Resultaten 1 t/m 10 van 10

Onderwerp: Waar zijn er Hepco & Becker dealers in West-Vlaanderen ?

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    82

Waar zijn er Hepco & Becker dealers in West-Vlaanderen ?

Een aantal weken geleden belde en mailde ik de hoofdverdeler van Hepco & Becker van den Bels. Na enkele weken nog steeds geen antwoord gekregen . Dan misschien mijn albijal eenvoudige vraag maar beter hier op het forum stellen, zeker ? Waar vind ik een Hepco & Becker dealer in West-Vlaanderen (omgeving Kortrijk-Roeselare) ?

't Komt hierop neer : ik heb een (nog maar één of twee keer gebruikte) H&B Street Tourer XL tanktas. Maar als ik mijn (naderhand geïnstalleerde) GPS gebruik is de tanktas eigenlijk te groot om 'm nog te kunnen zien. En voordat ik een kleinere maat koop wil ik wel liefst eerst uitproberen welke de grootste maat is waarmee ik toch nog mijn GPS kan zien.

Of mochten er anderzijds soms West-Vlamingen zijn die mij de Street Tourer L of M eens kunnen laten op mijn moto zetten, dan zou ik dat kunnen appreciëren. Ruilen met mijn XL tanktas kan uiteraard ook, maar dan zou die er wel nog goed moeten uitzien.
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    4544
    Moet het H&B tanktas zijn?

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    82
    Wel liefst, hee : nu die ring erop zit, waarom dat niet meteen bij H&B blijven, denk ik dan. Bovendien heeft die Street Tourer wel een aantal nice-to-haves (ik herinner mij niet zo meteen meer of de andere merken die ook hadden). Ik denk daarbij, bijvoorbeeld, aan uitbreidmogelijkheden in de hoogte door ritssluitingen open te zetten, of aan een overtrek tegen de regen...
    't È nie moeilik. Nint.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    139
    Heb de indruk dat er weinig verdelers in België zitten. Louis verkoopt ze wel. Goei uitvlucht om nog eens tot Aken te bollen he. Kerstritje?
    Ik ken geen enkele winkel in België die ze heeft liggen.

Ben ook al een tijd op zoek. H&B is de enige die op dit moment een deftig rek, specifiek voor de MTS Enduro hebben voor een topkoffer. Ik zou de Gobi willen. Alle anderen monteren gewoon een plaat op het bestaande bagagerekje, maar dat wil ik niet. Te fragiel.
    Ducati Multistrada 1200 Enduro '16
    (ex BMW R1200 GSA '11)
    (ex Yamaha FJR 1300 k6)
    (ex Suzuki Bandit 650N k7)

Registratie
    Mar 2006
    Thanks
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-Bart Bekijk Berichten
    Heb de indruk dat er weinig verdelers in België zitten. Louis verkoopt ze wel. Goei uitvlucht om nog eens tot Aken te bollen he. Kerstritje?
    Ik ken geen enkele winkel in België die ze heeft liggen.

Ben ook al een tijd op zoek. H&B is de enige die op dit moment een deftig rek, specifiek voor de MTS Enduro hebben voor een topkoffer. Ik zou de Gobi willen. Alle anderen monteren gewoon een plaat op het bestaande bagagerekje, maar dat wil ik niet. Te fragiel.
    Ik heb de standaard alu koffers van Hepco gewoon bij mijn dealer besteld

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
    Proud member of AfricaTwin.org.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    139
    Bestellen gaat inderdaad makkelijk en dan verkies ik nog eerder internet. Had al een website gevonden waar ze, inclusief verzending, 35€ goedkoper zijn dan de officiële prijs.

Ik ben echter ook zo iemand die iets graag eerst eens vastpakt. Voelen. Passen. En dan pas beslissen. Meestal koop ik mijn spullen dan ook in de winkel waar ik ze ga bekijken. Dat is de meerprijs dan wel waard, vind ik.

Begrijp flupp dus ook zeker wanneer hij zegt dat hij de tanktas eens wil testen/vastpakken.
    (ex BMW R1200 GSA '11)
    (ex Yamaha FJR 1300 k6)

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    82
    Bestellen gaat inderdaad makkelijk en dan verkies ik nog eerder internet. ...
    Wel, ik bestelde die tas ook ooit bij de dealer, bij aankoop van mijn moto. En nu zou ik het eventueel ook online kunnen bestellen, maar uitproberen gaat dan weer niet zo makkelijk.
    ...
    Begrijp flupp dus ook zeker wanneer hij zegt dat hij de tanktas eens wil testen/vastpakken.
    Anderzijds vind ik dat de service van het eerst kunnen uitproberen wel de "beloning" van een aankoop van waar je 't uitprobeert wel waard is. Je kunt niet de "aller"laatste euro willen uitsparen. Voor wat, hoort wat, vind ik. Ergens gaan proberen om daarna online te kopen, dat vind ik nogal minnetjes. Maar 'k vind het toch ook jammer dat de hoofdverdeler (eigenlijk ook een sponsor van het forum) hierop niet reageert, ook niet nadat hij mij aan de telefoon aanzette om 'm een mail te sturen met mijn gemeente. Zoveel moeite lijkt mij dat nu toch ook niet.
    't È nie moeilik. Nint.

Registratie
    Mar 2006
    Thanks
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Wel, ik bestelde die tas ook ooit bij de dealer, bij aankoop van mijn moto. En nu zou ik het eventueel ook online kunnen bestellen, maar uitproberen gaat dan weer niet zo makkelijk.

Anderzijds vind ik dat de service van het eerst kunnen uitproberen wel de "beloning" van een aankoop van waar je 't uitprobeert wel waard is. Je kunt niet de "aller"laatste euro willen uitsparen. Voor wat, hoort wat, vind ik. Ergens gaan proberen om daarna online te kopen, dat vind ik nogal minnetjes. Maar 'k vind het toch ook jammer dat de hoofdverdeler (eigenlijk ook een sponsor van het forum) hierop niet reageert, ook niet nadat hij mij aan de telefoon aanzette om 'm een mail te sturen met mijn gemeente. Zoveel moeite lijkt mij dat nu toch ook niet.
    Bij de dealer krijg je meestal ook 10% korting, hierdoor is bij mij al dikwijls gebleken dat de internetprijs meestal hetzelfde of nog iets hoger is. Ik ben van principe dat de dealer ook zijn brood moet verdienen, en zijn techniekers ook af en toe eens opslag, dan gaat die 5€ het bij mij niet maken. Das ook de reden waarom ik praktisch alles bij de dealer bestel

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
    Proud member of AfricaTwin.org.

Registratie
    Sep 2008
    Thanks
    139
    Bestellen gaat inderdaad makkelijk en dan verkies ik nog eerder internet. Had al een website gevonden waar ze, inclusief verzending, 35€ goedkoper zijn dan de officiële prijs.

Ik ben echter ook zo iemand die iets graag eerst eens vastpakt. Voelen. Passen. En dan pas beslissen. Meestal koop ik mijn spullen dan ook in de winkel waar ik ze ga bekijken. Dat is de meerprijs dan wel waard, vind ik.

Zeg, helden, ge moet wel HEEL mijn bericht lezen en/of quoten he. Lees de middelste alinea eens volledig door. Denk dus dat we idd allemaal op dezelfde lijn staan ivm passen en dan ook kopen bij de dealer waar je past.
    (ex BMW R1200 GSA '11)
    (ex Yamaha FJR 1300 k6)

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    82
    Zeg, helden, ge moet wel HEEL mijn bericht lezen en/of quoten he. ...
    Ik denk integendeel dat ze eerder jouw verhaal beaamden, hoor (of ben ik zelf één van die helden ? zoja, dan wou ook ik eigenlijk enkel beamen hetgeen je zei, hoor)
    't È nie moeilik. Nint.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten