Resultaten 1 t/m 3 van 3

Onderwerp: startpunt route omzeilen

Registratie
    Dec 2014
    Thanks
    46

startpunt route omzeilen

Hoi bikers,
    onlangs de navigator V aangeschaft en meteen getest door een route te laden van myrouteyou. Wonderwel ging dit vlot maar omdat ik de route een klein stuk na het startpunt wou starten werd ik steeds naar het beginpunt gestuurd. Ik heb uiteindelijk de volledige route op kaart gezet en zo de route gereden (zonder begeleiding). Na wat opzoekwerk begrijp ik dat er harde en zachte punten zijn waarvan de harde punten moeten aangedaan worden. Iemand een idee hoe deze kan omzeilen of zacht maken (klinkt wat raar)? Alvast bedankt voor de tips. Gr Leon

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    546
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leonb Bekijk Berichten
    Hoi bikers,
    onlangs de navigator V aangeschaft en meteen getest door een route te laden van myrouteyou. Wonderwel ging dit vlot maar omdat ik de route een klein stuk na het startpunt wou starten werd ik steeds naar het beginpunt gestuurd. Ik heb uiteindelijk de volledige route op kaart gezet en zo de route gereden (zonder begeleiding). Na wat opzoekwerk begrijp ik dat er harde en zachte punten zijn waarvan de harde punten moeten aangedaan worden. Iemand een idee hoe deze kan omzeilen of zacht maken (klinkt wat raar)? Alvast bedankt voor de tips. Gr Leon

https://www.mrgps.nl/kennis/belangri...fte-viapunten/

En als je nog meer wil weten/kennen/leren : https://www.mrgps.nl/gps/basecamp-motorrijders-online/
    2015 Yamaha XTZ 1200 SuperTénéré - 2018 Tiger 800XRx

3. The Following User Says Thank You to adventurer For This Useful Post:

Leonb (11-08-2018)

Registratie
    Dec 2014
    Thanks
    46
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Thanks!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bladwijzers

Bladwijzers