Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 t/m 20 van 40

Onderwerp: Motormaatje(s) gezocht (regio Tessenderlo)

Registratie
    Sep 2017
    Thanks
    452
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gokke Bekijk Berichten
    discussies zijn hier snel gestart :-). Ik ben ook van Hulst :-O
    Oh, en mekaar nog nooit tegengekomen (of misschien onbewust). Moeten we werk van maken dan. Ik woon dicht aan het schooltje.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    “Be yourself; everyone else is already taken.”

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    238
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    Wilt da zeggen dat gij voortaan ook terug ritjes gaat posten dan?
    Zoals je weet zijn wij al jaren met een min of meer vaste groep,toch heb ik hier vorig jaar nog meerdere ritten gepost.
    Dit jaar zijn we al constant met 6 - 10 man geweest,als het er eens minder moesten zijn post ik hier zeker weer een rit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ECHELON Bekijk Berichten
    Mijn functie als moderator op een forum beperkt mij niet om als individu vrij te bepalen met wie ik ritten ga doen en hoe ik daarmee afspreek.
    Dat kan dit forum overigens voor niemand als beperking opleggen.
    Dat zeg ik ook niet,alleen vond ik het raar dat er onmiddellijk aangeraden wordt om via FB af te spreken,i.p.v. aan te raden om hier iets te posten als je eens samen wil gaan rijden.

Hopelijk vindt keke hier toch mederijders.
    Als iedereen die wil rijden op een bepaalde dag hier iets moest posten,zullen er zeker mederijders gevonden worden,al zal dat niet altijd lukken.
    Ik heb hier zelf ook wel eens ritten gepost waar niemand op afkwam,terwijl er een andere keer al bijna teveel volk was.
    Als iedereen hier alleen maar kijkt en niets post,gebeurt er niets.
    BOCHTJES PIKKEN

3. The Following 7 Users Say Thank You to Lucasfalt For This Useful Post:

BartVG (01-08-2018),Danny81 (01-08-2018),hubke01 (11-08-2018),keke1983 (01-08-2018),msxx (01-08-2018),Schussboelie (01-08-2018),wImV (01-08-2018)

Registratie
    Sep 2017
    Thanks
    452
    Mijn bedoeling is zeker ook niet om een vaste groep rijders te creëren.
    Gewoon eerder onder het motto: met 2 (of meer) weet je meer dan alleen en zal je ook steeds nieuwe plaatsen ontdekken omdat ik mezelf er op betrap dat ik min of meer dezelfde plaatsen opzoek als ik er alleen op uit trek.

Ervaring opdoen kan alleen door te rijden, en aangezien ieder zijn eigen rijstijl heeft kan het voor mij ook interessant zijn om met verschillende mensen te touren en zo te bepalen in welke groep ik me kan inschrijven als ik dan eventueel eens een rit meedoe met 2F4U.

5. The Following 2 Users Say Thank You to keke1983 For This Useful Post:

msxx (01-08-2018),Tam-Ara (01-08-2018)

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    272
    Kheb in de meet & greet reeds paar keer gevraagd om een toer(ke) te doen, echter zonder veel reactie, dan is de goesting ook snel over om voor de zoveelste keer te posten dat je gaat rijden en er nauwelijks of geen reactie komt..
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

7. The Following 2 Users Say Thank You to Chr-Re-ie For This Useful Post:

keke1983 (01-08-2018),Tam-Ara (01-08-2018)

Registratie
    Jul 2006
    Thanks
    26
    Het vet is al langer dan vandaag van de 'Meet & Greetsoep'.
    Waar is de tijd naartoe dat er in de zomerperiode nagenoeg dagelijks lekdreefritjes werden gepost...

Enfin, ik ben van Zolder en heb wel zin om af en toe eens te toeren. Ik zal u desgewenst de niet betonplatenbaantjes ook eens tonen in het mooie Limburg en omstreken
    !!! No Fear, Snoekie is here !!!

9. The Following 2 Users Say Thank You to snoekie For This Useful Post:

Danny81 (01-08-2018),keke1983 (01-08-2018)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    4001

Motormaatje(s) gezocht (regio Tessenderlo)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Zoals je weet zijn wij al jaren met een min of meer vaste groep,toch heb ik hier vorig jaar nog meerdere ritten gepost.
    Dit jaar zijn we al constant met 6 - 10 man geweest,als het er eens minder moesten zijn post ik hier zeker weer een rit.
    Ik weet het wel en ik snap ook wel dat mensen liever rijden met een groepje van mensen dat elkaar kent en ingespeeld is op elkaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chris46R1 Bekijk Berichten
    Kheb in de meet & greet reeds paar keer gevraagd om een toer(ke) te doen, echter zonder veel reactie, dan is de goesting ook snel over om voor de zoveelste keer te posten dat je gaat rijden en er nauwelijks of geen reactie komt..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Als iedereen hier alleen maar kijkt en niets post, gebeurt er niets.

Het is gelijk Lucasfalt zegt: den ene keer komt er veel volk af, den andere keer helemaal niemand, maar blijf vooral posten als ge gaat rijden zou ik zeggen want als niemand het meer doet, dan gebeurt er helemaal niks en komen mensen op den duur ook niet meer kijken.

Zelf heb ik dit jaar amper 3000km gereden nog maar, deels omdat ik het vaak te warm vond en deels omdat ik tegenwoordig bijna wekelijks op circuit zit en dan is de drang om op de baan te gaan rijden wat minder.

Dat gezegd zijnde, mijn kuisvrouw heeft laten weten dat ze morgen (weeral es) nie komt, dus ik zal dadelijk es een Luxemburgritje posten in de meet en greet voor morgen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoekie Bekijk Berichten
    Het vet is al langer dan vandaag van de 'Meet & Greetsoep'.
    Waar is de tijd naartoe dat er in de zomerperiode nagenoeg dagelijks lekdreefritjes werden gepost...
    Misschien is iedereen op dieet?

Maar ook hier weer: het is gemakkelijk om te klagen dat niemand het meer doet, maar post zelf ook eens iets dan he

Morgenavond 19u staan ikzelf, smiley en ApriliAndy aan de lekdreef en een uurke later zitten we in Paddocksplace iets te drinken. Kom maar af
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

8 maart 2020: 2fast4u Zeelandrit: wie komt af?

11. The Following 2 Users Say Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

Chr-Re-ie (01-08-2018),keke1983 (01-08-2018)

Registratie
    Jul 2006
    Thanks
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    Maar ook hier weer: het is gemakkelijk om te klagen dat niemand het meer doet, maar post zelf ook eens iets dan he
    Tiens, dat standaard antwoord had ik niet zien aankomen

Ik post nu geen ritjes en heb het vroeger ook amper gedaan. Dus de neerwaartse trend ligt niet aan mij.
    En als ik dan vroeger eens een ritje postte of een 2fastrit maakte lag het tempo te hoog, waren er teveel korte bochten, banen te smal, werd er ingehaald binnen de groep, (geeuw) ....
    Dus no thanks, ik kijk de kat wel uit de boom en hoop dat er mss toch nog verandering komt.
    !!! No Fear, Snoekie is here !!!

13. The Following User Says Thank You to snoekie For This Useful Post:

lukkep (01-08-2018)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    4001
    Tiens, dat standaard antwoord had ik niet zien aankomen
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

8 maart 2020: 2fast4u Zeelandrit: wie komt af?

Registratie
    Dec 2011
    Thanks
    201

Question

En als ik dan vroeger eens een ritje postte of een 2fastrit maakte lag het tempo te hoog, waren er teveel korte bochten, banen te smal, werd er ingehaald binnen de groep, (geeuw) ....
    Dus no thanks, ik kijk de kat wel uit de boom en hoop dat er mss toch nog verandering komt.
    (Off-topic) Vraagje.
    Had je zelf het gevoel dat er mensen zijn van dit forum die beter aansluiten op uw rijstijl waarmee je dan makkelijker via sociale media kon afspreken?

Ik ben de afgelopen dagen wat aan het grasduinen geweest in de meet & greet posts en ik denk dat zodra onze leden elkaar wat beter kennen er groepjes ontstaan waarbij er onderling reeds geweten is dat zaken als tempo, rijstijl,... op elkaar aansluiten.

Op dat moment kan het eenvoudiger zijn om binnen die groepjes via bvb. sociale media af te spreken ipv. ritten te posten die open toegankelijk zijn voor alle forumgebruikers (incl risico op kritiek op de rit, voorrijder, rijstijl,...)
    Laatst gewijzigd door Tam-Ara; 01-08-2018 om 14:30. Reden: ben alweer vergeten waarom... :p

16. The Following User Says Thank You to ECHELON For This Useful Post:

keke1983 (01-08-2018)

Registratie
    Sep 2017
    Thanks
    452
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ECHELON Bekijk Berichten
    (Off-topic) Vraagje.
    Had je zelf het gevoel dat er mensen zijn van dit forum die beter aansluiten op uw rijstijl waarmee je dan makkelijker via sociale media kon afspreken?

Ik ben de afgelopen dagen wat aan het grasduinen geweest in de meet & greet posts en ik denk dat zodra gebruikers elkaar wat beter kennen er groepjes ontstaan waarbij er onderling reeds geweten is dat zaken als tempo, rijstijl,... op elkaar aansluiten.
    Op dat moment kan het eenvoudiger zijn om binnen die groepjes via bvb. sociale media af te spreken ipv. ritten te posten die open toegankelijk zijn voor alle forumgebruikers (incl risico op kritiek op de rit, voorrijder, rijstijl,...)
    Dat is waarschijnlijk wel een logisch gevolg waar ik ook wel begrip voor heb. Ik zou waarschijnlijk ook hetzelfde doen als ik eenmaal een groepje heb waarin ik mijn draai kan vinden.

Het probleem is natuurlijk wel dat ik dan eerst een groepje moet kunnen vinden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    “Be yourself; everyone else is already taken.”

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. motormaatje omgeving Westerlo
    Door phreac in forum Meet en Greet
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 05-04-2013, 19:23
  2. GEZOCHT: garage voor moto regio Puurs
    Door Brifast in forum Off-Topic
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26-08-2011, 12:53