Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 3138394041
Resultaten 401 t/m 402 van 402

Onderwerp: Harley topic

Registratie
    Jul 2018
    Thanks
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nightwing Bekijk Berichten
    Op een Harley (vele andere motoren worden er ook beter van) hoort een Corbin zadel
    Kijk maar eens op https://www.buddyfashion.nl/store/N_...hion.nl/store/

Bedankt voor de tip. Zal ik eens bekijken.
    Momenteel ga ik voor Saddlemen.

https://www.saddlemen.com/index.php?...vidson&search=

Registratie
    Jul 2018
    Thanks
    14
    Dikke 1200 km gereden met de Streetbob softail en elke km was dikke Fun.
    Ben het zadel nu gewoon en ook de totaal andere zithouding.
    Heb er Cobra Neighborhaters slip-ons laten aan hangen. Dat zorgt voor een totaal andere rijbeleving.
    Bij rustig rijden valt de sound heel goed mee, maar als de gaskraan open gaat is het kermis.
    Het zoeken naar een andere uitlaat was wel tijdrovend. Veel filmpjes bekeken op YouTube en mijn eerste gedacht was Vance and Hines, maar ik ken mensen die deze hebben en de meesten steken er nadien toch stillere dempers in die weer extra centjes kosten. Dan maar bij Harley dealer te rade gegaan. Daar dan gekozen voor de Cobra uitlaat. Was een tikkeltje goedkoper dan V&H. En volgens mij is de Cobra mooier op de Streetbob.
    Ik schrik toch nog af en toe van de power van het beest. Enorm koppel. Mag ook wel verwacht worden van een 1750 cc.
    Tijdens een dagritje haalde ik 220 km uit de tank van 13 liter. Valt dus nog mee qua verbruik.
    Binnenkort binnen voor eerst onderhoud op 1600 km. Ik ga me moeten inhouden want ik denk dat ik er nog wel het een en ander ga aan veranderen. De nummerplaat moet links opzij komen, een zijtasje, iets dikkere achterhand als die aan vervanging toe is en een hoop details in koperkleur. Ze gaan me graag zien komen.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten