Resultaten 1 t/m 5 van 5

Onderwerp: Moto Mille Miglia 2018

Registratie
    Dec 2016
    Thanks
    0

Moto Mille Miglia 2018

Hallo iedereen,

Het is mijn eerste post op dit forum en meteen al met de deur in huis vallen
    Ik zoek nog enkele automobiel liefhebbers die graag met ons deze reis willen doen. De reden dat ik nog wat mensen zoek is om aan die 6 motoren korting te geraken . Ondertussen zijn we al met 2 motoren dus nog 4 te gaan!
    Ik ben 29jaar uit Maldegem rijdende met een BMW GS 1200 Adventure en mijne maat is ook van die kanten met just dezelfde moto

Laten we beginnen met het concept;

Ons Concept Open Roadtrips heeft alleen maar voordelen, zo bent u niet gebonden aan vaste routes en hotels.
    Hoewel wij u hiervoor de nodige suggesties geven is de keuze volledig aan u.
    Zo kan u afhankelijk van uw wens kiezen voor intensieve rijdagen of eerder voor relax toeren.
    Hetzelfde geld voor de hotels, zo kan u vooraf of ter plaatse kiezen voor hotels die aan uw wensen en budget voldoen.
    Bij elke etappe heeft u de mogelijkheid om vanaf s’ochtends één van onze begeleiders te volgen, geheel vrijblijvend natuurlijk.

- Dinsdag 15/5: staan de motoren ter uwe beschikking.
    Die dag kunt u de scrutineering (keuring) van de wagens mee beleven en/of lekker inrijden rond het prachtige Iseomeer in de buurt van Brescia.

De MM start op woensdag en de etappes zien er als volgt uit;

- Woensdag 16/5: Brescia - Cervia Milano Marittma

- Donderdag 17/5: Cervia Milano Marittma - Roma
    Deze dag nemen we met de begeleider de doorsteek vanuit Cortona naar Sienna, ipv tot Rome te rijden.
    Zo creëren we een toeristische namiddag en kan men op vrijdagvoormiddag uitgerust inpikken op de MM.

- Vrijdag 18/5: Rome - Parma
    Of vanuit Sienna waar de wagens door het klassieke stadscentrum zullen racen.

- Zaterdag 19/5: Parma - Brescia
    Einde van de rally met aankomst in het historisch centrum van Brescia.

- Zondag 20/5: kan men als afsluiter toeren rond het Gardameer alvorens de motoren terug aan te leveren aan de vrachtwagen te Brescia. Inschrijvingen vanaf 6 motoren genieten een extra korting!

Contacteer mij gerust indien je interesse hebt om mee te gaan, tga top worden :-)

Groetjes,
    Sébastien

Registratie
    Sep 2007
    Thanks
    0
    Veel te late reactie

Maar heb wel interesse om zoiets te rijden, ben ondertussen 3 keer naar de Mille Miglia gaan kijken en het parcours meerijden met de motor lijkt me leuk om te doen.

Hebben jullie het meegereden en zoja hoe was de ervaring?

Registratie
    Dec 2014
    Thanks
    46
    Wij passeren het weekend voor de start in de buurt op onze weg terug van Corsica en ik vroeg mij af of er de dagen ervoor al wat te zien is? Is het de moeite om Brescia te doen het weekend voor de start? Gr Leon

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Registratie
    Sep 2007
    Thanks
    0
    Leon,

Het weekend voordien gaat er nog niet veel te zien zijn.

Ben al enkele keren gaan kijken en je begint pas iets te zien 2 dagen voor de start

5. The Following User Says Thank You to Acerpipo For This Useful Post:

Leonb (04-04-2019)

Registratie
    Dec 2014
    Thanks
    46
    Had een mailtje gestuurd naar de organisatie en deze vertelde dat inderdaad pas vanaf maandag alles op gang komt. Bedankt voor de info!

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten