Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 t/m 25 van 25

Onderwerp: Ervaringen met Routeyou en MyRoute app als alternatief voor Basecamp en Tyre?

Registratie
    Mar 2013
    Thanks
    24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jamez Bekijk Berichten
    Als ik zo lees wat je allemaal wil , is de tomtom rider jouw toestel! Alles wat je vraagt.

Trouwens die hittemelding op jouw smartphone is niet alleen oncomfortabel , omdat hij tijdelijk niet meer werkt. Maar is ook nefast voor de levensduur van de batterij.
    T'is de garmin zumo 396 geworden, kan blijkbaar via smartphone ook routes downloaden van MRA. Morgen zou mrgps hem leveren, ben benieuwd. Op lange afstanden luister ik wel eens naar muziek, en ik durf al eens een stortcut te nemen.Vandaar voor de garmin gekozen.

Registratie
    May 2014
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oiram Bekijk Berichten
    Morgen zou mrgps hem leveren, ben benieuwd.
    Volgens mij is dat gelukt

Veel succes en plezier met je Zumo!

Registratie
    Jun 2009
    Thanks
    17
    ik zie het nut niet in van voorgekauwde routes, ook niet de instellingen bochtige wegen snelwegen vermijden en die ganse rimram, basecamp openen, route op snelste en niets vermijden, vertrekpunt thuis aanstippen, uitrit snelweg aanklikken, en dan beginnen zoeken naar bochtige wegen op de kaart, deze aanklikken en tekent em dan niet de gewilde route, stapje terug een een extra tussenpunt
    simpel en goed, en je kiest je banen zelf

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    236
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwieper Bekijk Berichten
    en dan beginnen zoeken naar bochtige wegen op de kaart, deze aanklikken en tekent em dan niet de gewilde route,
    Het grote nadeel zijn die k*tkaarten van basecamp die vol fouten zitten en waar je niets op ziet.
    Bij MRA kun je route ook zo maken,maar dan o.a. op Google maps en Michelin kaarten wat een enorme verbetering is.
    BOCHTJES PIKKEN

5. The Following User Says Thank You to Lucasfalt For This Useful Post:

B (29-11-2019)

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3439
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Het grote nadeel zijn die k*tkaarten van basecamp die vol fouten zitten en waar je niets op ziet.
    Bij MRA kun je route ook zo maken,maar dan o.a. op Google maps en Michelin kaarten wat een enorme verbetering is.
    Ik vind de kaarten van basecamp (mits het juiste detail aan) gemakkelijker dan al de rest om de kleine kronkel à en te vinden. Maar de kwaliteit (het aantal banen erop) is vaak beschamend slecht.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten