Pagina 1 van 6 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 53

Onderwerp: booking.com 15€ korting topic

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    463

booking.com 15€ korting topic

Booking.com heeft een actie, via de mail krijg je een persoonlijke link toegestuurd, als iemand iets boekt via die link, krijgt de boeker en de link eigenaar allebij €15 terug van booking.com

Plaats hier je link, en gebruik de link van iemand anders als je wat boekt.

Mijn link.

https://www.booking.com/s/aa7372f7
    2015 Yamaha XTZ 1200 SuperTénéré - 2018 Tiger 800XRx

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    69
    Ik heb ergens eind augustus geboekt met jouw kortingscode, dus dan zou je (ik denk na dat verblijf) dan 15€ rijker moeten zijn (ik vermoed sterk dat dit in de vorm van een korting bij jouw volgende boeking zal zijn en niet in cash, maar daar ben ik niet zeker van).

Anderzijds kun jij (en anderen) ook gebruik maken van mijn kortingscode :
    https://www.booking.com/s/22edeab0

Aangezien ik even moest zoeken om zo'n kortingscode te gebruiken, is een korte uitleg misschien op zijn plaats :
    - begin met boeken via deze link,
    - doe de boeking
    Zo is het bij mij alvast gelukt. En daarna zie je dat er jou 15€ korting wordt gegeven (ik weet ook -nog- niet in welke vorm dat zal zijn).

Ik weet evenmin of één persoon meerdere keren gebruik kan maken van eenzelfde kortingscode. Ik vermoed van niet (maar ook daar blijven ze bij booking.com nogal op vlakte)...
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3080
    Als je het hotel zelf steeds contacteerd, kan je vaak ook zelf een korting krijgen he
    aka onder de prijs van booking.com (die ze meestal niet op hun website mogen plaatsen).
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

.

4. The Following User Says Thank You to E.M. For This Useful Post:

McDaddy (08-11-2017)

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    69
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Experience_Matters Bekijk Berichten
    Als je het hotel zelf steeds contacteerd, kan je vaak ook zelf een korting krijgen he
    aka onder de prijs van booking.com (die ze meestal niet op hun website mogen plaatsen).
    Klopt. Maar als je dan nóg 15€ erbíj krijgt, is dat toch leuk meegenomen ??
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    463
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Experience_Matters Bekijk Berichten
    Heeft weinig te maken met het mogen plaatsen van een korting of prijzen op hun eigen website... daar heeft booking.com niets aan te zeggen.
    Ik vergelijk meestal de prijzen op de site van het hotel zelf met de prijzen die op booking.com staan.
    Zo heb ik twee jaar geleden rechtstreeks op de site van het hotel geboekt, goedkoper dan bij booking.com.
    Maar je hebt een punt, ik ken iemand die werkt in een hotel en hij vertelde me ook dat ze aan booking.com klanten de raad geven om bij een volgend bezoek rechtstreeks (en goedkoper) te boeken.

Als ik me niet vergis krijgt booking.com 15% van het bedrag, dus ergens logisch dat je dikwijls rechtstreeks wat goedkoper af bent.

De soepele annuleringsvoorwaarden ben je dan wel kwijt natuurlijk. En dat mag wat mij betreft ook wat kosten.
    En niet te vergeten het gemak van booking.com in het gebruik, alle reserveringen op één site, alles online... boeken, annuleren, wijzigen, ....

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    463
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Ik heb ergens eind augustus geboekt met jouw kortingscode, dus dan zou je (ik denk na dat verblijf) dan 15€ rijker moeten zijn (ik vermoed sterk dat dit in de vorm van een korting bij jouw volgende boeking zal zijn en niet in cash, maar daar ben ik niet zeker van).
    Hoe het juist werkt weet ik niet, maar ik zag dat op motor-forum.nl het topic toch goed loopt dus dacht dat het misschien wel de moeite was om hier ook te posten.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3080
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Heeft weinig te maken met het mogen plaatsen van een korting of prijzen op hun eigen website... daar heeft booking.com niets aan te zeggen.
    Ik vergelijk meestal de prijzen op de site van het hotel zelf met de prijzen die op booking.com staan.
    Zo heb ik twee jaar geleden rechtstreeks op de site van het hotel geboekt, goedkoper dan bij booking.com.
    Maar je hebt een punt, ik ken iemand die werkt in een hotel en hij vertelde me ook dat ze aan booking.com klanten de raad geven om bij een volgend bezoek rechtstreeks (en goedkoper) te boeken.

Als ik me niet vergis krijgt booking.com 15% van het bedrag, dus ergens logisch dat je dikwijls rechtstreeks wat goedkoper af bent.

De soepele annuleringsvoorwaarden ben je dan wel kwijt natuurlijk. En dat mag wat mij betreft ook wat kosten.
    En niet te vergeten het gemak van booking.com in het gebruik, alle reserveringen op één site, alles online... boeken, annuleren, wijzigen, ....
    Afhankelijk van hoe je wilt scoren in booking.com, mag je al dan niet goedkopere prijzen (publiek) aanbieden.
    Weet de deals niet meer juist, is me een paar jaar geleden eens verteld door een hotel eigenaar.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

.

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    463
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Klopt. Maar als je dan nóg 15€ erbíj krijgt, is dat toch leuk meegenomen ??
    Die ballon gaat niet op denk ik... rechtstreeks boeken sluit booking.com uit.

Registratie
    May 2017
    Thanks
    0
    Ik heb ook een link voor jullie:

https://www.booking.com/s/34_6/9eb75183

Werkt erg goed, ik heb de link van iemand anders al eens gebruikt. Na je verblijf ontvangen beide personen EUR 15 retour op de creditcard-acoount!

Veel plezier!
    Laatst gewijzigd door LangzaamGenoeg; 18-09-2017 om 18:20.

Registratie
    Jun 2006
    Thanks
    118
    Voor de mensen die nog een link willen: https://www.booking.com/s/55359202.
    Life is too short! Enjoy it!!!

SUZUKI all the way!

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten