Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 t/m 30 van 58

Onderwerp: booking.com 15€ korting topic

Registratie
    Jan 2011
    Thanks
    46
    voor frankrijk raadpleeg ik altijd de site van les relais motard .de laatste keer in hotel le bargeton in cubieres een gesprek gehad met de baas .die zei toen dat als het langs booking com gaat hij 40€ per klant per week aan booking moet afstaan en dat hij het liefst een persoonlijk contact heeft wat ook gunstiger zou zijn voor de klant. om op de site van les relais motard te staan moet hij 400€ per jaar betalen en krijgt hij elk jaar een controle bezoekje

Registratie
    May 2017
    Thanks
    0

Scores Booking

Toch heb ik best ook wel eens minder goede cijfers op Booking kunnen geven hoor, en vooral in je tekst kun je aangeven wat er allemaal aan mankeert. Booking heeft nog nog nooit een beoordeling van mij tegengehouden, zelfs niet toen ik hun eigen Genius-programma bekritiseerde.
    Je kunt natuurlijk ook altijd andere meningen en ervaring over een hotel zoeken via Google of Tripadvisor of dergelijke sites.

Zoals @adventurer al eerder in deze thread aangaf, verlangt Booking inderdaad vaak behoorlijke commissie-percentages van de hotelier. Toch betekent dit meestal niet dat men zomaar elders online een lagere prijs zal vinden. Zelf contact opnemen met de hotelier zou kunnen helpen, maar dit heb ik nog niet eerder geprobeerd.

Reden te meer om, als men dan Booking gebruikt, van de referentie-links gebruik te maken. Dan komt er tenminste nog iets van de commissie bij u als klant terecht in plaats van dat Booking hier beter van wordt.

https://www.booking.com/s/57_6/a4bc4ce8
    Laatst gewijzigd door LangzaamGenoeg; 30-04-2019 om 10:53.

Registratie
    May 2017
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Weet er hier soms iemand of een link van één iemand méérdere keren kan gebruikt worden ? Want ik heb onlangs geboekt voor 3 dagen (= in 3 aparte boekingen) met links van telkens iemand anders. Maar misschien is dat niet nodig ?

Dit scheelt toch veel, hoor : die 3 boekingen zouden mij anders 129 euro gekost hebben, nu komt dat op 84 euro... adventurer krijgt alvast ook 15 euro, maar pas op 31 augustus ('t is pas NA de overnachting dat jouw kredietkaart wordt gecrediteerd, blijkbaar).
    Flupp, heeft u drie keer de creditering gekregen? Op éen account, of meerdere gebruikt?

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    71
    Aangezien ik 3 verschillende links heb gebruikt, zal ik die korting wel 3 keer gekregen hebben. Maar ik moet dringend eens nakijken, want ik kreeg daar al verschillende mails van om die (verschillende keren) 15€'s op mijn kredietkaart te (laten) zetten, of zoals ze 't noemen : te "claimen". 'k Zal daar eens werk van moeten maken, want ik schat dat ik al zo'n 5- tal keren 15€ bijeengesprokkeld heb (4 keer door zélf een link te gebruiken, één keer doordat iemand mijn link heeft gebruikt)...
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3734
    hier nog een linkje voor een korting van 15€
    https://www.booking.com/s/12_6/5e30e3fb
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

6. The Following User Says Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

Drummer (20-01-2018)

Registratie
    Oct 2008
    Thanks
    156
    Helaas helaas. Eind augustus de kleine zelfstandige nog eens de kans gegeven door rechtstreeks te boeken. Begin vorige week het bericht gekregen dat er wat fout was gegaan en we dus ons weekendje eind oktober op onze buik konden schrijven. Les Etables in Houffalize vond het erg dat ze een vergissing gemaakt hadden, maar vonden het niet nodig om hun vergissing recht te zetten. Het werd dus weer Booking.com en weekendje gered.
    Als het fout gaat (dubbele boeking ofzo) dan zoekt Booking.com naar een oplossing en alternatieven. Die luxe heb je niet altijd bij rechtstreekse boeking.
    Licensed to chill.
    Non Semper Arcum Tendit Apollo.
    2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Registratie
    Oct 2017
    Thanks
    0

Booking 10% korting

Als iemand mijn referral-link voor 10% korting ook wilt gebruiken

https://www.booking.com/s/13_6/73299553

9. The Following User Says Thank You to robert8585 For This Useful Post:

Drummer (20-01-2018)

Registratie
    May 2017
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk Berichten
    nooit van zijn leven boek ik nog via booking.com

als je in een ramp van een hotel bent, en je wilt je negatieve score geven, dan herberekenen ze die score zodat het moeilijk wordt om een negatieve score te geven. dus de hotelbeoordelingen zijn totaal niet betrouwbaar. jammer genoeg heb ik me al laten leiden door die beoordelingen en boekte ik een ramp die toch goede scores had. Ik begrijp nu hoe dat komt.
    Toch heb ik best ook wel eens minder goede cijfers op Booking kunnen geven hoor, en vooral in je tekst kun je aangeven wat er allemaal aan mankeert. Booking heeft nog nog nooit een beoordeling van mij tegengehouden, zelfs niet toen ik hun eigen Genius-programma bekritiseerde.
    Je kunt natuurlijk ook altijd andere meningen en ervaringen over een hotel zoeken via Google of Tripadvisor of dergelijke sites.

Zoals Adventurer al eerder in deze thread aangaf, verlangt Booking inderdaad vaak behoorlijke commissie-percentages van de hotelier. Toch betekent dit meestal niet dat men zomaar elders online een lagere prijs zal vinden. Zelf contact opnemen met de hotelier zou kunnen helpen, maar dit heb ik nog niet eerder geprobeerd.

Reden te meer om, als men dan Booking gebruikt, van de referentie-links gebruik te maken. Dan komt er tenminste nog iets van de commissie bij u als klant terecht in plaats van dat Booking hier beter van wordt.
    Laatst gewijzigd door LangzaamGenoeg; 18-01-2018 om 19:08.

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    199
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    hier nog een linkje voor een korting van 15€
    https://www.booking.com/s/12_6/5e30e3fb

Linkje gebruikt voor hotelletje te boeken op Corsica ;-)
    Suzuki V Strom DL 1000 (verkocht), Honda Crosstourer VFR1200X Dct ( Total Loss )

Honda Transalp XL650V (Verkocht) Honda Crosstourer VFR1200X Dct (2.0)

denoordkaap2016.blogspot.be

corsica2018.blogspot.be

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    199
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert8585 Bekijk Berichten
    Als iemand mijn referral-link voor 10% korting ook wilt gebruiken

https://www.booking.com/s/13_6/73299553
    Uw linkje ook gebruikt om een hotelletje op Corsica te boeken.
    Suzuki V Strom DL 1000 (verkocht), Honda Crosstourer VFR1200X Dct ( Total Loss )

Honda Transalp XL650V (Verkocht) Honda Crosstourer VFR1200X Dct (2.0)

denoordkaap2016.blogspot.be

corsica2018.blogspot.be

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten