Hallo iedereen,
Lang geleden dat ik nog iets poste hier op het forum,maar nu komt het er toch nog eens van
Eind april vertrekken we, samen met de vriendin achterop ,richting het zuiden met de XR
Het is de 1ste keer dat ik zo'n trip onderneem in het iets meer dan 10j. motorrijden, vorige tripjes waren een weekendje ardennen en Duitsland.Eerlijk is eerlijk,ik vindt het best spannend maar zie het volledig zitten.(tips and tricks zeker welkombezienswaardigheden zeker ook )
De trip begint thuis,Kieldrecht richting Luxemburg,aangezien ik geen fan ben van lange stukken autostrade,zal er hier en daar binnendoor gereden worden,om te eindigen in Lyon waar we 1 overnachting hebben geboekt.
Ik weet er zijn er die alles ineens rijden, maar dit wil ik zelf vooral niet onderschatten,daarom de overnachting.
Van hieruit gaan we verder richting Andorra La Vella, eveneens niet enkel de saaie autostrades,maar regelmatig binnendoor of mss wel het meeste aangezien de mooie bochtige wegen daar.
Hier verblijven we 3nachten,het bezoek aan het world champions 99 museum/bar staat bovenaan de lijst dat we moeten gedaan hebben,jup nog altijd een Jorge Lorenzo fan![]()
Na een aantal rustigere dagen gaan we verder,richting zuiden,Malgrat de mar als uitval basis om een dagje Barcelona te bezoeken,ook het circuit montmello staat als passage op de lijstmaar ook een aantal mooie routes en toch een dagje nixen luieren zal zeker deugd doen
ik heb ondertussen al een bip and go aangschaft voor de eventuele tolwegen om het toch iets makkelijker te laten verlopen aan de tolhuisjes
Als er ervaringsdeskundigen zijn die tips hebben of zaken die ik zeker niet mag vergeten,laat het zeker weten![]()
![]()
foto's,filmpjes en verslag van de hele trip zal zeker gepost worden,alsook de komende route's die we gaan 'proberen' maken om daar te rijden zal ik indien gewenst posten
Grts Whiteman
Bladwijzers