Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 14 van 14

Onderwerp: 19 juni Battle of the Lowlands Zolder

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Z146 Bekijk Berichten
    Wat ik dan weer jammer vind aan dit voorval is dat een race hier net zoals op hln tegenwoordig enkel nog wat reacties krijgt wanneer er iets gebeurd is
    Heb je eigenlijk wel gelijk in. Het is nu eenmaal veel 'gemakkelijker' te praten over een incident dan over een mooi inhaalmanoeuvre Bovendien toont Belgie weinig trots tegenover zijn racers. In Vlaanderen wordt het zelfs niet erkend als topsport. Leuk trouwens dat er zoiets bestaat als de "Motorgazet", toch, wat betreft wegracen zijn ze zo gefocused op Nederland (ergens wel terecht), dat ik vroeger dacht dat het een Nederlands blad was!

Registratie
    Nov 2005
    Thanks
    131
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Motorsportschool Zolder verdraait de feiten nogal stevig.
    Vanmorgen vertelde een verantwoordelijke van hen zelfs op de radio dat er maar 2 man in het ongeval betrokken was,terwijl er 4 in de grindbak lagen.
    Ik stond boven aan de sacramentsheuvel toen het gebeurde,van simpel ineen haken of een gevallen piloot waar iemand op reed is helemaal geen sprake.
    Iemand die redelijk vooraan reed draaide plots zijn gas dicht en keek achterom terwijl iedereen daar achter vol op het gas ging.
    De persoon die daar achter reed kon geen kant meer op,remde zijn achterwiel van de grond maar knalde er gewoon op,en dan ging er natuurlijk nog een paar man mee.
    Het was niet de eerste keer dat deze rijder zo een situatie veroorzaakte.... Onverstaanbaar dat hij niet gediskwalificeerd werd...
    Don't get mad, get even!

Registratie
    Dec 2009
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kraaknagel Bekijk Berichten
    Het was niet de eerste keer dat deze rijder zo een situatie veroorzaakte.... Onverstaanbaar dat hij niet gediskwalificeerd werd...
    en mogen we ook weten wie het was...

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    340
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Z146 Bekijk Berichten
    Wat ik dan weer jammer vind aan dit voorval is dat een race hier net zoals op hln tegenwoordig enkel nog wat reacties krijgt wanneer er iets gebeurd is
    Snap je reactie, maar het is wel zo dat hier betrokkenen aanwezig kunnen zijn, of mensen uit de racewereld die nog niet op de hoogte waren. Net iets anders dan in HLN. Anyway, net de reden dat ik nog niet reageerde, en me rechtstreeks tot de familie wende.
    Geen comments over wie wat waar. Het blijft een jammerlijk gebeuren.
    S1000XR

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten