Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 5678
Resultaten 71 t/m 79 van 79

Onderwerp: 2fast4u kalender 2018

Registratie
    Nov 2017
    Thanks
    75

2fast4u Luxemburg 2019 mogelijk?

.......... zou fijn zijn dat deze in 2019 terug op de kalender zou staan.

2. The Following User Says Thank You to denWINNE For This Useful Post:

@Bart (09-11-2018)

Registratie
    Feb 2013
    Thanks
    131
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evil kim Bekijk Berichten
    Kunnen ook eens in groep zo een organisatie (endurofun/stefenduro/...) aan spreken voor een rit, tenzij iemand iets heeft van rit?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
    Liefst geen endurofun

Een offroadrit is niet zo moeilijk om ineen te steken, dat zal het probleem niet zijn, ik vermoed dat het eerder met tijd te maken heeft.

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3417

2fast4u kalender 2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenC Bekijk Berichten
    Een offroadrit is niet zo moeilijk om ineen te steken, dat zal het probleem niet zijn, ik vermoed dat het eerder met tijd te maken heeft.
    Klopt idd. Ik zou heel graag vanalles op de agenda zetten, maar zolang ik de enige ben die zich bezig houdt met alles te organiseren, komt het er niet van.

We zijn actief op zoek naar iemand die (pro)actief meehelpt met de organisatie van de 2fast4u activiteiten dus als iemand zin heeft om een stuk van zijn of haar vrije tijd op te offeren voor 2fast4u, laat maar weten!
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600F4i 2005 & CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

MEDEDELING VAN HET BESTUUR:
    De 2fast4u kalender voor 2019 staat online en de lidkaarten 2019 zijn te koop in de webshop.

Registratie
    Jan 2007
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenC Bekijk Berichten
    Liefst geen endurofun

Ik heb de 2 die ken opgenoemd, maar heb geen voorkeuren. Wel bij het ineen steken is tijd het grote probleem. Al zou je een stukje T.E.T. kunnen kiezen welk centraal ligt.

Registratie
    Aug 2008
    Thanks
    25
    Ik heb al enkele keren via OSM in basecamp wat leuke routes kunnen tekenen.
    T probleem is om het wat legaal te houden op basis van kaart-materiaal, en dat is zeker aangewezen als je met een relatief grote groep op pad bent...
    En dat kan je alleen uitsluiten door een proefrit te doen.
    Hierna weer bijsturen en terug rijden... Dan wordt het tijdrovend natuurlijk...
    Schiet er voor mij ook meestal aan over.

Daarstraks na t werk nog wat leuke wegskes gaan verkennen, wel enkele keren "bedenkelijke" stukjes gedaan.
    Een gegeven moment tegengehouden door 2 mannen "op respectabele leeftijd". Beweerden dat ik op privé-weg reed (wat niet het geval was). Ze waren duidelijk geen fan van mijn passage daar...
    Even moto stilgelegd en respectvol babbeltje gedaan met die mannen, en was uiteindelijk geen probleem meer. Vooral nadat ik aanhaalde dat ik wel rekening hield (= rustig aan doen met het gas) met de "Jef zijn koeien" en het paard in de wei ernaast...
    Zelfde situatie met 4 man in je spoor word direct een lastiger verhaal.

Als ik tot een leuke legale rit geraak deze winter, wil ik gerust wel eens met een (beperkte) groep rijden.
    Ready to

7. The Following User Says Thank You to Nico_VDB For This Useful Post:

Segers301 (09-11-2018)

Registratie
    Nov 2017
    Thanks
    8
    Ik denk als je off road wilt je beter gewoon eens een dagje in bilstain organiseert als je het 100% legaal wilt houden .
    Want off road en legaal da gaat niet samen in belgie .
    '13 -'14 - 2010 Ducati Monster 696
    '14 -'15 - 2012 Honda CB1000ra
    '15 -'17 - 2007 Honda CBR600rr
    '17 -'17 - 2012 Husqvarna TE449
    '17 -'18 - 2017 Ducati Hypermotard 939
    '18 -'18 - 2017 KTM Superadventure 1290s
    '18 - ... - 2015 Kawasaki Zx10r

Registratie
    Jan 2007
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico_VDB Bekijk Berichten
    Ik heb al enkele keren via OSM in basecamp wat leuke routes kunnen tekenen.
    T probleem is om het wat legaal te houden op basis van kaart-materiaal, en dat is zeker aangewezen als je met een relatief grote groep op pad bent...
    En dat kan je alleen uitsluiten door een proefrit te doen.
    Hierna weer bijsturen en terug rijden... Dan wordt het tijdrovend natuurlijk...
    Schiet er voor mij ook meestal aan over.

Daarstraks na t werk nog wat leuke wegskes gaan verkennen, wel enkele keren "bedenkelijke" stukjes gedaan.
    Een gegeven moment tegengehouden door 2 mannen "op respectabele leeftijd". Beweerden dat ik op privé-weg reed (wat niet het geval was). Ze waren duidelijk geen fan van mijn passage daar...
    Even moto stilgelegd en respectvol babbeltje gedaan met die mannen, en was uiteindelijk geen probleem meer. Vooral nadat ik aanhaalde dat ik wel rekening hield (= rustig aan doen met het gas) met de "Jef zijn koeien" en het paard in de wei ernaast...
    Zelfde situatie met 4 man in je spoor word direct een lastiger verhaal.

Als ik tot een leuke legale rit geraak deze winter, wil ik gerust wel eens met een (beperkte) groep rijden.
    Idd alleen of met 2 nog geen problemen gehad. Wel altijd rustig als er andere mensen waren en moto stil gelegd bij paarden. Ook al eens aangesproken door iemand omdat ik op een baantje zat dat in natuurgebied uitkomt. Mij omgedraaid en gevraagd tot waar t liep zodat ik er 'rond' kon en die mens was direct veel vriendelijker

Registratie
    Jan 2007
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredjeuh Bekijk Berichten
    Ik denk als je off road wilt je beter gewoon eens een dagje in bilstain organiseert als je het 100% legaal wilt houden .
    België is wat te klein om iedereen die zich ergens aan stoort te vermijden
    Kan je als beginner en met een oudere motor in bilstain plezier hebben ?

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    4317
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredjeuh Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evil kim Bekijk Berichten
    België is wat te klein om iedereen die zich ergens aan stoort te vermijden
    Kan je als beginner en met een oudere motor in bilstain plezier hebben ?
    Ik weet uit eigen ervaring dat je met bijvoorbeeld een KTM Adventure niet zo heel er veel kan doen in Bilstain.
    Ferm zweten zal je sowieso wel.

Dat gezegd zijnde kan je best wel leuke en onderhoudende ritten met heel wat legale onverharde stukken rijden in Vlaanderen.
    Je moet er zoals Nico_VDB zegt wél behoorlijk wat tijd insteken en natuurlijk de geasfalteerde verbindingsstukken er bij nemen.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten