk verkeer korter dan 50km.

Registratie
    Jul 2013
    Thanks
    16
    Ik heb het niet zo voor een stofzuiger geluid.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vortex2 Bekijk Berichten
    Mijn RC8 was ook 22000€, een jap sbk kost tegenwoordig ook al 18000 petoerers en daar dien je dan nog de nodige benzine in te kappen over de prijs van een panigale zullen we maar zwijgen
    Het is zoals met computers de eerste zijn de duurste, daarna zullen de prijzen flink dalen, je betaald in eerste plaats een deel ontwikkeling.
    De Tesla is ook megaduur, maar als je dan bekijkt hoeveel er op naam van een BVBA staan ingeschreven, die 120% mogen inbrengen als bedrijfsonkost (er is zelfs een regeringsvoostel in de maak voor 150% aftrek , enkel voorbehouden voor de inside club )

Als particulier heb je niet veel mogelijkheden om belastingen te vermijden, maar zo'n e-bike is er 1 van.
    Mijn japanse SBK (ZX-10R 2011) koste nieuw 14500€ dus voor die extra 7500€ kan ik al is tanken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spid3Y Bekijk Berichten
    Ik heb het niet zo voor een stofzuiger geluid.
    Da kunde oplosse met een mp3 spelerke met motogp geluid

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vortex2 Bekijk Berichten
    enige probleem is het te hoge gewicht van zo'n motorfiets, de range anxiety is vooral bij langere afstanden.
    Het is geen moto voor mee op verlof te gaan, maar perfect voor woon-werk verkeer korter dan 50km.
    als het dat maar is ...

het grootste probleem zijn en blijven de batterijen.
    - aktieradius van mij kl*ten. het gaat niet alleen over woon-werk maar ook diezelfde dag 's avonds nog tot bij ne vriend en terug thuis geraken EN dan lang genoeg kunnen opladen om weer op 't werk te geraken
    - leeftijd batterijen, waar blijkbaar niemand over nadenkt. na een paar jaar of een 1000 laadbeurten, geraakt ge misschien al niet meer op uw werk wegens capaciteitsverlies.
    - leeftijd batterijen als ge toch nog wat langer gebruikt : rijp voor de vuilbak. wie gaat de kosten doen om daar nieuwe batterijen voor te kopen ? leg een beetje meer op en ge koopt ne nieuwe. wilt ge hem okkazie verkopen na een paar jaar ? waarde = 0,0 want niemand heeft goesting om te moeten vaststellen dat de capaciteit van de batterijen niet meer je-dat is en duurder uit te komen dan direkt ne nieuwe te kopen.
    - niemand staat er bij stil dat de energie om een auto te maken nooit gerecupereerd kan worden door miniem te verbruiken (ook niet de kosten van den elentriek) en het beter is om met uw ouw sleur te blijven rondrijden.

Pagina 2 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. SWM-Motorcycles
    Door Vortex2 in forum Adventure en Allroad bikes
    Reacties: 28
    Laatste bericht: 24-05-2017, 11:47
  2. Spirit Motorcycles - GP Sport R
    Door E.M. in forum Supersport / Racebikes
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 22-02-2017, 19:06
  3. zero electric motorcycles: een testrit
    Door wolfrider/toerbaard in forum Algemene Motorpraat