Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 t/m 27 van 27

Onderwerp: Kans op diefstal motor

Registratie
    Oct 2016
    Thanks
    17
    Mijn vriendin heeft het wel vo moto's ze, ma da hoort ni op het terras :P mijnen auto hoort daar ook nie, en dees is een soortgelijk vervoermiddel vr haar :P

Sent from my iPad using Tapatalk

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3469
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeefmans Bekijk Berichten
    Mijn vriendin heeft het wel vo moto's ze, ma da hoort ni op het terras :P mijnen auto hoort daar ook nie, en dees is een soortgelijk vervoermiddel vr haar :P
    Nope ... ze heeft het precies toch niet zo voor moto's
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

15 februari 2020: 2fast4u Clubavond & Bowling: wie komt af?

3. The Following User Says Thank You to E.M. For This Useful Post:

Zeefmans (14-10-2016)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    947
    Maar allee, als ze op het rijexamen vragen naar de verschillen tussen ne moto en ne auto dan is dit één van de belangrijkste antwoorden: de moto moet op het terras en de auto mag niet op het terras! En hier krijgt ge extra punten voor: liefst een terras gelegen achter de grote livingraam. Uw vriendin heeft waarschijnlijk haar rijbewijs toch nog niet, hè?

People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it.

5. The Following 3 Users Say Thank You to ine444 For This Useful Post:

Cowboy (15-10-2016),Misfit (20-10-2016),Zeefmans (15-10-2016)

Registratie
    Oct 2013
    Thanks
    487
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ine444 Bekijk Berichten
    Maar allee, als ze op het rijexamen vragen naar de verschillen tussen ne moto en ne auto dan is dit één van de belangrijkste antwoorden: de moto moet op het terras en de auto mag niet op het terras! En hier krijgt ge extra punten voor: liefst een terras gelegen achter de grote livingraam.
    Ik voorzie een grote toekomst voor je in het Examencentrum :-p

7. The Following 3 Users Say Thank You to Senshiri For This Useful Post:

Cowboy (15-10-2016),ine444 (15-10-2016),Schussboelie (15-10-2016)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    947
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Senshiri Bekijk Berichten
    Ik voorzie een grote toekomst voor je in het Examencentrum :-p
    Dankuwel, o Lord Der Voorzienigheden!

Ik kan em wel langs achter op mijn terras zetten, ma dan krijg ik van mijn vriendin onder mijn voeten vanwege de vuiligheid, het plat gras en nog wa dinges...

Tis goe ze zo voorlopig. Ik hoop da mijn tuinhuis der rap staat...
    Eerlijk gezegd vind ik dit een bikke spijtig. Maar waarschijnlijk denkt ze bij haar eigen iets in de aard van 'yeah right, zo gauw hij die moto hier vanachter mag zetten, valt project tuinhuis stil en kan ik de rest van mijn leven tegen dat gedrocht zitten aankijken'. (Dit is maar ne wild guess van mij, hè mannen! ) Dus: hoe zit dat met die datum wat betreft het tuinhuis? Met zitten hopen is er nog nooit veel af geraakt. Kan je aan de makers de ernst van de situatie met je vriendin en je moto niet uitleggen? Die gaan dat verstaan, zunne! In tussentijd: misschien verandert ze van gedachten als je iets voorziet om tijdelijk op het terras te leggen zodat de pikkel geen krassen maakt en waar ook geen olie door kan in geval van een lek. Waarschijnlijk gaat dat laatste zich nooit voordoen, maar het is wel een extra argument om de vriendin te overtuigen. En geef de moto es een goei poetsbeurt!

Registratie
    Oct 2016
    Thanks
    17
    We moeten nog overeenkomen over de houtsoorten en de prijs :P Dus tis nog ni besteld...

Zij heeft nen bakfiets die ze nu nergens uit de baan kan zetten, en ik mijne moto :P Eens dat da tuinhuis er staat kunnen we allebei schoontjes onze machinerie langs achter binnen stallen, en der ook vlotjes mee buitenraken alst moet :P

Sent from my iPad using Tapatalk

10. The Following User Says Thank You to Zeefmans For This Useful Post:

ine444 (16-10-2016)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    947
    We moeten nog overeenkomen over de houtsoorten en de prijs :P Dus tis nog ni besteld...

Zij heeft nen bakfiets die ze nu nergens uit de baan kan zetten, en ik mijne moto :P Eens dat da tuinhuis er staat kunnen we allebei schoontjes onze machinerie langs achter binnen stallen, en der ook vlotjes mee buitenraken alst moet :P
    Tja, hoe degelijker de houtsoort, hoe hoger de prijs natuurlijk. Wij hebben indertijd een tuinhuis in baksteen gezet, maar da's een hele onderneming, zunne! Pffffft. 't Is in ieder geval positief dat jullie er allebei evenveel belang in hebben dat het tuinhuis er komt. Veel succes er nog mee en ge moogt hier altijd es ne foto posten als het af is!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten