Resultaten 1 t/m 7 van 7

Onderwerp: Beginnende racers

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2

Beginnende racers

Beginnende racers, en yep dan bedoeld ik ook echt beginnend zonder rijbewijs en eummm iets kleinere moto's

Nu zoals in de andere landen waar dat motorsport iets meer leeft dan hier, Italië, Spanje, UK, Nederland, Duitsland om er maar enkele op te noemen. Proberen we met de nederlandse organistaie race kids om het toch ook meer mogelijk te maken iets meer richting België te laten komen.
    Daarvoor zoeken we locaties in ... wa dacht ge B
    Voor buiten locaties hoeft da zelfs ni veel te zijn, we gaan in NL ook ni op speciale circuits maar gewoon op een transport bedrijf of rijschool parking rijden, de min aan faciliteiten moet zijn een wc en een wasbak verder wat plaats om een layout van een circuit te maken met wat kegels en wat houten apex planken en het mogelijks afsluiten van de parking al is het met een lint zolang het maar wat afgesloten kan worden ist goe.

Wie kan er ons hier verder helpen om die klein gasten wa te laten oefenen en te laten genieten van hun motortjes ?

Werkt er hier niemand bij een transportbedrijf, autrijschool, grote supermarkt noem maar op ...

Mag hier altijd gepost worden of via pb mag ook altijd

Meer info over race-kids www.race-kids.nl/ de man die hier alles regelt is Henk Schotman en voor diegene die de motorsport en dan meer bepaald het ssp 300 volgen das de vader van Robert Schotman #6 in die klasse. https://www.yamaha-racing.com/worlds...obert-schotman
    En voor diegene die meer de motogp en meer bepaald moto3 volgen Bo Bendsneyder is ook hier begonnen bij race-kids. http://www.bobendsneyder.nl/
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

2. The Following 4 Users Say Thank You to haga46 For This Useful Post:

Chr-Re-ie (20-11-2017),Cowboy (20-11-2017),ine444 (20-11-2017),racemuis (24-11-2017)

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    243
    Mooi initiatief, en nu maar hopen da het navolging krijgt zodat we binnen enkele jaren van nog meer Belgisch talent kunnen genieten in de diverse klasses van het moto GP gebeuren
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chris46R1 Bekijk Berichten
    Mooi initiatief, en nu maar hopen da het navolging krijgt zodat we binnen enkele jaren van nog meer Belgisch talent kunnen genieten in de diverse klasses van het moto GP gebeuren
    Yep, maar daarvoor moet er wa hulp komen.
    Heb ook al contact gehad voor indoor, meer bepaald Machelen, verhuur van faciliteiten kan maar nu gaat het erom dat iedere rijder een individuele verzekering nodig heeft. Waardat het in NL binnen de verzekering valt.

De verwachting ligt er dat we het in België binnen dit en 2j van grond zouden moeten kunnen krijgen 😉

Alle hulp is welkom 😎
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

5. The Following User Says Thank You to haga46 For This Useful Post:

Tam-Ara (20-11-2017)

Registratie
    Feb 2013
    Thanks
    133
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
    Yep, maar daarvoor moet er wa hulp komen.
    Heb ook al contact gehad voor indoor, meer bepaald Machelen, verhuur van faciliteiten kan maar nu gaat het erom dat iedere rijder een individuele verzekering nodig heeft. Waardat het in NL binnen de verzekering valt.

De verwachting ligt er dat we het in België binnen dit en 2j van grond zouden moeten kunnen krijgen 😉

Alle hulp is welkom 😎
    Succes, ik duim mee voor jou

Registratie
    Sep 2009
    Thanks
    7
    Top! hoop dat er reactie op komt!
    SOLD: Suzuki gsx-r 600 k8: Picture

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenC Bekijk Berichten
    Succes, ik duim mee voor jou

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BoesP Bekijk Berichten
    Top! hoop dat er reactie op komt!
    Ik ook

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    2

10. The Following 2 Users Say Thank You to haga46 For This Useful Post:

Cowboy (28-11-2017),dirjax (28-11-2017)

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten