Oorspronkelijk plan was tot Roemenië te rijden,maar wegens wat troubles met de motorfiets 4 dagen te laat vertrokken.En dan ook nog eens 2 dagen blijven plakken waar 't goed was
Dus Roemenië niet gehaald maar 't was toch plezant bollen,alleen veel te heet.Amaai mijne frak,da was ni normaal meer!
Alléé,wa fotookes met informatief of grappig bedoelde tekst
Niet de exacte route (verre van zelfs) maar snel iets getekend dat ruwweg een idee geeft.
KleA05.jpg
monument gevallen bommenwerper 'shady lady' in de vogezen,en daar vlakbij zo'n bordje waarvan elke biker blij word
Yicopy.jpg
XNsNnk.jpg
'k heb daar ook familie wonen
OeqvNc.jpg
actiefoto op colle du donon
gTu4fH.jpg
concentratiekamp vorbruck + manuele pletwals waarmee de gevangenen straten moesten aanleggen
mxHhy6.jpg
eDgO4X.jpg
een poort
nDfDgc.jpg
kweeniemeer waar dit is,sustenpas denk ik.door alle werken en omleidingen was ik gans de kluts kwijt,wist de helft van de tijd niet op welke bergpas ik zat
uXRf5o.jpg
aan het meer op de Tremola,de oude gothardpas,allemaal klinkerkes!een aanrader die tremola,erg mooi!!
Yt4FzO.jpg
de postkoets rijd er ook nog steeds
BBlCnq.jpg
726HfP.jpg
zicht op de Tremola vanop de nieuwe Gothardpas
DKey0d.jpg
Lenzerheide
d5MqAf.jpg
waarheid als een zwitserse koe
aTs0O1.jpg
zichtje
sdqfgI.jpg
daar ben ik dus ook geweest,da's al zeker
nLzJA1.jpg
IdjKzZ.jpg
en daar waren 3 duitsers die met hun 50cc Zündapps en Kreidler door zwitserland trokken.mooi!
V3yhfK.jpg
albulapas denk ik.....
Bjijwc.jpg
in oostenrijk nieuw rubber laten leggen bij Julian Schneider in Mülbach.Die had deze beauty (de bimota hé) staan,en ze loopt nog prima ook!
oMKcl9.jpg
dolle kever
haGv8v.jpg
zichtje
Nrygaf.jpg
zwitserse thruxton (zelfbouwpijpen?)
wk8KoL.jpg
Bladwijzers