Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 2345
Resultaten 41 t/m 46 van 46

Onderwerp: Motor filmpjes 2018

Registratie
    Feb 2013
    Thanks
    131
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Met gemak ?
    Ik denk dat je hard gassen op zulke wegen toch wel ferm onderschat.
    Na 500km begin je toch wel last te hebben van je handen.
    Ik denk dat deze parcours grotendeels te vergelijken zijn met hetgeen ik 5 jaar geleden in Frankrijk gedaan heb (ik zie toch vaak dezelfde baantjes op de video). Als ik dat moet vergelijken met de 2fast4u routes dan is dit echt wel een pak vermoeiender kwa routes. De meesten hebben het op de weekends wel gehad na 400km op die routes. Na 4 dagen voelen de meeste het ook wel ferm in hun lichaam.
    En dat is dan geen race, maar op lager tempo en meer stops. Persoonlijk maakt het een groot verschil uit op't einde vd dag als je op't gemak een kwartierke vd moto kan na 80km. Op zulke races is dat denk ik iets te veel tijdverlies.

Hou er rekening mee dat er nog een paar dagen aan vooraf gingen en op volgen. (7 dagen in't totaal).
    Zelfs profesionele motor atleten haken hier op af wegens vermoeidheid.

Ik wil de Hard Alpi Tour niet onderschatten, maar je moet het toch nog in zijn context bekijken.
    Afstand geeft maar een stuk van het verhaal, het aantal keer dat je moet remmen en gassen bepaald de vermoeidheid. En hoe minder zicht je hebt (smallere banen) hoe meer je dat moet doen.
    En elke nieuwe dag ben je een stuk conditie kwijt en komen de kwaaltjes iets sneller terug.
    24u rechtstaan op de moto en offroad rijden lijkt mij wel vermoeiender dan 24u zitten en asfaltbanen rijden

De vermoeidheid van het tempo laten we in het midden, ik heb zelf vroeger jaren endurance races in competitie gereden, zolang je niet over u kunnen rijd is dat niet vermoeiend.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    2954
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenC Bekijk Berichten
    24u rechtstaan op de moto en offroad rijden lijkt mij wel vermoeiender dan 24u zitten en asfaltbanen rijden

De vermoeidheid van het tempo laten we in het midden, ik heb zelf vroeger jaren endurance races in competitie gereden, zolang je niet over u kunnen rijd is dat niet vermoeiend.
    Dus die 45 minuten dat de MotoGP piloten op perfecte brede asfalt rijden zou dan ook niet vermoeiend zijn ?

En endurance races op de moto ?

Soit chapeau dat dat voor u gemakkelijk is, voor mij alvast niet.
    Schrijf u in zou ik zeggen
    Der hangt wel wat eer aan om zo iets te winnen, doen wel wat pro's aan mee.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

MEDEDELING VAN HET BESTUUR:
    De 2fast4u kalender voor 2019 staat online en de lidkaarten 2019 zijn te koop in de webshop.

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    67
    Een "accident waiting to happen" ? Hier van een auto, maar ik kan mij voorstellen dat motovelgen net zo goed eenzelfde behandeling ondergaan ...

Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Mar 2005
    Thanks
    2
    Tracer Mt 09 vs GSA 1200

https://youtu.be/MfMGDRRYyMg

BMW R 1200 GS LC

5. The Following User Says Thank You to joe For This Useful Post:

@Bart (12-11-2018)

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    2954
    Ijsland staat bij een paar leden op het verlanglijstje, en Blackmarket (mijn favoriete moto Youtuber als het over roadtrip beelden gaat) is al een tijdje bezig om zijn Ijsland trip op Youtube te zetten.

Enjoy!

Braaaaaaaap braaaaaaap

De 2fast4u kalender voor 2019 staat online en de lidkaarten 2019 zijn te koop in de webshop.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    2954

Braaaaaaaap braaaaaaap

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten