Aangezien ik onverwacht bouwverlof heb (recent van job gewisseld) heb ik plots 3 weken te vullen..
De vriendin kan geen vrijaf meer krijgen dus speel ik met de gedachte om alleen een grote tour te maken.
Het plan is om met de er6n vrij goed geladen te baan op te gaan, en dus niet te veel kilometers te doen dagelijks.
optie A: richting krakow, op bezoek bij vrienden gaan. de vrienden zijn eerder excuus om is tot daar te bollen. terugrijden door tsjechië
Zijn er mensen die mooie routes kunnen aanraden doorheen duitsland, liefst waar gemakkelijk een overnachting te vinden valt.
Optie B: frankrijk door aangezien daar een paar vrienden een huisje huren, vervolgens monaco passeren om italie binnen te rijden om familie op de camping te bezoeken en dan terug afzakken.
Had graag al wat tijd gehad om te spelen met mijn nieuwe tomtom400 maar die is na 6 weken nog niet binnen.. verwacht hem wel eerstdaags.
google maps zegt dat zonder snelwegen optie a een 2.8k km is, en optie B een 2.4k, ik ga er van uit dat leuke routes nog wel wat kilometers daar bij tikken.
Hoeveel kilometers is realistisch op een dag?
Frankrijk italie zal wel gemakkelijk zijn om hotels te vinden, iemand ervaringen in duitsland/polen die een echte aanrader zijn?
het is allemaal voorlopig erg vaag dus alle tips en ideen zijn welkom!![]()
Bladwijzers