Resultaten 1 t/m 3 van 3

Onderwerp: Voor wie geen ride by wire heeft en toch een soort van autoblipper functie wilt

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2

Voor wie geen ride by wire heeft en toch een soort van autoblipper functie wilt

Zoals de meest race wanne b's mss wel een autoblipper functie zouden willen (op en afschakelen zonder koppeling), als uwe moto geen ride by wire systeem heeft dan kunt ge het ni installeren (heb ik mij laten vertellen en gelezen).
    Mss is dit http://www.easyshift.nl/# een goed alternatief

Mijne maat die naar een systeem opzoek is omdat hij na de zoveelste operatie aan zijn been en enkel niet genoeg mobiliteit zal hebben om te schakelen had dit systeem gevonden. Hij hoopt er op om iets te vinden om terug te kunnen rijden en om "rustig" wa terug circuitvirus op te doen Denk dat hij vooral last heeft van da virus

Zoals ik het goe begrijp is het een quickshifter/autoblipper waarbij het verschil of extra zit in het niet meer hoeven te schakelen met de voet maar met de knopjes op het stuur. Nadeel is dat het systeem niet zo heel goedkoop is, voordeel mss als men geen mindervalide is is mss dat men nog luier kan zijn/worden omda ge zelfs ni meer moet schakelen met uwe voet en dat ge u meer kunt concentreren op uw voetpositie

Ik dacht mss heeft iemand hier wel iets aan mindervalide of niet
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

2. The Following User Says Thank You to haga46 For This Useful Post:

Schussboelie (04-09-2017)

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    ik heb nergens gelezen dat het ook terug schakelt, alleen maar opschakelt ?

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
    ik heb nergens gelezen dat het ook terug schakelt, alleen maar opschakelt ?
    Yep heb het ook nog is gelezen, zou wel ni echt logisch zijn als he gepromoot word voor •motorfietsaanpassingen voor gehandicapten' als ge ni kunt opschakelen kunde wss oek ni afschakelen he (tenzij uwe voet of been maar alleen kan opstappen en ni afstappen )

Volgens mij kan het ook ni anders dan ook afschakelen, waarom anders 2 knopjes (rood en groen) en als ge naar de fotogalerij gaat kijken zijn er moto's bij die helemaal geen schakelpedaaltje meer hebben (tenzij da verplaatst is naar de rechter kant of ...!?
    Laatst gewijzigd door haga46; 05-09-2017 om 13:22.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten