Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 t/m 32 van 32

Onderwerp: Gent - Punta Umbria (links van Gibraltar)

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    549
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Ja. Maar de moto heeft niet over de grond geschoven. Wel tegen de muur van de tunnel. Bocht naar links, onderuit beginnen schuiven, voorwiel tegen boordsteen die op 20cm van de tunnelmuur lag, moto in de veren en uit de veren (genre highsider) en met rechterflank tegen de muur geknalt en mee met de wand/bocht er tegenaan geschoven. Stuur zat geklemd, waardoor de moto naar rechts bleef draaien, tegen de muur aan. Remhendel zat ook tegen de muur, dus zo snel tot stilstand gekomen. Aan kleine 10-15 per uur is hij dan helemaal onderuit geschoven en neer gevallen.
    Dat zijn veel toevalligheden die in je voordeel uitgevallen zijn (afstand borduur - muur, remmen geactiveerd tegen de muur, etc)

En niemand die stopt om te kijken of iemand hulp nodig heeft

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    4938
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Moest dit forum deftig ingedeeld zijn zoals Autoforum of Autominded zijn, ik zou hier veel meer zitten. Maar alles is hier een soep. Ik heb dit al eens voorgelegd aan de moderatoren maar heb bot gevangen. Op Autoforum heeft iedere auto en iedere motor zijn eigen topic. Super handig en zeer overzichtelijk.

Ik post dan ook liever mijn verslagen daar gezien ze daar in mijn eigen topic staan van mijn eigen motor. Ik heb daar van de meeste van mijn huidige motoren een topic. Af en toe neem ik eens de topic's door van ex-motoren van me. Het is enorm fijn om die gehele tijdlijn en alle ervaringen van die specifieke moto te herlezen, het is als het ware meer een blog. Wanneer alles overal verspreid staat, zoals op dit forum, heb je dat niet.
    Dat snap ik niet, niets houd je toch tegen om zelf een nieuw topic te beginnen over je motor(en)?

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Alle links onderlijnd?
    Door Koeno in forum Help, Vragen en Opmerkingen
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 15-12-2016, 17:42
  2. Yamaha R1 luchtinlaat links
    Door Johan Van Noten in forum Gezocht
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 13-02-2015, 19:53
  3. Links toevoegen.
    Door stef in forum Aankondigingen en Forum Informatie