Klopt, maar blijft toch wel dubieuze praktijk van AMF.
Klein merkje opkopen, merknaam overplakken met je eigen merk, uitmelken en uitspuwen.
Cagiva was op sterven na dood na het HD verhaal, maar goed, dat is ook een Italiaanse kwestie.
In dat opzicht zou een Ducati nu met Audi op de tank moeten rijden en een MV Agusta met Mercedes (hoewel dat voor de laatste al niet meer het geval is)
Het Buell verhaal blijkt ook zo'n wrang nasmaakje hebben, lijkt wel het doel van HD concurrentie financieel uit te schakelen in plaats van er van te leren en te evolueren.
S1000XR
at the crack off dawn you can hear him turn the motor on (marc cohn)
bandit1250 + fxdwg + r1150gs
wolfrider
wolfrider
Laatst gewijzigd door wolfrider/toerbaard; 07-07-2016 om 08:36. Reden: foto toegevoegd
wolfrider
Dit is mijn machine. Je kunt er op klikken voor hem duidelijker te zien. Puur gekocht omdat ik hem mooi vond, niet voor prestaties/snelheid/bochten maken of weet ik veel wat. Zelfs een testrit gedaan en bij de eerste bocht raakte ik al de grond met die beugels maar toch kon me dit niets schelen. Heb het al eerder gezegd, ik geniet nu meer van elke rit, rustig op het gemak, niet scheuren door de bochten. Ieder zijn ding.
Bureaubladachtergrond3.jpg
I need your clothes, your boots and your motorcycle.
You forgot to say please...
hapiness.jpg
Dat hoort hier dan ook thuis...
I need your clothes, your boots and your motorcycle.
You forgot to say please...
Bladwijzers