Ik krijg bij het verslag een beetje gevoel dat ik had tijdens de dag opleiding die ik bij hen volgde.
Er zit veel kennis en goede wil in het koppel maar ze missen toch wat professionaliteit.
Ze proberen va hun hobby hun beroep te maken maar zijn daarbij precies iets te vaak met hun hobby en te weinig met het beroep bezig vrees ik.
Het ziet er in ieder geval een schitterende reis uit en ik kan e zo al inbeelden waar dat ongeveer geweest is...
Voor mezelf zou ik zoiets nooit in een georganiseerd kader doen.
Het (mee) uitzoeken en ter plaatse ontdekken is 90% van de fun.
Voor mij dan toch.
Is het in feite makkelijk om uit te zoeken of bepaalde wegen verboden zijn of niet ?
Ik kan me goed inbeelden dat ze vanuit de regering daar geen overzicht van maken, om het algemeen wat af te raden.
Die zichten zijn er wel prachtig !
Zijn dat allemaal oude leger provisie wegen ?
De WW's hebben toch nog voor iets gediend![]()
2011 Kawasaki Z1000SX (black)
2013 Pixel Carpet (rainbow)
Braaaaaaaap braaaaaaap
Het moet al een héél goede bende zijn om je na een week écht nérgens aan geërgerd te hebben (hoe klein ook) ...
Wat is hun beroep dan het meest : reisbureau, of opleiders in enduro-rijdenIk kan mij voorstellen dat het niet altijd evident is om zoiets te organiseren zonder dat er niet eens érgens een wiel(leke) afloopt. En dit al zeker met een groep van 10+ man ...
Ik vervoehe ja en nin. Joak.
Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
't È nie moeilik. Nint.
Verstoa j 't nie ? Nieg ?
Leuk verslag!
Ik vraag me af of zoiets (exclusief de rit naar daar) niet een stuk leuker is met bv een WR450F of een KTM 690 super enduro. Toch een pak lichter, en op een ktm 690 kan je ook al bagage op kwijt.
Ik ga de Luc (was ook mee op deze reis met zijn ktm1190), waar ik regelmatig mee samen enduro rij (hij heeft nog een licht machine ook) er ook eens naar polsen wat hij nu het leukste vindt en of een motor tussen de 2 niet aangenamer is.
Probleem met die zware machines is dat vallen ook altijd grotere gevolgen heeft. Een 690 of wr450 kan je 100 keer mee vallen (aan dergelijke snelheden) zonder dat daar iets aan komt (krassen buiten beschouwing gelaten)
Ik kan alleen maar vaststellen dat ze in het eerste niet excelleren en er bij mij in één dag toch ook al in slaagden om me te ergeren (wat, toegegeven, niet zo héél erg moeilijk is) en dat ze bij het tweede, luidens bovenvermeld verslag al niet veel beter doen.
Ik snap ook eigenlijk je vraag niet zo goed.
Lol, busted![]()
Bladwijzers