Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 t/m 36 van 36

Onderwerp: NBC 2017 enkel jaren '90 moto's?

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kraaknagel Bekijk Berichten
    De traagste van de MET reed niet gek veel sneller dan de traagste uit de NBC...
    Ik ben niet op de hoogte van ongevallen die afgelopen jaar gebeurde owv het snelheidsverschil.
    moet er eerst iets ergs gebeuren zodat het gevaarlijk verklaard kan worden misschien ? dat is de omgekeerde wereld, iets waar belgen goed in zijn.

Registratie
    Nov 2005
    Thanks
    131
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
    moet er eerst iets ergs gebeuren zodat het gevaarlijk verklaard kan worden misschien ? dat is de omgekeerde wereld, iets waar belgen goed in zijn.
    Perceptie is alles. Als iedereen zich keurig gedraagt is er niet veel aan de hand.
    Ik heb niet echt iemand horen klagen vorig jaar over gevaarlijke situaties. Is het ideaal? Neen, kan het beter? Ja dat vind ik wel.
    Don't get mad, get even!

Registratie
    Oct 2006
    Thanks
    101
    Dan moet je je oordoppen na het rijden misschien ff uitdoen Ik ben op 2 races geweest en heb er toch genoeg horen klagen. Tijdens ene race reed ik zelf en werd ik bijna van mijn sokken gereden in het uitkomen van de chicane omdat de club met rijder zich wat miskeken had op het snelheidsverschil. Zoals Janbros al zei moet er blijkbaar weer eerst iets gebeuren voor men de ogen gaat opentrekken.

Registratie
    May 2010
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kraaknagel Bekijk Berichten
    Perceptie is alles. Als iedereen zich keurig gedraagt is er niet veel aan de hand.
    Ik heb niet echt iemand horen klagen vorig jaar over gevaarlijke situaties. Is het ideaal? Neen, kan het beter? Ja dat vind ik wel.
    Niemand horen klagen??? Dan ben je nog niet in de boxen rond geweest. Er bleven veel teams weg dit jaar en volgend jaar worden dat er nog meer.
    Zelfs mannen die niet weten waar ze moeten zijden. Zelf gevaarlijke situaties meegemaakt.

Wij hebben ook meermaals gedacht om ergens anders te gaan rijden. Maar met 1 moto in endurance schiet er niet veel over :-(
    http://traxracingteam.be/
    Trax Racing Team #86 Megabike kampioen 2015!!

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    51
    Bij het vrij rijden merkte ik al zeer grote snelheidsverschillen door rijders die totaal niet thuishoren in een bepaalde groep. Maar persoonlijk vind ik dit toch nog veel veiliger als de situaties op de paar trainingscrossparcours die er nog over zijn tegenwoordig. Daar rijden GP rijders samen met beginners met soms wel heel nare accidenten tot gevolg.

Registratie
    Nov 2005
    Thanks
    131
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels_dax Bekijk Berichten
    Niemand horen klagen??? Dan ben je nog niet in de boxen rond geweest. Er bleven veel teams weg dit jaar en volgend jaar worden dat er nog meer.
    Zelfs mannen die niet weten waar ze moeten zijden. Zelf gevaarlijke situaties meegemaakt.

Wij hebben ook meermaals gedacht om ergens anders te gaan rijden. Maar met 1 moto in endurance schiet er niet veel over :-(
    Inderdaad ik ben niet in iedere box gaan horen. Soms stonden we in de box met jongens van de MET en die maakten geen punt van de snelheidsverschillen.Ik was er niet van op de hoogte van de vele problemen. Als er zoveel ongenoegen is, dan moet dat toch ook tot bij de organisatie komen?

Wat veiligheid betref; Iedereen moet zijn verantwoordelijkheid moeten nemen. Vaak is het de rijder die zijn verstand niet gebruikt:

* overdreven hard in de remmen gaan achter de sacramentsheuvel tijdens een opwarming...
    * een moto zonder fatsoenlijke remmen de baan terug opsturen en dan crashen...
    * gele vlaggen negeren en blijven gassen...
    * bij gele vlaggen de gas helemaal dichtdraaien...

@Z146 ik ben dan ook doof
    Don't get mad, get even!

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten