Pagina 1 van 5 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 48

Onderwerp: gymkhana op regelmatige basis beoefenen. Waar?

Registratie
    Apr 2012
    Thanks
    134

gymkhana op regelmatige basis beoefenen. Waar?

Ik heb veel interesse om gymkhana te gaan beoefenen in groepsverband. Niet zomaar eens 1x per jaar een "wedstrijd" doen, maar echt op regelmatige basis onder begeleiding gaan trainen in een club. In mijn zoektocht heb ik al de Vlaamse motorgymkhana vereniging gevonden http://www.vmgv.be/ maar zelfs daar vind ik geen concrete informatie. Enkel een verwijzing naar de "meetjesriders" zonder verdere contactgegevens.

Iemand die me op weg kan helpen?

Registratie
    Oct 2009
    Thanks
    11
    motorrijder heeft eens meegedaan aan zo een gymkgana in Eeklo (meetjesland->meetjesrijders)
    op de site die je aangeeft staat links onder een contact mogelijkheid naar de meetjesrijders "motor rijden met een grote behendigheid"
    if you obey all the rules
    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Registratie
    Apr 2012
    Thanks
    134
    Ik heb net contact gehad met zowel meetjesriders als met VROM. Met dank aan beide om zo vlug en zo laat op de avond me te antwoorden op mijn vragen. Maar het wordt dus noppes. Gymkhana op regelmatige basis, als sport/hobby bestaat (nog) niet in België. Vrom organiseert 1x per jaar een dag, meetjesriders 2x per jaar een dag. En dan zijn we uitgeklapt. Dichtste bij zou Nederland Lelystad zijn (nog boven Amsterdam). Dus onhaalbaar om geregeld te doen. Ik kan natuurlijk altijd zelf wat lege flessen verzamelen en op een verlaten parking wat gaan oefenen, maar das toch niet dezelfde sfeer als in groep.

Registratie
    Apr 2013
    Thanks
    24
    Verzamel die flessen,zoek die parking en start zelf iets op.Adverteer op alle motorforums die je kent,strooi wat flyers in 't rond op evenementen en kijk wat er gebeurt.
    Misschien niks,misschien ontstaat er iets moois.

Iemand moet de grondlegger zijn hé
    Rare jongens die motards....

Registratie
    Jul 2009
    Thanks
    28
    Als het maar zo simpel was. "Die parking" is meestal het probleem...
    Loud pipes don't save lives, doctors do!

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3082
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WilfriedVA Bekijk Berichten
    Verzamel die flessen,zoek die parking en start zelf iets op.Adverteer op alle motorforums die je kent,strooi wat flyers in 't rond op evenementen en kijk wat er gebeurt.
    Misschien niks,misschien ontstaat er iets moois.

Iemand moet de grondlegger zijn hé
    Mijn ervaring zegt ....

dat ge dat zelfs allemaal niet moet doen om hem eens degelijk op de grond te leggen
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

.

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    157
    Onlangs klapke staan doen met een Vlaming die zijn gymkhana kwam beoefenen op 'onze' enduro parking (ver weg van alles) en het allemaal behoorlijk serieus aan pakte. Hij deed ook wedstrijden enzo en sprak van een groepje. Ik weet niet van waar jij bent, hoe hij heet, hoe vaak ze oefenen en waar, maar om maar te zeggen dat ge niet alleen zijt in uw drive. Mss wordt dit idd wel opgepikt.

Registratie
    Apr 2012
    Thanks
    134
    Moest je die nog eens tegenkomen An, wil je dat dan eens vragen waar ze met hun groepje trainen enzo? Welke omgeving is die parking? (want het zou logisch zijn dat die mens toch van uit de ruime omgeving is dan)

Registratie
    Apr 2012
    Thanks
    26
    Als dat omgeving Limburg is zie ik het anders ook wel zitten.
    When in doubt, lean more.

Open your mind, freedom's a state.

Registratie
    Apr 2013
    Thanks
    24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrieke Bekijk Berichten
    Als het maar zo simpel was. "Die parking" is meestal het probleem...
    Niemand zegt dat het simpel is hé.Maar als je geen organisatie vind en je wil persé dan moet je wel zelf beginnen.

Voordeel van gymkhana is dat je niet enorm veel plaats nodig hebt (da's nml net de bedoeling) en de geluidsoverlast ook beperkt is wegens geen snelheid.Ik kan me zelfs voorstellen dat buurtbewoners graag eens een kijkje komen nemen op een zwoele zomeravond.Als 't geen te zure zijn toch

Parking van een aldi,verlaten bedrijventerrein in industriepark,zoiets zou ik zoeken.
    Rare jongens die motards....

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten