Resultaten 1 t/m 3 van 3

Onderwerp: banden

Registratie
    Apr 2014
    Thanks
    0

banden

welke banden raden jullie me aan voor op een gsxr 750 van 2000,rijd bij minder snel bovenaan een 1:59 op zolder ,geen slicks,heb geen bandenwarmers,heb nu continental ma ben de grip vanvoor es verloren in eerste linkse (nie leuk) is een motoke enkel voor circuit
    oude nickname = erikbroux

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    238
    Waarom koop je geen bandenwarmers?
    Het rijdt veel leuker want je moet niet telkens rustig beginnen om je banden op te warmen,en je banden gaan langer mee.
    Mijn tijden zijn vergelijkbaar (soms iets sneller) en ik rij met Metzeler racetek compk slicks,en met bandenwarmers kan ik daar wel +/- 8 dagen mee rijden.
    Dat haal ik met geen enkele straatband of semi slick,dus de kosten van de bandenwarmers haal je er snel uit.
    En volgens Metzeler kun je met de compk slicks ook zonder bandenwarmers rijden moest je dat echt willen.
    BOCHTJES PIKKEN

Registratie
    Oct 2009
    Thanks
    11
    ik rijd met pirelli supercorsa en begin ook naar slicks te nijgen maar vind dat zo een gedoe met die bandenwarmers
    ge moet ne verlengkabel meehebben ,ge moet dan nog dicht genoeg bij een kast staan of bij iemand anders stroom gaan aftappen
    kom altijd zo laat toe dat er zelfs bijna geen plaats meer is op de paddock, rijd meestal (enkel) op mettet en croix
    if you obey all the rules
    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten