Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 t/m 30 van 60

Onderwerp: OBK Belgian Twin Trophy 2017

Registratie
    Mar 2009
    Thanks
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten

Toch al graaf!!!
    Zeker, best tevreden hoor, persoonlijk ben ik er op vooruitgegaan, de collegarijders ook ze.
    Het blijft iets voor de fun, en je steekt wel veel op van de rijders rondom je en vooral die je dubbelen, hoe raar dat ook mag klinken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Registratie
    Mar 2009
    Thanks
    50
    Ondanks nogmaals de voorlaatste plaats de laatste race, heel tevreden terug thuis, laatste race terug m'n persoonlijke tijd verbeterd, tov vorig jaar heb ik er bijna twee kunnen afdoen, eentje tov de training van vorig week.
    Veel bijgeleerd en goed geamuseerd, heel nette races, zelfs ook bij het dubbelen, en geen valpartijen in onze klasse, toch ook belangrijk!

Moto rijd echt goed, topsnelheid zit goed, maar ik verlies snelheid in de bochten, echt nog een aandachtspunt, ik denk nog zeker enkele circuitdagen te boeken op Croix, op zoek naar betere lijnen en tijden
    Ik draai op z'n best nu de laatste race in Croix 1:05,6, de top 0:58,9, dit verschil is niet te overbruggen, twee seconden moeten er nog af kunnen, dan zou ik iet of wat kunnen meedoen in de laatste 8 rijders...

Ik had het al een beetje verwacht toen ik het deelnemersveld zag vorige week. In de top tien, zitten er minstens drie BK kampioenen (Mono, BOTT, 600) en de gemiddelde race ervaring gaat van 10 to 25+ jaren in allerlei klassen, ik ben nog maar enkele jaren bezig, dus ik mag zeker niet klagen.

Volgende race eind Mei in Mettet, het zal terug een harde maar zeer plezante leerschool/lesweekend worden

3. The Following 4 Users Say Thank You to Monster707 For This Useful Post:

dirjax (16-04-2017),E.M. (17-04-2017),Schussboelie (16-04-2017),Tam-Ara (16-04-2017)

Registratie
    Dec 2009
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monster707 Bekijk Berichten
    Ondanks nogmaals de voorlaatste plaats de laatste race, heel tevreden terug thuis, laatste race terug m'n persoonlijke tijd verbeterd, tov vorig jaar heb ik er bijna twee kunnen afdoen, eentje tov de training van vorig week.
    Veel bijgeleerd en goed geamuseerd, heel nette races, zelfs ook bij het dubbelen, en geen valpartijen in onze klasse, toch ook belangrijk!

Moto rijd echt goed, topsnelheid zit goed, maar ik verlies snelheid in de bochten, echt nog een aandachtspunt, ik denk nog zeker enkele circuitdagen te boeken op Croix, op zoek naar betere lijnen en tijden
    Ik draai op z'n best nu de laatste race in Croix 1:05,6, de top 0:58,9, dit verschil is niet te overbruggen, twee seconden moeten er nog af kunnen, dan zou ik iet of wat kunnen meedoen in de laatste 8 rijders...

Ik had het al een beetje verwacht toen ik het deelnemersveld zag vorige week. In de top tien, zitten er minstens drie BK kampioenen (Mono, BOTT, 600) en de gemiddelde race ervaring gaat van 10 to 25+ jaren in allerlei klassen, ik ben nog maar enkele jaren bezig, dus ik mag zeker niet klagen.

Volgende race eind Mei in Mettet, het zal terug een harde maar zeer plezante leerschool/lesweekend worden

5. The Following User Says Thank You to ivan For This Useful Post:

Monster707 (17-04-2017)

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    14

Nog een heel seizoen om door te groeien. Go for it!

7. The Following User Says Thank You to Ine For This Useful Post:

Monster707 (17-04-2017)

Registratie
    May 2012
    Thanks
    7
    mooi, ik blijf dit zeker volgen!
    • GSX1100R 1996 - (2002-2005) Verkocht
    • Zx9r 1999 (C2) Cicuit. (2005 - 2014) Verkocht
    • Z1000SX 2011 (2011 - )
    • GSX-r1000 2015 Circuit - OW

9. The Following User Says Thank You to Killerbe For This Useful Post:

Monster707 (17-04-2017)

Registratie
    Mar 2009
    Thanks
    50
    Al de timings van afgelopen weekend, een mooi overzicht van de de kwalificaties en de races
    Q1: http://chronolux.net/classements/201...0laptimes.html
    Q2: http://chronolux.net/classements/201...0laptimes.html
    Race 1:
    http://chronolux.net/classements/201...0laptimes.html
    Race 2:
    http://chronolux.net/classements/201...0laptimes.html

Ik ben telkens de voorlaatste in de lijst

Registratie
    Mar 2009
    Thanks
    50
    En nog een filmpje van de eerste race, hoe het er aan toe gaat, met alle onderdelen van de race, een keer de start voorbij is het mss niet zo interessant meer, maar wat wel indrukwekkend is hoe snel de andere BTT piloten zijn en me voorbij gaan, ik heb nog heel veel werk aan de winkel!!!
    Op naar het volgend raceweekend Mettet 27 en 28 mei!

kwaliteit is niet 100% wegens trillingen, ik moet nog op zoek naar een andere camerapositie

https://www.youtube.com/watch?v=7_oLJ12Qx_0

Registratie
    Jun 2011
    Thanks
    1
    Als ik nog aan een vergunning geraak doe ik mee in Mettet, is dan ook de eerste testrit

13. The Following User Says Thank You to caveman For This Useful Post:

Monster707 (07-05-2017)

Registratie
    Mar 2009
    Thanks
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caveman Bekijk Berichten
    Als ik nog aan een vergunning geraak doe ik mee in Mettet, is dan ook de eerste testrit
    Super, zou normaal geen probleem moeten zijn.
    Je kan je inschrijven tot 8 mei via de twin trophy organisatie, erna enkel bij de RAC Mettet. Vanaf 12 mei komt er wel 40€ bij, na 24 mei 100€, dus wees er op tijd bij.
    Het startersveld in Mettet is momenteel iets kleiner dan in Croix, iets minder Thunders, dus zou zeker fun zijn als je er bij kan zijn!

Registratie
    Mar 2005
    Thanks
    28
    En nog een filmpje van de eerste race, hoe het er aan toe gaat, met alle onderdelen van de race, een keer de start voorbij is het mss niet zo interessant meer, maar wat wel indrukwekkend is hoe snel de andere BTT piloten zijn en me voorbij gaan, ik heb nog heel veel werk aan de winkel!!!
    Op naar het volgend raceweekend Mettet 27 en 28 mei!

kwaliteit is niet 100% wegens trillingen, ik moet nog op zoek naar een andere camerapositie

https://www.youtube.com/watch?v=7_oLJ12Qx_0
    Bedankt voor het delen van de film.
    Had een nostalgia gevoel en kreeg plots terug zin om te gaan circuit rijden.

Ben gestopt in 2014, tijdgebrek en de wetenschap dat het niet veel beter gaat worden met ouder te worden en tram5 reeds gepasseerd is
    Ben op zoek naar 2e nieuwe moto, maar mijn RC8 doe ik voorlopig nog niet weg, best een leuke trackbike. Enkel het geluid met de open uitlaat maakt dat je haast enkel nog maar op Croix terecht kan.
    My talent outweighs my ambition

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten