Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 t/m 37 van 37

Onderwerp: Het Honda NC700 / NC750 X,S,D A en B topic

Registratie
    Oct 2014
    Thanks
    118
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maugrinn Bekijk Berichten
    ben aan het twijfelen om er een ander scherm op te zetten, zou dan voor een puig gaan denk ik, maar dan is de vraag:
    met of zonder visor
    heeft er iemand ervaringen met zo'n visor? helpt dat?

Bijlage 15290

Zelf heb ik een GIvi met een spoiler/visor. Van Puig heb ik betere dingen gehoord.
    Zoals alle grote windschermen heb je op het bovenlijf minder luchtweerstand, maar turbulentie is het vervelends.
    Zonder windscherm is het stiller en zit m'n helm minder te "dansen" in de wind, maar dan heb je ook geen bescherming tegen wespen en regen.
    Als je kan: ga testrijden met de schermpjes, maar ik ben nu alleszins op zoek naar een origineel scherm voor in de zomer te rijden :P
    Spot mij en win niets! | Mijn YT kanaal: CDA441 | Mijn Blog: CDA441
    1998 Suzuki XF650 Freewind (2014 - 2017)
    2013 Honda NC700XA (2017- 2018)

2004 Honda VFR 800 VTEC ABS (2018-/)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    19
    Nu een 1200km mee gereden (bijna altijd woon-werk)
    Ben er toch heel content mee, enkel dat scherm ga ik toch nog zien wat ik daarmee ga doen
    waarschijnlijk een puig schermke (met of zonder deflector)
    DCT is echt super, door de files volledige aandacht voor die autos die zomaar van rijvak veranderen zonder te pinken
    en vertekken aan het stoplicht is ook zalig, geen koppeling vast houden of snel in eerste zetten als het groen is

ander ding dat ik twijfel is het geluid, als ik om 5u smorgens vertrek is het goed dat em niet te luid is,
    maar langs de andere kan tis wel een beetje meh... zou iets zwaarder mogen als je wat in hogere toeren gaat.

en ow die claxon, die staat echt op de verkeerde plaats (waarschijnlijk gewoonte, maar tot nu toe elke keer ik em nodig had was het te laat voor ik em vond)

maar buiten die paar kleine dingen, ben ik er supercontent mee, die fake tank super, geen ugly top koffer en toch wat opslag ruimte.

Registratie
    Oct 2014
    Thanks
    7
    Ik heb verschillende schermen geprobeerd en het mra touring scherm vind ik het beste. Niet te hoog en weinig last van de wind en turbulentie. Van de hogere schermen met deflector had ik last van deflector in gezichtsveld.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3116
    Ik begrijp je enthousiasme en ben blij dat het goed meevalt

maar..........
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maugrinn Bekijk Berichten
    DCT is echt super, door de files volledige aandacht voor die autos die zomaar van rijvak veranderen zonder te pinken
    ik heb nog nooit een probleem gehad met een gebrek aan aandacht voor de auto's tijdens het filefilteren omdat ik geen DCT heb
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

5. The Following 3 Users Say Thank You to Cowboy For This Useful Post:

CDA441 (20-06-2017),Neja (26-06-2017),Schussboelie (18-06-2017)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    ik heb nog nooit een probleem gehad met een gebrek aan aandacht voor de auto's tijdens het filefilteren omdat ik geen DCT heb
    problemen is wat veel gezegd, gewoon iets gemakkelijker

Registratie
    Oct 2014
    Thanks
    118
    Beetje lang geleden op m'n YT kanaal gepost, dus ik weet niet of er hier mensen zijn die er aan denken om een Decat/full system te plaatsen op hun NC

Voor de mensen die er wél geïnteresseerd in zijn: hier een filmpje van de NC700X met decat, Ixil Hyperlow XL, en zonder dB killers.
    Het beste geluid krijg je vanaf 1 minuut 47

Met de full system incl. ECU reset ga je van 1/28 naar 1/26. Ik probeer het nu de laatste tijd rustig aan te doen om te kijken of het aan m'n rechterhand ligt of aan de uitlaat
    Spot mij en win niets! | Mijn YT kanaal: CDA441 | Mijn Blog: CDA441
    1998 Suzuki XF650 Freewind (2014 - 2017)
    2013 Honda NC700XA (2017- 2018)

2004 Honda VFR 800 VTEC ABS (2018-/)

Registratie
    Jan 2018
    Thanks
    0
    Ik ben in de markt voor een eerste 'echte' motor (rijd al enkele jaren rond op een Vespa GTS 300).

Nu met de saloncondities ben ik de NC750X aan het overwegen.

Schermafbeelding 2018-01-12 om 21.27.31.jpg
    Bron

Helaas niet het nieuwste model vermoed ik (2018), maar aan die prijs toch interessant om het "oudere" model nog te kopen lijkt me.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten