Twee jaar geleden met een duo (erachter op) naar Normandië geweest. Volgens jaar zou ik graag een reis maken zoals hiervoor beschreven. Is dit goed te doen met duo? Ik rij zelf met een KTM 1190 Adventure dus power genoeg denk ik. Alleen qua bagage zal het misschien wat zoeken zijn?
Suzuki GSX650F (2011-2014)
KTM1190 - Adventure (2014-...)
Qua bagage ligt er veel aan hoe je reist (hotel / B&B / kamperen) en wat je zoal belangrijk vindt (haardroger voor de dame bijvoorbeeld).
In principe kan het dus met de 1190Adv gemakkelijk lukken
Wij doen vaak aan (wild)kamperen en hebben dus een hoop zooi mee waaronder ook nog eens voor één maand eten
Dan komt het ons goed uit dat we onze beide brommers afgeladen vol kunnen laden en het spreekt dus ook vanzelf dat onze manier van reizen minder neigt naar gassen en bochten pikken en meer naar de beleving van het land, de omgeving, de natuur en het totaalplaatje![]()
In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black
Lifetime member of the "National SARCASM Society"
Juist een week gaan touren in de Pyreneeën. In totaal 12 dagen onderweg, alleen... Dus is goed te doen...
Ben trouwens nog onderweg nu![]()
Moet te doen zijn, er zijn genoeg duo's die het ook kunnen.
Alleen wij zouden het niet niet lukken... mijn koffers steken vol en die van m'n vrouw steken vol.
Ik sleur wel altijd mijn laptop mee en die neemt toch ook wel wat plaats in + we namen ook wel wat fatsoenlijke kledij mee voor de dagen platte rust aan de kust of aan het Gardameer.
Als je enkel gaat rijden rijden, dan heb je veel minder nodig, dus dan zal het wel lukken...
Bladwijzers