Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 28

Onderwerp: inhouden

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0

Question inhouden

Ik heb juist een andere motor gekocht .
    Een suzuki gsx 750 f van bouwjaar 1988 .
    Maar als je rijdt durft hij als een sputeren als je gas geeft hij heeft wel een tijdje stilgestaan .
    Ik heb reeds de carburator helemaal uitgekuist toen teruggeplaatst en hij sputerd nog .
    Heb dan een andere carburator geplaatst en hij heeft het nog steeds
    Iemand een idee wat het nog zou kunnen zijn ?

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    121
    Vervuilde luchtfilter?
    Vervuilde benzine?
    Vervuilde benzinekraan?
    Valse lucht?
    afstelling carburateurs niet goed?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    geen idee, er zijn bijna evenveel verschillende vormen va sputteren als er redenen voor kunnen zijn.
    Vermits geschiedenis van de motor onbekend is : eerst beginnen met volledig onderhoud/afstellen van alles wat maar afgesteld kan worden. kontroleren of alles origineel is, en dan terug komen moest hij het nog doen.

Carbu's volledig uiteen geweest en gecontroleerd of alle kanaaltjes ook effectief open zijn ?

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
    geen idee, er zijn bijna evenveel verschillende vormen va sputteren als er redenen voor kunnen zijn.
    Vermits geschiedenis van de motor onbekend is : eerst beginnen met volledig onderhoud/afstellen van alles wat maar afgesteld kan worden. kontroleren of alles origineel is, en dan terug komen moest hij het nog doen.

Carbu's volledig uiteen geweest en gecontroleerd of alle kanaaltjes ook effectief open zijn ?
    Morgen word de motor geleverd heeft een jaar stilgestaan in een donker hoekje van een garage maar hij start nog.
    Ik ga dan beginnen met de benzinetank eraf te halen en compleet leeg te maken .
    Benzine kraan eraf halen en de filter nakijken .
    Dan de mikuni cabs eraf erafhalen en helemaal uitkuisen en bench syncro uitvoeren.
    ook de inlaat rubber dus van de carbs naar de motor nakijken
    en de rubber leidingen.
    Nieuwe bougies in de motor - luchtfilter - olie en filter - en ineens de remvloeistof vernieuwen .
    en dan hoop ik dat het probleem opgelost is .

Ik heb ook eens iets gezien ooit om de benzinetank te sealen maar weet niet meer wat het was en waar ik het zou kunnen krijgen en hoe te gebruiken iemand advies hierover ?

Registratie
    Dec 2011
    Thanks
    188
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheFly Bekijk Berichten
    ...
    Ik heb ook eens iets gezien ooit om de benzinetank te sealen maar weet niet meer wat het was en waar ik het zou kunnen krijgen en hoe te gebruiken iemand advies hierover ?
    Dit?
    http://www.tankcure.be/

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    121
    Ik zou vooral kijken of tankcure nodig is... als je geen roest in je tank hebt, waarom zou je dan cure doen?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
    Ik zou vooral kijken of tankcure nodig is... als je geen roest in je tank hebt, waarom zou je dan cure doen?
    heb het net besteld baat het niet dan schaad het niet en ben ik toch zeker dat de tank proper is . Want de carbs er één keer afgooien is meer dan genoeg.

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    genoeg verhalen op het net waarbij tankcure weer los komt en voor miserie zorgt.

mijn goede raad voor vandaag : is er geen roest in je tank is het totaal nuteloos en zou ik het ZEKER NIET er in doen.

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
    genoeg verhalen op het net waarbij tankcure weer los komt en voor miserie zorgt.

mijn goede raad voor vandaag : is er geen roest in je tank is het totaal nuteloos en zou ik het ZEKER NIET er in doen.
    Ik ga u raad dan ook opvolgen.

Had het al besteld en reeds betaalt heb nu een anullatie gevraagd en mijn geld terug gevraagd

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    201
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheFly Bekijk Berichten
    Want de carbs er één keer afgooien is meer dan genoeg.
    Vuil in carburateurs komt in veel gevallen door lang stilstaan zonder eerst vlotterkamers van carburateurs leeg te maken.
    Vooral met de moderne benzine een probleem.
    Bij lang stilstaan bvb. in de winter gewoon carburateurs op voorhand aflaten en je hebt geen probleem met vuil.
    BOCHTJES PIKKEN

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten