Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 14

Onderwerp: zzr1200 rijders?

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    242

zzr1200 rijders?

Ik vroeg me af of er hier op de site nog zzr1200 rijders zijn. Blijkbaar is er ook geen eigen topic voor de zzr1200? Hopelijk zijn er toch een aantal die met een zzr1200 rondrijden...
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Jun 2012
    Thanks
    0
    Haha ik
    Ben altijd een beetje fan geweest van de ZZR familie. Vorig jaar deze voor een prikje kunnen kopen, wat opgekalefaterd en blij mee.
    Niet iedereen is fan van zijn uiterlijk, maar hey... who cares.
    Ik vind het een onderschatte motor!

3. The Following User Says Thank You to Eric. For This Useful Post:

coohhooc (10-02-2019)

Registratie
    Dec 2018
    Thanks
    0

Cool

ziet er mooi uit , maar inderdaad als men rijdt ziet men dit niet en is het plezier dat men beleeft het belangrijkste
    rij zelf met een cbf 1000fa, lijkt sterk op deze zzr en is ook leuk voor wie niet wil racen maar toch vlot over de weg wil.

5. The Following User Says Thank You to MCA For This Useful Post:

coohhooc (10-02-2019)

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    242
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric. Bekijk Berichten
    Haha ik
    Ben altijd een beetje fan geweest van de ZZR familie. Vorig jaar deze voor een prikje kunnen kopen, wat opgekalefaterd en blij mee.
    Niet iedereen is fan van zijn uiterlijk, maar hey... who cares.
    Ik vind het een onderschatte motor!

Vind het zelf ook een dijk van een motor. Behoorlijk indrukwekkende krachtsontplooing en zeker als je bedenkt dat deze motor al 17 jaar geleden gemaakt werd.
    Over het uiterlijk kan ik kort zijn. Er zijn momenten dat ik er naar kijk en "het" niet zie, maar op andere momenten vind ik em zo mooi!
    Die souplesse van de motor is zoooo goed. Je moet niks met dat ding, maar als je wil dan gaat ie als een zot.
    En waar ik echt weg van ben, is dat dashboard. Keigroot, kei makkelijk afleesbaar en persoonlijk vind ik het de motor met het mooiste dashboard.
    Eric, uw zzr ziet er wel veel beter uit dan de mijne. Mooi man!
    Laatst gewijzigd door coohhooc; 10-02-2019 om 21:26. Reden: Aanvulling
    2002 Kawasaki ZZR 1200

Registratie
    Jun 2012
    Thanks
    0
    Thx.
    Eigenlijk was ik op zoek naar mijn eerste liefde een ZZR1100 van '93 in purple/candy orange. Maar die dingen worden zeldzaam om in een goede staat te vinden.
    Maar hey, wie weet maak ik er wel iets heel zots van, een reserve kuip en tank heb ik al, dus wie weet gaat er wel eens een laagje over

Maar voorlopig kan hij ermee door.
    En inderdaad voor de euro's die ik er voor neergeteld heb, ziet hij er behoorlijk netjes uit.

En nette vervangingsdempers zijn ook niet eenvoudig te vinden voor dit model.
    Ze moesten er niet te modern uitzien, een beetje retro zoals het op deze motor past.
    Ben dan gestoten op deze Blackwidow's, nooit van gehoord maar voor de prijs/kwaliteit zijn ze in orde.
    Achja een mens moet wat

Registratie
    Dec 2018
    Thanks
    0
    heb verder opgezocht op internet, vind voorkant ook ni mis, ook de karakteristieken zijn bijzonder en dat reeds 16 jaar geleden
    voor mij kan die nog altijd mee op alle gebied
    spijtig dat ze reeds zo oud zijn en niet meer gemaakt worden sinds 2006
    dus als er stukken nodig zijn ????

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3115
    Thx.
    Eigenlijk was ik op zoek naar mijn eerste liefde een ZZR1100 van '93 in purple/candy orange. Maar die dingen worden zeldzaam om in een goede staat te vinden.
    Maar hey, wie weet maak ik er wel iets heel zots van, een reserve kuip en tank heb ik al, dus wie weet gaat er wel eens een laagje over

Die kleuren zijn zo ongelofelijk "jaren '90"
    De tijd van de Fireblade met donker oranje tinten, de FZR 1000 met paarse accenten en dan de familie ZZR's inderdaad
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    242
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCA Bekijk Berichten
    heb verder opgezocht op internet, vind voorkant ook ni mis, ook de karakteristieken zijn bijzonder en dat reeds 16 jaar geleden
    Stukken vind je nog genoeg. https://www.partzilla.com/catalog/ka...1200-zx1200-c1
    Ook zijn er nog een aantal tweedehandssites waar je nog heel wat spullen voor de zzr1200 vindt.
    De motor kan nog op veel gebieden mee, maar er zijn toch een aantal mindere punten in vergelijking met modernere motoren. (het gewicht, de remmen, de vering (maar ja wat wil je na 16jaar), …) Maar onderschat is ie zeker.
    2002 Kawasaki ZZR 1200

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    242
    Thx.

Maar voorlopig kan hij ermee door.
    En inderdaad voor de euro's die ik er voor neergeteld heb, ziet hij er behoorlijk netjes uit.

En nette vervangingsdempers zijn ook niet eenvoudig te vinden voor dit model.
    Ze moesten er niet te modern uitzien, een beetje retro zoals het op deze motor past.
    Ben dan gestoten op deze Blackwidow's, nooit van gehoord maar voor de prijs/kwaliteit zijn ze in orde.
    Achja een mens moet wat
    ]
    Ieder zijn favoriete kleur, maar dat purple/candy orange is echt te retro voor mij. Maar je gaat je in ieder geval wel amuseren met de kleurtjes er op te doen.
    De blackwidow's worden inderdaad vaak op de zzr1200's geplaatst. Niet te groot en niet te dik!
    Succes met de aanpassingen Eric!
    Ps Welke banden liggen er bij jou op?
    2002 Kawasaki ZZR 1200

Registratie
    Jun 2012
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCA Bekijk Berichten
    Tja van die Mercedes koplampen moet je houden

Stukken valt wel mee op de tweedehandsmarkt. Accessoires daarentegen, schaars.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten