Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 t/m 36 van 36

Onderwerp: Wie helpt om een beetje leuke route van Aalst naar Tielt-Winge

Registratie
    May 2015
    Thanks
    937
    Mja ik vind de laatste tijd Keerbergen een no go zone. Alles is daar 30 en 50 geworden, ook in de omstreken bijna.
    Als er toch een baan 70 is, rijden ze er tussen de 40 en 55. En er wordt serieus gecontroleerd. Er is ook heel wat meer verkeer bijgekomen daar, dat zelfs de lokale bewoners uit Keerbergen vluchten door het stroppende verkeer. Leuk is dus anders om op een leuk tempo door te komen.

Werchter heeft ook een aantal flitspalen staan en dan vind ik de weg naar Rotselaar nog iets aangenamer, wel iets groter/breder, maar kan je ook Rotselaar Heikant meenemen, ook mooie huizen, en rustiger dan Keerbergen.

Haacht heeft 1 goede ondergrond, en dat is de hoofdweg. De rest is toch maar.. zus en zo..

En Boortmeerbeek --> Elewijt, idd kassei wat ik bedoelde.

Nu, alles in perspectief, ik vind aan onze kanten enkel sommige industrieterreinen ok, EN als er geen verkeer zou zijn, de baan van Haasrode/Huldenberg. Maar ja, dat is 5 min plezier en that's it.
    Yamaha TDM850 4TX: crashed
    Yamaha FZ6N S2 ABS: sold
    BMW S1000R: sold!
    Speed Triple RS 2019: current

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    met de voorwaarden die TS aan de rit stelt zal het nooit een leuke rit worden op goede wegen, dus mekkeren over vanalles heeft geen zin.

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    161
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
    met de voorwaarden die TS aan de rit stelt zal het nooit een leuke rit worden op goede wegen, dus mekkeren over vanalles heeft geen zin.
    En zo kan je elk topic herleiden naar 0.
    dat het niet de meest spectaculaire rit ging worden had iedereen al door van mijn eerste bericht (is ook niet zozeer de bedoeling, maar goed).
    Dat ieder dat reageert probeert toch de betere baantjes naar voor te duwen is productief, om daar dan zo'n einde aan te breien vind ik zuur.

Merci aan alle tips alvast, ik probeer straks wat suggesties aan te passen
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

4. The Following 2 Users Say Thank You to Koeno For This Useful Post:

kazzz (20-10-2016),Schussboelie (20-10-2016)

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    was goed bedoeld ze, alleen had ik de indruk dat sommigen dachten dat het mogelijk is er een echt mooie rit van te maken met mooie verlaten bochtige wegen

dat stuk dat ik aanhaalde, doe ik 's morgens met decammionet op max 1 uur. gewoon vanin Haacht in je GPS de kortste route ingeven en volge maar. veel rechtdoor ga je niet meer rijden, en kwa verkeer valt dat nog goed mee. kwaliteit wegen is niet het van het.

6. The Following 2 Users Say Thank You to janbros For This Useful Post:

E.M. (20-10-2016),Schussboelie (20-10-2016)

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    161
    Daarnet de rit zoals ik ze nu heb eens getestritterd (tot in tielt-wing, daarna autostrade naar huis), en eigenlijk positief verrast
    wel 1 kutbaantje waar het asfalt verdwenen was en in't donker was dat een uitdaging om met de Varadero er door te geraken.

Daar moet ik morgen ff opletten..

alleszins, af en toe wat leuke bochten, schoon zicht (voor zover ge dat ziet in het donker).
    het stuk naar huis zal minder spectaculair zijn, maar komt snor...

alvast bedankt aan alle nuttige tips, ik maak er zoiezo eens een betere versie van
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

8. The Following 2 Users Say Thank You to Koeno For This Useful Post:

dirjax (22-10-2016),Schussboelie (27-10-2016)

Registratie
    Aug 2013
    Thanks
    157
    Koeno, post je het resultaat ook even? Heb ook wel interesse in een dergelijke alternatieve route.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten