Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 20

Onderwerp: NBC Zolder 25 juni helft van het deelnemersveld parkeert de moto in het decor!

Registratie
    Nov 2005
    Thanks
    130

NBC Zolder 25 juni helft van het deelnemersveld parkeert de moto in het decor!

Het leek ons eerste raceweekend zonder problemen te worden, maar helaas verliep niet alles zoals het hoorde

De trainingen verliepen vlot! Hakke reed vlotjes naar een 1:52 en reed nadien zelfs richting een lage 1:51! Helaas kon hij het rondje niet meer afmaken omdat de tijd op was.

De race zelf startte ook veelbelovend. Tijdens de start 5 plaatsen goed en na een tijdje het wiel kunnen pakken van een snellere rijder ==> 1:50 op de klok en constante tijden. na 35tal minuten eerste wissel. Hakke komt binnen en na het tanken is het aan mij om op zoek te gaan naar snelle constante tijden.

Helaas geraak ik de pitlane nog niet uit.... code rood . Nederlands, Frans, Engels, Duits, Pools... In elke taal heb ik daar wel zitten vloeken. Indien ik iets sneller buiten was geweest reden we aan de leiding ipv een extra ronde aan ons been. Nu, al snel verdween die frustratie toen ik hoorde hoe erg de situatie was: één van de rijders had zijn moto opgeblazen boven op de sacramentsheuvel ==> oliespoor van boven op de sacramentsheuvel tot haast aan de Gilles-Villeneuve chicane! Helaas werden de rijders niet goed, snel genoeg verwittigd door de marchals met alle gevolgen vandien... IEDERE moto die passeerde gleed uit over het oliespoor ( 6m breed en +/-200m lang). Een ware catastrofe!!

We vreesden voor het ergst, maar hoorde al snel dat iedere rijder op eigen krachten wist recht te staan, wel diende de rijder van MadMenRacing afgevoerd te worden ( Marc?). Doordat het oliespoor niet met eigen middelen kon worden opgekuist, werd de brandweer er bij gehaald. Hierdoor was het einde verhaal voor ons. Wedstrijd gedaan .

Ik hoop dat iedereen snel herstelt en dat we iedereen weer aan de start mogen verwachten op 6 augustus.

Update: Rijder MadMen is er niet goed aan toe: 8 ribben gebroken + nekwervel
    Laatst gewijzigd door Kraaknagel; 26-06-2015 om 10:21.
    Don't get mad, get even!

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3335
    Da's wel minder
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    1233
    Bijlage 11282
    zegt genoeg neem ik aan.

(bron fb pagina mad men racing)

Registratie
    Aug 2007
    Thanks
    0
    Niet om mensen af te breken of nog verder de dieperik in te duwen maar wie rijd er nog 200meter verder met een opgeblazen motor.
    Of is de 200meter iets overdreven?

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk Berichten
    Niet om mensen af te breken of nog verder de dieperik in te duwen maar wie rijd er nog 200meter verder met een opgeblazen motor.
    Of is de 200meter iets overdreven?
    kan jij op die plaats en op hellingshoek en aan die snelheid (terwijl je achterwiel misschien wel heel raar doet vanwege olie op de band) misschien gestopt geraken op 20 meter

6. The Following User Says Thank You to janbros For This Useful Post:

MvC (30-06-2015)

Registratie
    Aug 2013
    Thanks
    611
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
    kan jij op die plaats en op hellingshoek en aan die snelheid (terwijl je achterwiel misschien wel heel raar doet vanwege olie op de band) misschien gestopt geraken op 20 meter
    Road: KTM Superduke 1290 R '19
    StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Registratie
    Aug 2007
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
    ik zou het niet weten, ik was er niet bij

Registratie
    Jan 2011
    Thanks
    2
    wij waren er wel en helaas op het verkeerde moment en hebben mogen delen in de brokken. Gelukkig zonder erg voor de piloot, de rest lossen we wel op.

Ik vind het veel erger om te horen dat onze piloot al een rode vlag zag in de eerste linkse en dat die tegen dat hij aan de sacraments heuvel was, nog geen enkele olievlag heeft gezien. Natuurlijk heeft hij vertraagd zoals iedereen deed. Op de moment dat hij de heuvel overkomt, gaat die voor hem tegen de grond en nog voor hij ook nog maar iets kon doen, ging zijn voorwiel ook al onderuit.

Er was nochtans voldoende olie om de juiste vlag boven te halen...

Registratie
    May 2010
    Thanks
    0
    dit pikt...

Als crew van mad men hebben we een hectische dag achter de rug gister...

Hopen vandaag op positief nieuws ivm Marc, aangezien hij vandaag geoppereerd moet worden.

Rood bij de eerste linkse, en dan geen olie vlag ... zoals het daar lag hadden ze voor mij part iedereen aan de chicane voor sacraments moge late stoppen..

Wel heb ik 1 vraag aan al de betrokken teams van de NBC.
    Tijdens de valpartij is onze cockpit en gearindicator er van af gevlogen.
    Moest deze tijdens alle chaos bij iemand anders zijn spullen gelegd zijn, kunnen jullie mij of snelle dan iets laten weten...

Alvast bedankt!!
    Take care upstairs Joeri!!!!

Registratie
    Jan 2011
    Thanks
    2
    wij zijn ook onze gps kwijt maar als ik hoor dat er mensen in het ziekenhuis liggen en geopereerd moet worden, kan het materiaal me gestolen worden.

Hopelijk is het niet te erg voor Marc van Mad Men en komt alles snel weer goed, veel beterschap in ieder geval.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten