Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 t/m 29 van 29

Onderwerp: Betonweg met langsgroeven

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3409
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NATAS Bekijk Berichten
    allez....'t is van horen zeggen he
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Apr 2011
    Thanks
    0
    Heb op die normaal vette baan naar Houffalize, maar wegens wanbeheer al jaren in kutstaat, een achterwiel schuiver gehad van een 40 tal cm.
    Schande geworden dat baantje ... een aantal jaar geleden was het nog goed te doen om hier is goed op het gas te gaan maar de laatste jaren gaat het echt van kwaad naar erger vorige week daar nog gepasseerd en het is echt een doodzonde hoe het er daar nu bij ligt .

En eerlijk gezegd ... ontspannen rijden of niet , ik moet er ook niet van weten van die striemen/groeven

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    949
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico_VDB Bekijk Berichten
    De binnenbaan die jij bedoelt is dan de Schaffensestwg/Rothstraat wss.

Die ligt er al even zo gefreesd bij. En ik denk dat ze het zo gaan laten. Voegen in t midden zijn gedicht (trouwens in sommige bochten belachelijk brede groeven tussen de rijvakken! ) Doe stukje hiervan dagelijks naar t werk, en de band zoekt wel, maar er is best wat grip hoor.
    Alternatiefke, mits wat omweg, kan de Meldertsesteenweg en Postbaan zijn. Ook nog steeds leuker rijden dan rechtdoor van Paal naar Schaffen.
    Yep, Schaffensesteenweg. Vroeger reed ik daar dikwijls met de auto door, maar toen was de weg nog niet gefreesd. Niks wijst erop dat er nog werken gaan volgen, dus ik denk ook dat het zo gaat blijven.

Meldertsesteenweg is idd leuk! Daar ben ik voor mijn verlof regelmatig es doorgereden. Ik weet niet of de werken daar al gedaan zijn? De laatste keer ben ik vanuit Paal nog aan de kerk van Meldert uitgekomen. Wel een paar bochtjes waar gravel ligt...

People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    139
    Da stukje waar Natas hierboven over spreekt ken ik, ja. Leve de GS met ESA. Alles op 'comfort' en vlammen maar.

Je moet da allemaal zien als oefening voor je techniek. Als je daar overal overeind blijft, blijf je overal overeind.

Dit is ook zo'n 'spannend' stuk geweest: https://www.google.be/maps/dir/51.19...a=!4m2!4m1!3e0
    Ondertussen hebben ze daar de brug opnieuw geasfalteerd. Nu vind ik eigenlijk de fun eraf. Nu rijdt iedereen daar vlotjes door.
    Ducati Multistrada 1200 Enduro '16
    (ex BMW R1200 GSA '11)
    (ex Yamaha FJR 1300 k6)
    (ex Suzuki Bandit 650N k7)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    949
    Daarstrx een toerke gaan doen: werken aan Meldertsesteenweg zijn gedaan. Achteraf gezien spijtig want de omleiding is leuker. Terug gekomen via Schaffensesteenweg. Ik kan hierbij plechtig bevestigen: hoe minder ge u opspant, hoe minder ge het 'wiebelen' voelt. Nu alleen nog zien dat ik het tegen volgende keer niet vergeten ben...

6. The Following 3 Users Say Thank You to ine444 For This Useful Post:

Antropos (22-09-2016),dirjax (22-09-2016),Imno (22-09-2016)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    949
    Sinds gisteren is er blijkbaar via FB protest aan 't komen tegen de slechte staat van de weg hier: https://www.facebook.com/groups/5404...4717085079873/

Er zijn er dus nog die de groeven maar niks vinden als 'afwerking'.

Registratie
    Jun 2006
    Thanks
    40
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-Bart Bekijk Berichten

Dit is ook zo'n 'spannend' stuk geweest: https://www.google.be/maps/dir/51.19...a=!4m2!4m1!3e0
    Ondertussen hebben ze daar de brug opnieuw geasfalteerd. Nu vind ik eigenlijk de fun eraf. Nu rijdt iedereen daar vlotjes door.
    Was toch enkel de brug die er slecht bijlag, die twee bochten toch niet?
    2012 Triumph Speed Triple

Registratie
    Apr 2014
    Thanks
    5
    De eerste keer dat ik over zo een stuk betonweg met groeven kwam ben ik zeker drie keer gestopt om mijn banden te controleren
    Ik zou gezworen hebben dat er een wiel los stond
    Het kan geen kwaad maar het is vervelend...op het zenuwslopende af.

Nog zo een vervelend iets: nieuw aangelegde asfalt die niet vlak ligt. Kleine breedteribbels...niet zichtbaar maar voelbaar. En met het koekenblik nog veel beter dan met de moto.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    4067
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baverhae Bekijk Berichten
    De eerste keer dat ik over zo een stuk betonweg met groeven kwam ben ik zeker drie keer gestopt om mijn banden te controleren
    Ik zou gezworen hebben dat er een wiel los stond
    Beste beschrijving van het gevoel tot nu toe

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baverhae Bekijk Berichten
    Nog zo een vervelend iets: nieuw aangelegde asfalt die niet vlak ligt. Kleine breedteribbels...niet zichtbaar maar voelbaar. En met het koekenblik nog veel beter dan met de moto.
    Heb ook al een paar banen gedaan met van die microbumps.
    Zeer vervelend met hard afgestelde vering.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten