Pagina 191 van 191 EersteEerste ... 91141181188189190191
Resultaten 1901 t/m 1903 van 1903

Onderwerp: Wat heb ik gedaan vandaag

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3994
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilbike Bekijk Berichten
    Nog maar net aan het voorbereiden... alleszins Frankrijk met vermoedelijk een doorsteek links rechts via noord Spanje en nadien zoals het weer het aanvoelt via Italie naar de Savoye en dan richting Elzas. Bij sneeuwalarmen in de Alpen kan het zijn dat het via Grasse en Castellane naar de Gorges du Verdon gaat met vervolgens langs Grenoble naar Colmar als tussenbestemming...
    Ik ben met de Provence nogal goed bevriend door jaarlijkse vakantie's en wil steeds terug omdat het daar heerlijk vertoeven is met prachtige motorwegen. Veel zal afhangen hoe het weer is in de maritieme Alpen om via Aosta weer te keren ('restefond de la Bonette' is dan nog gesloten). Vorig jaar was het begin mei zelfs nog kantje boord om de Col de la Croix Haute te nemen door sneeuw en ijzelvorming, dus dit jaar vermoedelijk een weekje later vertrekken zodat ik later dan vorig jaar, in mei de terugweg kan aanvangen.
    klinkt zalig! Geniet ervan! Zowel van de voorbereiding als de reis zelf
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

8 maart 2020: 2fast4u Zeelandrit: wie komt af?

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    268
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilbike Bekijk Berichten
    Nog maar net aan het voorbereiden... alleszins Frankrijk met vermoedelijk een doorsteek links rechts via noord Spanje en nadien zoals het weer het aanvoelt via Italie naar de Savoye en dan richting Elzas. Bij sneeuwalarmen in de Alpen kan het zijn dat het via Grasse en Castellane naar de Gorges du Verdon gaat met vervolgens langs Grenoble naar Colmar als tussenbestemming...
    Ik ben met de Provence nogal goed bevriend door jaarlijkse vakantie's en wil steeds terug omdat het daar heerlijk vertoeven is met prachtige motorwegen. Veel zal afhangen hoe het weer is in de maritieme Alpen om via Aosta weer te keren ('restefond de la Bonette' is dan nog gesloten). Vorig jaar was het begin mei zelfs nog kantje boord om de Col de la Croix Haute te nemen door sneeuw en ijzelvorming, dus dit jaar vermoedelijk een weekje later vertrekken zodat ik later dan vorig jaar, in mei de terugweg kan aanvangen.
    dan ken je waarschijnlijk de Vercors ook, indien je dit niet kent meer dan de moeite om er door te rijden.

https://www.vercors-drome.com/nl/te-...erende-routes/
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Jan 2020
    Thanks
    1
    Vercors ken ik redelijk goed, verbleef al enkele keren in Méaudre, hotel 'La Prairie' en in Rencurel 'Le Marronier'. Deze laatste is voor motorrijders een topadres. Indien je wou bracht de uitbater je met zijn busje naar een locatie voor een pittige wandeling of een dorp/stadje voor een uitstap en kwam je daarna weer ophalen. Ook had hij mooie toerritten die hij ter plaatse op je GPS zette. Lekkere drankjes maar ook een heel tof zwembad maakten het een fantastisch geheel...
    Ik weet niet of de tunnel op de D22 vanuit Cognin les Gorges reeds terug open is. Deze was destijds deels ingestort en was alleen te voet door te komen... vanuit Grenoble naar Villard-de-Lans is de makkelijkste weg. Enorm mooie natuur!

Het is telkens weer genieten maar ook richting DIE (provence) is het een belevenis

4. The Following User Says Thank You to Wilbike For This Useful Post:

Chr-Re-ie (21-02-2020)

Pagina 191 van 191 EersteEerste ... 91141181188189190191

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Wat heb ik gedaan vandaag
    Door Scoob in forum Banden
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 08-08-2018, 20:00
  2. wat heb je vandaag aan je motor gedaan ?
    Door wolfrider/toerbaard in forum Sleutelhoek
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 19-09-2015, 11:07
  3. Tis Gedaan !?
    Door BugBoy in forum Off-Topic
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 16-12-2009, 13:10
  4. Vandaag praktijk exaam gedaan...
    Door Ryu Shu in forum Algemene Motorpraat
    Reacties: 49
    Laatste bericht: 13-07-2007, 08:48
  5. mijn groottse stommiteit vandaag gedaan!!!
    Door folksy in forum Off-Topic
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 24-07-2006, 19:20

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten