if you obey all the rules
you miss all the fun
racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven
kawasaki z1000 '07
yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time
Op 't salon eens grondig die GT gaan bekijken se ;-)
Momenteel nog niet veel over te vinden op 't net, al wel deze pagina: https://www.facebook.com/superdukeGT. De Motorsite heeft al wat online. Het novembernummer van Motoren en Toerisme heb ik gemist :-(
Nieuwtjes welkom, prachtige bike!!
In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black
Lifetime member of the "National SARCASM Society"
kan best zijn....maar diezelfde dealer kan wel nu nog steeds de SD leveren......beperkt vermogen
voor de GT zal hem dat waarschijnlijk niet lukken
nogmaals, hijzelf wacht op definitieve blabla vanuit Oostenrijk
Heum, bij mijn weten is er in de Belgische wetgeving niets veranderd.
Dat wil imho zeggen dat zolang de constructeur / invoerder een op 100pk gehomologeerde versie aanbiedt, je deze nog steeds als dusdanig in België kan inschrijven.
De enige verandering is dat de franse beperking tot 100pk per 1 januari van dit jaar is afgeschaft, waardoor de kans bestaat dat de constructeurs / invoerders het niet meer nuttig vinden om van hun nieuwe pk-bommen een 100pk-versie te laten homologeren. In dat geval kan je die dus enkel met full-power papieren aankopen en inschrijven.![]()
Road: KTM Superduke 1290 R '19
StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)
CrotchRocket (11-01-2016)
if you obey all the rules
you miss all the fun
racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven
kawasaki z1000 '07
yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time
In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black
Lifetime member of the "National SARCASM Society"
Vraag is hoeveel van die motorfietsen ze nu verkopen? En hoeveel ze minder zouden verkopen als ze alleen full-powers zouden aanbieden? Wat is dan de verloren winst-marge door de minderverkoop, en hoeveel kost homologatie van een model?
Natuurlijk, een slimme invoerder houdt er ook rekening mee dat elke verkochte motorfiets meetelt voor het markaandeel, voor onderhoud zorgt, etc. En dat een beperkt-vermogen versie aanbieden ook klanten kan aantrekken, genomen dat andere fabrikanten de moeite niet doen.
Dat gezegd zijnde is de SDGT voor mij zo één van die motorfietsen die mijn tikker sneller doen slaan. En daarvoor hoeft het volledige vermogen er niet eens te zijn (als het koppel maar overvloedig aanwezig blijft).
Be strong & be kind
CrotchRocket (11-01-2016)
Net contract gehad met Ktm en blijkt dat de Gt niet op laag vermogen te krijgen is. Wel is men bezig de hoge Biv te compenseren met bv. Standaard zijtassen in de prijs. Zaterdag weet ik er het fijne van, want afspraakje gemaakt met de dealer voor een offerte. 😊
Cowboy (11-01-2016),SuperDuke08 (11-01-2016)
Bladwijzers