Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 17 van 17

Onderwerp: Circuit rijden voor kinderen

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Heb den onze ingeschreven en hij zag het al volledig zitten hopelijk van de week goe nieuws dat hij mag meedoen.
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Registratie
    Apr 2010
    Thanks
    323
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
    Heb den onze ingeschreven en hij zag het al volledig zitten hopelijk van de week goe nieuws dat hij mag meedoen.
    Mijn petekind is ook ingeschreven. zondag om 11:30u aanwezig zijn.

Bedankt Luc voor de info.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door racemuis Bekijk Berichten
    Mijn petekind is ook ingeschreven. zondag om 11:30u aanwezig zijn.

Bedankt Luc voor de info.
    Was vorig jaar ook al op hun site terecht gekomen maar toen waren alle tracks nogal redelijk ver
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Vandaag heeft de kleine een dagje Race-kids gedaan, voor de prijs van de opstappers all in 50€ moet je het niet laten
    Vond het samen met de kleine wel een geslaagd 1ste dagje, eerst wat wennen aan de pocketbikes (waar hij nog nooit meegereden had) op het kleine circuit dat ze gemaakt hadden en nadien op het grotere circuit. Met als laatste sessie een heuse start line-up
    Je kunt het een beetje vergelijken met een rapcursus voor de kleinste, sessie rijden, herindelen en bespreken waar men moet op letten en waar ze op gaan oefenen.

Vind het eerlijk gezegd wel een aanrader voor te beginnen en nadien verder te gaan, is zowel voor de kleintjes die nog nooit gereden hebben als de meer serieuzere racepiloten

5. The Following User Says Thank You to haga46 For This Useful Post:

racemuis (18-07-2016)

Registratie
    Apr 2010
    Thanks
    323
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
    Vandaag heeft de kleine een dagje Race-kids gedaan, voor de prijs van de opstappers all in 50€ moet je het niet laten
    Vond het samen met de kleine wel een geslaagd 1ste dagje, eerst wat wennen aan de pocketbikes (waar hij nog nooit meegereden had) op het kleine circuit dat ze gemaakt hadden en nadien op het grotere circuit. Met als laatste sessie een heuse start line-up
    Je kunt het een beetje vergelijken met een rapcursus voor de kleinste, sessie rijden, herindelen en bespreken waar men moet op letten en waar ze op gaan oefenen.

Vind het eerlijk gezegd wel een aanrader voor te beginnen en nadien verder te gaan, is zowel voor de kleintjes die nog nooit gereden hebben als de meer serieuzere racepiloten

Een dikke pluim voor de organisatie.
    Hoe zij met al die kids omgaan kan ik niet meer zeggen dan geweldig.

Registratie
    Apr 2010
    Thanks
    323
    De race-kids willen zich volgend jaar ook een beetje in vlaanderen (meer bepaald Antwerpen) van zich laten zien.
    Daarom zijn ze op zoek naar redelijk grote privé terreinen waar ze op kunnen oefenen.
    Wat zoeken ze; 1) prive terrein 2) toilet 3) niet te veel hindernissen/ oneffenheden op het asfalt.
    Een kleine vergoeding is mogelijk.
    Het terrein word steeds proper achtergelaten en ook zijn er geen sporen van olie en dergelijke.

Hieronder een filmpje van de opstappertjes, beginners en gevorderden gemaakt door mijn petekind.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Wij zijn zaterdag nog is geweest (Hedel) Is echt top voor beginners !

Nu zaterdag zijn ze terug in Hedel en vanaf dan gaan ze indoor rijden

Het is echt spijtig dat men dit in B niet kan organiseren, ik kan me niet inbeelden dat er geen gegadigden zijn

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten