Pagina 3 van 63 EersteEerste 1234561353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 t/m 30 van 624

Onderwerp: Yamaha MT-09 Tracer

Registratie
    Feb 2005
    Thanks
    0
    Hey Hornet900 ... uw machientje staat in de toonzaal met nrplaat en al ... prachtige machine ... veel suc6 er mee

Registratie
    Apr 2013
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ripple Bekijk Berichten
    Hey Hornet900 ... uw machientje staat in de toonzaal met nrplaat en al ... prachtige machine ... veel suc6 er mee
    Dat zal wel het demo-model zijn, was toch diene donkere matgrijze dat je gezien hebt?
    Ik heb de race blu besteld (licht grijs met de blauwe wielen). Heb bericht gekregen van Yamaha dat hij pas rond 15 mei zal geleverd worden
    GSX-F750 -> CB900F -> CB1000R -> R1200GS -> Street Triple R -> MT-09 Tracer -> Street Triple RS

Registratie
    Feb 2005
    Thanks
    0
    [QUOTE=Hornet900;1149733]was toch diene donkere matgrijze dat je gezien hebt?QUOTE]

Yep ... dacht dat den uwe was

Registratie
    Mar 2015
    Thanks
    7

Aanschaf nieuwe motor

Ik begin stilaan uit te kijken naar een andere motor daar de mijne volgend jaar afgeschreven is voor woon werkverkeer.
    De yamaha tracer zie ik wel zitten en zal een betere zit hebben dan mijn huidige. Huidige is een er6f welke ik wel handig vind om de files mee te doen, een tamelijk smal stuur tegen over de yamaha. Laat dit laatste nu net mijn grootste struikelblok zijn of zit dit enkel in mijn hoofd In de files heb zie ik ook regelmatig de bmw gs'ers aan schuiven mede dank zij hun groot stuur ongeveer dezelfde afmetingen dan de tracer denk ik dan? Kan iemand mij hierover enige raad of ervaring geven zodoende ik toch een stapje dichter geraak bij mijn keuze die ik zal moeten maken in de toekomst. Een tiger 800 kwam ook in mij op maar ik vind de tracer toch wel een mooiere verschijning en op onverhard rijden heb ik nog niet gedaan en dit zit er ook niet onmiddelijk aan te komen. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Registratie
    Apr 2013
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Betek Bekijk Berichten
    Ik begin stilaan uit te kijken naar een andere motor daar de mijne volgend jaar afgeschreven is voor woon werkverkeer.
    De yamaha tracer zie ik wel zitten en zal een betere zit hebben dan mijn huidige. Huidige is een er6f welke ik wel handig vind om de files mee te doen, een tamelijk smal stuur tegen over de yamaha. Laat dit laatste nu net mijn grootste struikelblok zijn of zit dit enkel in mijn hoofd In de files heb zie ik ook regelmatig de bmw gs'ers aan schuiven mede dank zij hun groot stuur ongeveer dezelfde afmetingen dan de tracer denk ik dan? Kan iemand mij hierover enige raad of ervaring geven zodoende ik toch een stapje dichter geraak bij mijn keuze die ik zal moeten maken in de toekomst. Een tiger 800 kwam ook in mij op maar ik vind de tracer toch wel een mooiere verschijning en op onverhard rijden heb ik nog niet gedaan en dit zit er ook niet onmiddelijk aan te komen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Er zijn er die de handkappen afnemen. Zo is hij naar jet schijnt een stuk smaller om tussen de files te laveren. De tracer zal niet breder zijn dan een gs.
    GSX-F750 -> CB900F -> CB1000R -> R1200GS -> Street Triple R -> MT-09 Tracer -> Street Triple RS

Registratie
    Oct 2009
    Thanks
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Betek Bekijk Berichten
    volgens mij gebruikt 90% van de hoogpootrijders hun machine om enkel op de baan te rijden
    mss eens uw stuur meten van de er6 en van de mt09 gaat geen 20cm verschil zijn hoor, is soms optisch bedrog, fabrikanten ontwikkelen naar een gemiddelde zithouding dus zal de stuurbreedte elkaar niet zover ontlopen
    if you obey all the rules
    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Registratie
    Oct 2009
    Thanks
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hornet900 Bekijk Berichten
    Er zijn er die de handkappen afnemen. Zo is hij naar jet schijnt een stuk smaller om tussen de files te laveren.
    dit zal idd een verschil geven
    if you obey all the rules
    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3208
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hornet900 Bekijk Berichten
    Er zijn er die de handkappen afnemen. Zo is hij naar jet schijnt een stuk smaller om tussen de files te laveren.
    Mijn Explorer is met zijn 98cm één van de breedste in dat opzicht.
    Ook met de handkappen er aan vlot doenbaar hoor.
    Als er één meter plaats is heb ik zowel links als rechts nog een cm over dus geen problemen
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Jul 2007
    Thanks
    325
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    Mijn Explorer is met zijn 98cm één van de breedste in dat opzicht.

181885_3971402484061_1542390807_n.jpg

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3208
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NATAS Bekijk Berichten
    Ik heb het over de breedte van het stuur hé .

Dat sommigen zo dom zijn om daar dan nog andere prul aan vast te maken daar kan ik niks aan doen
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

11. The Following User Says Thank You to Cowboy For This Useful Post:

Mopper (18-03-2015)

Pagina 3 van 63 EersteEerste 1234561353 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Yamaha Tracer 700
    Door adventurer in forum Adventure en Allroad bikes
    Reacties: 59
    Laatste bericht: 23-02-2020, 11:57
  2. Yamaha MT-09 Tracer (2016)
    Door SuperDuke08 in forum Te koop: Motoren