Resultaten 1 t/m 4 van 4

Onderwerp: Petitie Manx GP

Registratie
    Aug 2010
    Thanks
    2

Petitie Manx GP

Er is een petitie opgestart om de Manx een eerlijker behandeling te geven op The Isle of Man. De Manx GP is eigenlijk de springplank naar de echte TT, maar wordt steeds verder verdrongen door de Classic TT die in dezelfde week plaats vind. Natuurlijk rijden alle vedetten daarin mee, dus zoals altijd meer opbrengsten, you know the story.... De amateur Manx rijders krijgen daardoor de uithoek van de paddock, minder trainingstijden enz enz. Dus ze kunnen wat steun gebruiken via de petitie https://www.change.org/p/dept-of-eco...3052&jb=100373

Cheers

2. The Following 2 Users Say Thank You to Youbet For This Useful Post:

E.M. (12-09-2017),Gixxer21 (11-09-2017)

Registratie
    Mar 2005
    Thanks
    28
    Dit jaar naar de ClassicTT en ManxGP geweest.
    Was eerste keer naar IOM met de moto.

Voordeel tov de IOMTT is dat je als toeschouwer toch flink wat meer tijd hebt om zelf te rijden op IOM.
    Ferries & logies zijn goedkoper en in de paddock kom je ook al de TT-legends tegen
    Ik ga prefereer dit event toch boven de IOMTT, ik volg dat wel op RadioTT en ITV4 (via dish)
    Ik ga zeker nog eens terug gaan naar IOM.
    Volgende keer de Soutern100 in juli wellicht.
    Nog iets rustiger kwa toeloop en de mountain sectie is volledig controle vrij.
    Volgend jaar zal de volledige mountain een speed limit hebben tijdens IOMTT 2018, volgens een Politieman die we gesproken hebben aan de Ramsey hairpin.
    My talent outweighs my ambition

Registratie
    Mar 2005
    Thanks
    28
    Petitie getekend btw.

wa fotos van recente trip naar ManxGP
    https://goo.gl/photos/4XwKBHjnhuLkN2BC6
    My talent outweighs my ambition

5. The Following 2 Users Say Thank You to Vortex2 For This Useful Post:

ine444 (08-10-2017),Lucasfalt (08-10-2017)

Registratie
    Aug 2010
    Thanks
    2
    Thx ! Ik heb alles geboekt voor 2018 TT met hulp van een Engelse vriend. Na TT2008, TT2012 en MGP2013 eindelijk nog eens naar "The Rock" De MGP is inderdaad rustiger maar je mist toch de hype van de echte TT en de snelheden liggen tot wat lager.
    Wat betreft de mountain section en snelheidsbeperking...het zal best zijn want wat je daarboven meemaakt is niet normaal. Er ligt ook om de 5 minuten enen in den decor. Er zijn genoeg kleine wegjes daar om te toeren weg van de drukte.
    Ben al aan het aftellen

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten